Tunky Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Generell CL-kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1784098 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Deilig kamp så langt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Greier ikke helt å bestemme meg om vi var fryktelig gode, eller Everton helt horrible. Heller mest mot sistnevnte. Uansett, 3 poeng før pausen, forhåpentligvis skader ikke Hazard seg med landslaget igjen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Vi nærmer oss the OX for ca 350mill. Ser for meg at han skal konkurrere med Moses om plassen. Tillegg kan han spille i midten. God signering. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Chelsea have signed Eden Hazard's younger brother, Kylian Hazard. He will join up with Chelsea's development side. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Det hjelper sikkert for å sikre at Eden blir i klubben litt lengre i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Når skal Chelsea kutte ut mellommannen å rett å slett signere Mrs. Hazard? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Chamberlain-saken er det pinligste jeg har opplevd på overgangsmarkedet som Chelsea-supporter Endret 30. august 2017 av Mos Def Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Lurer jeg også på... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Blir neppe pinligere enn da Ranieri kjøpte Veron. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Tar meg ikke spesielt nær av rykter. Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Tar meg ikke spesielt nær av rykter. Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde. Chelsea tilbyr ox 190 i ukaArsenal tilbyt ox 180 i uka Liverpool tilbyr ox 125 i uka. Greit nok at han vil spille på midten,men er ikke bare det som fikk han til Liverpool. Han er jo Liverpool supporter siden barndommen, liker prosjektet til Klopp,flere faktorer som fikk han til Liverpool over Chelsea og arsenal Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Tar meg ikke spesielt nær av rykter. Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde. Det er noen få som mener at Chelsea kom best ut av dette salget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Tar meg ikke spesielt nær av rykter. Og om alt med ryktene stemmer, så er det ikke verre enn at LFC har oversolgt hans status i klubben deres, men CFC har gått for et mer ærlig utgangspunkt og ikke lovet noe de ikke greide å holde. Chelsea tilbyr ox 190 i ukaArsenal tilbyt ox 180 i uka Liverpool tilbyr ox 125 i uka. Greit nok at han vil spille på midten,men er ikke bare det som fikk han til Liverpool. Han er jo Liverpool supporter siden barndommen, liker prosjektet til Klopp,flere faktorer som fikk han til Liverpool over Chelsea og arsenal Ox sin rolle i prosjektet til Klopp blir vel benken, siste 20 min og cup? Jeg kan ikke se for meg at han går inn på midtbanen til Liverpool som fast. Men selvfølgelig, når du er supporter av et lag og du får muligheten er det vanskelig å takke nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Klopp kommer til å rotere oftere,så han får nok spilletid. Har pl og cl i år,da er det godt med en så allsidig spiller som ox. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Keeperplassen: TC, Willy, Eduardo. Willy en god backup, Eduardo kunne vi godt ha kvittet oss med og heller registrert en engelsk keeper. Midtstoppere: A.C Luiz, Rudiger, Azpi, Cahill god dekning her. Cahill ut neste sesong og da håper jeg Zouma har tatt et par store steg. Vingback: Alonso, Moses, (Azpi) Her må vi forsterke, fra Alex Sandro til OX og nå Pacacosta eller hva enn nå han heter. Hadde det vært en mulighet å teste ut Kenedy i denne posisjonen? Midtbanen: Kante, Cesc, Bakayako, trenger en solid backup her. Drinkwater? Vinger: Willian, Pedro, Hazard, Musonda god dekning her. Spiss: Morata, Batsman, og? Trenger en spiller til her. Batsman er en stor skuffelse. Costa hadde vært drømmen. Er Remy fortsatt i klubben? Hvorfor har vi ikke solgt han ennå. Endret 31. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Zappacosta er så og si bekreftet, stoler på Conte og husker at jeg skjønte ingenting når vi skulle hente Marco Alonso. Leser at han er en ganske lik spiller, jobber knallhardt, god innleggsfot osv. Neste er Drinkwater inn, så får vi håpe Costa og Conte skværer opp Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Barkley har også sagt nei til Chelsea, hmm..Greit for min del, ville ikke ha han uansett. Endret 31. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå