Emils. Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 For en deilig spiller Morata ser ut til å være. Gleder meg til å se Hazard og Morata sammen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Morata virker å finne seg til rette fra start. Utrolig bra halvtime fra han. Av nysgjerrighet, hvem starter på midten neste kamp? Regner med Christensen tar plassen til Cahill iallfall. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Cahill ute mot Spurs, Everton og Leicester. Bare 1 kamp for Cesc eller? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Antagelig, siden det var to kule Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Morata virker å finne seg til rette fra start. Utrolig bra halvtime fra han. Av nysgjerrighet, hvem starter på midten neste kamp? Regner med Christensen tar plassen til Cahill iallfall. Luiz kanskje. Om ikke Bakayoko blir klar. I worst case får vi bare punge ut £100m for Drinkwater. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hvem faen var han drittdommern der!!!?? Morata, liker det jeg ser, herlig spiller. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Elendig førsteomgang! Kom seg litt i andre. Er en liten trøst i at det var 9 mot 11 på slutten. Det gjør resultatet bittelitt enklere å svelge. Christensen tror jeg får tillit neste kamp. Et stort talent som vil vokse mye på å få starte et par kamper. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 https://twitter.com/mikesanz19/status/896419479349080069 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 For de som tror på anti-Chels media: fansen vår buet ikke spillerne ved pause og fulltid, det ble buet på Pawson. Spillerne fikk applaus etter kampslutt. Farse uten like. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hvordan veit du at de buet på dommeren og ikke spillerne? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hvordan veit du at de buet på dommeren og ikke spillerne? Så du kampen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Rødkortet til Cahill var de greit det slik reglene er blitt? Eller var det andre ting ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kortet syns jeg var litt strengt, men går helt fint å dømme på den der etter boka. Det andre røde til Fabregas er soleklart. Så om Chelsea-fansen buet på dommeren så trenger de en reality-check Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Muligens Chelsea brillene jeg har på nå som snakker, men han dommeren var dårlig, Røde kort var HØYST unødvendig til Cahill. Og han var også rask med å dra opp det gule kortene. Rudiger gult kort for hva feks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Cahill-taklingen er kanskje rødt etter boka, men det gis meget sjeldent rødt på slike taklinger i PL, og hvertfall ikke etter et kvarter. Dommerne viser faktisk skjønn i slike situasjoner, fordi et rødt kort er så ekstremt i fotball at det nesten burde fjernes fra spillet slik som det praktiseres i dag (ref: en mann mindre resten av kampen). Om det så er rødt kort, så burde Burnley hatt minst et rødt i kampen. Det er hovedsakelig linja som kritiseres, ikke det røde kortet isolert sett. Cesc sitt gule er klart, og idiotisk av en veteran. Det er på høyde med Terry på Camp Nou. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Muligens Chelsea brillene jeg har på nå som snakker, men han dommeren var dårlig, Røde kort var HØYST unødvendig til Cahill. Og han var også rask med å dra opp det gule kortene. Rudiger gult kort for hva feks? Rask og rask, brukte en time på å gi Burnley et gult ;-) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Meh, hvor nødvendig var taklingen? Staffen for å miste hodet er hard, men Chelsea kunne vunnet kampen uansett - om ikke de bestemte seg for å åpne bakrekka totalt etter det røde kortet. Som du sier, Chelsea-brillene er på, de tapte fair and square, dommeren er ikke den du skal skylde på her Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Muligens Chelsea brillene jeg har på nå som snakker, men han dommeren var dårlig, Røde kort var HØYST unødvendig til Cahill. Og han var også rask med å dra opp det gule kortene. Rudiger gult kort for hva feks? Rask og rask, brukte en time på å gi Burnley et gult ;-) Nå tenkte jeg mer på gule kort til Chelsea spillerne. Alonso gult kort etter 3 min. Cahill rødt etter 14min, Cesc gult etter 16min osv.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Det er som å si at det er urettferdig at du tok meg for å stjele når så mange andre ikke blir tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå