Jakobk Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hadde ikke fått noe spilletid av betydning uansett. Ikke god nok Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Da var vel det siste overgangvinduet vi har med Conte stengt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Du tror ikke at han blir etter denne sesongen? Har jo vært mye rykter og spekulasjoner i media om at han er misfornøyd, men har det vært noe mer spesifikt den siste tiden? Jeg har ikke fulgt så veldig godt med på rykter og sånt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Kilder nær klubben meldte jo for ei uke siden at Conte mente det var umulig å få til noe med troppen vi hadde da. Siden den gang har vi forsterket med Zappacosta og Drinkwater. Om dette var spillere vi hadde på ønskelisten i Juli, ville de vært på plass i Juli. Conte tror jeg ønsket at klubben var mer aggressiv, og når han da signerte en ny kontrakt som bare ga høyere lønn, så virker det ganske klart hva Conte ville se ann først. Men for å gi deg et svar: jeg tror Conte sier opp etter sesongen, uavhengig av resultat. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Virker ikke som Conte er så veldig aktiv i overgangene i så fall. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Costa er registrert i 25mannstroppen.. Lov å håpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Eneste grunnen til at Costa er med i 25-mannstroppen er for at Chelsea juridisk skal ha sitt på det tørre om de ser seg nødt til å gå til sak mot Costa. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Klubbene er enige, Costa til Atletico: overgangssummen skal være på 55 millioner euro pluss ti millioner i tilleggsutbetalinger. Trist, men fornøyd med summen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Damn. Faktisk der dobbelte av summen jeg trodde Chelsea skulle få. Salgsapparatet funker tydeligvis helt utmerket enda. Endret 21. september 2017 av Espp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Kul video, som sikkert dere setter ekstra pris på! Endret 26. september 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 inkonsekvente drittdommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Full fortjent, herlig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Deilig seier! Spilte vanvittig bra. Gud som jeg har savna Hazard. Endret 28. september 2017 av Emils. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 haha Batsman, utrolig deilig seier, gleder meg til å se Hazard i aksjon mot City, ser ut til å være i god form nå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Deilig seier! Spilte vanvittig bra. Gud som jeg har savna Hazard. Toppers! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Vi har 1 spiss i klubben. Bats er en forferdelig spiller. Friske bein og gjør ikke en dritt. Trenger sårt en spiss som gidder å jobbe. Elendig dag på jobben. Conte bommer på det meste i dag. Endret 30. september 2017 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Heldigivs så har vi «enkle» kamper framover. Morata må komme tilbake ASAP. Bare å kvitte seg med Batsh! Med Costa pengene så burde vi hente en ganske god spiss. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Morata er skadet, kan være borte 6 til 8 uker! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Herregud så flaut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå