Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

18 mill? Det er jo er kupp for Juventus og ran for PSG.

Man skulle jo tro Juve sender mafia rundt om kring i Europa så gode dealer de lager. Fikk jo Benatia på billigsalg også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

De gir vel bengen, de forka jo over 200+ mill for Neymar

Penger er bare tall for Qatars regjering. De har mer enn de noensinne kan bruke opp da de ikke bryr seg om folkets velferd.

Lenke til kommentar

De gir vel bengen, de forka jo over 200+ mill for Neymar

Penger er bare tall for Qatars regjering. De har mer enn de noensinne kan bruke opp da de ikke bryr seg om folkets velferd.

Bare skjønner ikke hvordan dette er fair play, PSG som klubb er jo akkurat så store?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg har Alonso på fantasy :D

Det burde jeg også hatt, stolte tross alt på ham i hele fjor. Har Azpi, blir nok noe omrokkeringer nå!

Lenke til kommentar

Ingen sjans for å beholde Costa i laget? Må si jeg savner han. Men deilig med 3p og for en spiller Alonso er, dritt at jeg ikke har han på FPL, men men taktisk lurt å spille med 3 på midten. Ble veldig trangt om plassen der men vi kom seirende ut av det?Bakayako tror jeg kommer til å bli enorm, når han er 100fit.

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen sjans for å beholde Costa i laget? Må si jeg savner han. Men deilig med 3p og for en spiller Alonso er, dritt at jeg ikke har han på FPL, men men taktisk lurt å spille med 3 på midten. Ble veldig trangt om plassen der men vi kom seirende ut av detBakayako tror jeg kommer til å bli enorm, når han er 100fit.

Tror vi får mer ut av Morata når han blir fit også.

Ser jo tydelig i går at han ikke var helt matchfit. Mot slutten av kampen så han veldig sliten ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...