banansplitt™ Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Lukaku begynner å vise de tendensene som var nettopp grunnen til at jeg ikke ville ha han tilbake til Chelsea. Mange ville ha påstått vi bommet med å ikke gå for han tidligere i sesongen, men de glemte det latterlig lette kampprogrammet United hadde i starten av sesongen. Ikke minst at scoringene hans tidlig i sesongen var fullstendig ubetydelige, de kom når United ledet komfortabelt og kampene i bunn og grunn var over. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg mener vi nå har raske nok forsvarere til å kaste 3(5) bak. Denne høsten har det heller ikke gitt det lille ekstra defensivt som det gjorde forrige sesong. Jeg vil se oss utnytte vår offensive kraft i stedet, à la det City gjør, og gjøre alt i vår makt for å lande Alexis Sanchez og Alex Sandro i januar. Courtois - Azpilicueta, Rüdiger, Christensen, Zappacosta - Fàbregas, Kanté, Drinkwater - Pedro, Morata, Hazard Zappacosta?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Davide Zappacosta - forsvarer for Chelsea FC som bekle back og vingback på begge sider. Han signerte i sommer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Altså Zappacosta foran Alonso og Moses??! WHY? Zappa er krise, syns han er altfor dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Syns Zappa kan få litt mer tid før vi avskriver han helt. Gjelder forøvrig Bakayoko også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Bakayoko er jeg enig i. Men syns Zappa er altfor dårlig, så syns jeg også at ingen av våre vingbacker er klasse akkuratt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Altså Zappacosta foran Alonso og Moses??! WHY? Zappa er krise, syns han er altfor dårlig. Alonso er i grunn på kanten til å være for treg på vingbacken, hvordan tror du det vil se ut på backen da? Moses fungerer god som offensiv vingback, men han er ingen back. Zappacosta har spilt altfor lite til å kunne si at han er krise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Syns Zappa kan få litt mer tid før vi avskriver han helt. Gjelder forøvrig Bakayoko også. Baka fortjener å bli skadefri før han vurderes. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Tviler på at Conte går vekk fra 5 bak, men hadde vært interessant å se. Jaja, får se hva Zappa kan bidra med, enn så lenge så er jeg skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Gratulerer Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Barca faktisk...! Dette kommer ikke til å gå bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Men det er bedre at vi ryker ut nå enn at vi har en "lett" vei til semien også taper vi der. Vi må slå disse lagene uansett om vi skal vinne CL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ikke den beste versjonen av Barca vi har sett de siste årene IMO. Mye heller de enn nok en rematch med PSG, Besiktas hadde jeg null tro på at vi fikk (må jo flaks til for sånt). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Barcelona er et annet og mer defensivt lag under Valverde. De er ikke lette å slå. Ikke noen ønskemotstander, men hvem vet? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Heldig med den der Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Skjerpings nå, annet enn 3p er uakseptabelt! Hazard som hengende spiss, har vi prøvd før uten suksess. Batsman er vel på ut tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Guardiola said: “Tottenham, with Chelsea, is the best team in the way to play football. “They don’t expect the other ones, they want to make their own game. It is another amazing test for us. http://www.football365.com/news/guardiola-appreciates-spurs-and-chelseas-style Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Flott. Slipper inn på slutten. Må spille 30 min ekstra i en cup ingen bryr seg om. Lol, synd det. Så får Morata gult i den jævla drittcupen. Jaja flott. Må sone 1 kamp også får vi to ekstra kamper... Endret 20. desember 2017 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Kampene kan jo forsatt nedprioriteres selv om det er semifinale, så ser for meg at vi kommer til å kjøre samme stilen, med rundt 8 bytter fra start. Eneste fæle ting som kom ut av kampen i går var det gule kortet til Morata, håper det var verdt det for den minste originale feiringen igjennom tidene. Ampadu imponerte iallefall, godt vi har han nå som Christensen begynner å bli gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå