Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Lukaku begynner å vise de tendensene som var nettopp grunnen til at jeg ikke ville ha han tilbake til Chelsea.

Mange ville ha påstått vi bommet med å ikke gå for han tidligere i sesongen, men de glemte det latterlig lette kampprogrammet United hadde i starten av sesongen.

 

Ikke minst at scoringene hans tidlig i sesongen var fullstendig ubetydelige, de kom når United ledet komfortabelt og kampene i bunn og grunn var over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener vi nå har raske nok forsvarere til å kaste 3(5) bak. Denne høsten har det heller ikke gitt det lille ekstra defensivt som det gjorde forrige sesong.

 

Jeg vil se oss utnytte vår offensive kraft i stedet, à la det City gjør, og gjøre alt i vår makt for å lande Alexis Sanchez og Alex Sandro i januar.

 

Courtois - Azpilicueta, Rüdiger, Christensen, Zappacosta - Fàbregas, Kanté, Drinkwater - Pedro, Morata, Hazard

Zappacosta??
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Altså Zappacosta foran Alonso og Moses??! WHY? Zappa er krise, syns han er altfor dårlig.

Alonso er i grunn på kanten til å være for treg på vingbacken, hvordan tror du det vil se ut på backen da?

 

Moses fungerer god som offensiv vingback, men han er ingen back.

 

Zappacosta har spilt altfor lite til å kunne si at han er krise.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke den beste versjonen av Barca vi har sett de siste årene IMO.

 

Mye heller de enn nok en rematch med PSG, Besiktas hadde jeg null tro på at vi fikk (må jo flaks til for sånt).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kampene kan jo forsatt nedprioriteres selv om det er semifinale, så ser for meg at vi kommer til å kjøre samme stilen, med rundt 8 bytter fra start.

Eneste fæle ting som kom ut av kampen i går var det gule kortet til Morata, håper det var verdt det for den minste originale feiringen igjennom tidene.

 

Ampadu imponerte iallefall, godt vi har han nå som Christensen begynner å bli gammel  :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...