Lemongrass Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 24-åring med over 200 PL-kamper bak seg, ved mindre skaden har satt han tilbake er dette en svært god Squad-spiller å ha i troppen sammen med Drinkwater. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hadde nå heller hatt Barkley en Lallana i LFC. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Man har VAR tilgjengelig, men velger å ikke bruke det. Gir gult for filming på noe som er straffe. Med andre ord, VAR løser ingenting når dommerne er så dårlig uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 To røde kort og straffesparkkonkurranse er gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Glad jeg hadde en pause fra å se kamp i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Vært gøy med Crouch? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Vært gøy med Crouch? På dette punktet tror jeg vi bare signere en høy fyr, styret så på gata. For å heller snakke om noe som er litt mer positivt, Di Marzio melder at Chelsea er i dialog med Roma om å kjøpe Dzeko og Emerson, for Batsy + 50M Euro. Roma vil visstnok ha 65M Euro. Håper det er en snever av sannhet i det, selv om de begge er cuptied. Betyr vel også garantert at Kenedy går på lån til Newcastle. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Vi må være såpass ærlige og bare gi faen i årets CL. Vi har ikke sjans slik vi spiller nå og om vi fortsetter å kjøre all in på cupene, ryker topp 4. Det vil være en katastrofe om vi skulle misse CL til neste sesong og da er jeg nærmest 100% sikker på at Conte og Hazard drar. Styret har forresten gjort en forferdelig jobb de siste to vinduene. Den idiotiske policyen om at spillere over 30 år skal ned i lønn og ha 1 årskontrakter biter oss stadig i rævva. Spesielt når klubben mener Sanchez er for dyr og gammel, men samtidig prøver seg på Crouch, Carroll og Dzeko. Conte er vel også glad i å hente spillere mot slutten av 20 årene. Så hvorfor vi ansetter han, men samtidig blokker alt av ønsker han har er på toppen av idioti. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Nå melder BBC at vi har tatt kontakt med Stoke angående Crouch. Jeg lurer på om personen som faktisk tok kontakt med Stoke på vegne av klubben hadde selvinnsikt nok til å være flau over seansen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 (endret) Seriøst? Hva faen er der her forno piss! Hvis Conte skal ha en target man som kjenner til PL. Hvorfor ikke prøve seg på Giroud? Bedre valg enn Crouch, Carroll, Benteke. For noen navn på blokka til Conte. Endret 19. januar 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Fordi dere trenger engelskmenn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Eg håper Chelsea kjøper Crouch eg! Kan ikke skjønne negativtiten til det. Ryktene sier at han er veldig morsom og har god selvironi! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Hazard! Deilig trengte dette målet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Digg mål. Flikk flikk flikk goal Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Nå er vi linket til ingen ringere enn selveste Ashley Barnes fra Burnley. Kraftspissen står med hele 4 mål på 26 kamper, hvorav de fleste bidragene hans er fra benken. En ungfole på 28 med stort potensiale. Carroll, Crouch og Barnes, en dødelig trio det lukter svidd av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Da skjønner jeg hvorfor klubben shippet ut Matic. Endret 21. januar 2018 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Carroll, Crouch og Barnes, en dødelig trio det lukter svidd av. La det ikke være sant, for da kan de andre PL klubbene bare legge inn årene i minimum 5 år! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Hysterisk med interessen for Carroll, så skadeutsatt som han er. Det er hysterisk moro på alle andre måter også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå