PrettyBoy Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Nyttår nærmer seg, syns vi kan prøve oss på disse to Luke Shaw og Leon Goretzka, kontrakten deres går ut neste år. Sanchez stikker vel til City regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Luke Shaw? Tror ikke Chelsea er plassen hvor han kan finne formen sin igjen (før han til slutt blir skadet igjen). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1795715 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Luke Shaw er ikke god nok. Så bortkasta penger å gå etter han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Besiktas, psg eller Barcelona. Ikke mye variasjon i trekningen for dere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Hmm, tar gjerne Besiktas. Men møter nok PSG, kan man si som vanlig..? Trekning på fredag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Hmm, tar gjerne Besiktas. Men møter nok PSG, kan man si som vanlig..? Trekning på fredag? Mandag mener jeg å ha hørt, har ikke dobbeltsjekket. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 For en begredelig spiller Zappacosta er. Må for gudsskyld gi Conte lov til å handle spillere han ønsker fremfor 5. valg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Helt enig, få han ut og sett inn Willian. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 For en tafatt omgang. Får Arnatovic til å se ut som en god spiller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Masauaka driver å leker med oss på venstrekanten, WTF. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Tror West Ham kommer til å slite med å holde nullen når Willian kommer inn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 To bytter og Zappacosta fortsatt på. Bravo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 WH får lange 5 minutter nå... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) For en patetisk innsats. Første omgangen ødela hele kampen. Cornerflagget gjorde mer enn Zappacosta. For en drittspiller. Ha deg ut av klubben. Bare å vente til Onsdag, så kjører Arsenal over det West Ham-laget her uten problemer. Endret 9. desember 2017 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Fortsatt nummer 3 da. Hadde ikke trodd det etter kampen i går. Tittelen er kjørt, men det viste vi allerede i sommer når Conte ikke fikk forsterke de posisjonene han ønsket. Er sjeleglad vi endte opp med Morata fremfor Lukaku også. Med Lukaku tror jeg ikke vi hadde vært topp 6 engang. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Heldigvis så gjorde alle topplaga det dårlig denne runden, utenom City som er ustoppelige. Møter Huddersfield imorra og vil ikke se Bakayoko på banen. Kan ikke spille med 3 midtstoppere og 2 ankere mot lag som West Ham osv. Flere offensive spillere på banen takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Lukaku begynner å vise de tendensene som var nettopp grunnen til at jeg ikke ville ha han tilbake til Chelsea. Mange ville ha påstått vi bommet med å ikke gå for han tidligere i sesongen, men de glemte det latterlig lette kampprogrammet United hadde i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg mener vi nå har raske nok forsvarere til å kaste 3(5) bak. Denne høsten har det heller ikke gitt det lille ekstra defensivt som det gjorde forrige sesong. Jeg vil se oss utnytte vår offensive kraft i stedet, à la det City gjør, og gjøre alt i vår makt for å lande Alexis Sanchez og Alex Sandro i januar. Courtois - Azpilicueta, Rüdiger, Christensen, Zappacosta - Fàbregas, Kanté, Drinkwater - Pedro, Morata, Hazard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå