Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvorfor? PEA vil bort fra BVB.

Sier hvem?

Hele poenget er at enn så lenge er det bare rykter fra veldig upålitelige kilder, derfor anser jeg det som høyst usannsynlig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fun fact: Første spilleren utenom Torres som har kostet mer enn Shevchenko.

Torres forblir forsatt dyrest. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Rüdiger, Bakayoko og Morata inn ser bra ut. Christensen kommer også inn, håper også Pasalic får sjansen som fjerdemann på midtbanen nå som Matic er på vei ut, Loftus-Cheek er lånt ut og Chalobah og Aké er solgt. Pasalic har gjort det godt på utlån i Monaco og Milan, og jeg håper han har en fremtid i klubben.

Mangler bare en vingback inn nå, usikker på om det primært er venstre eller høyre jeg ønsker meg. Det ideelle hadde jo vært en som er komfortabel på begge sider.

Signerer vi Morata har vi også en spiss som er meget komfortabel med å spille i tospann med en annen spiss (noe Batshuayi visstnok foretrekker) i tillegg til at han kan bekle rollene som Hazard, Willian og Pedro vanligvis bekler dersom det skulle være behov for det.

Jeg er langt mer positiv til Morata enn jeg har vært til en signering av Lukaku, men jeg ønsker meg likevel først og fremst Belotti.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

http://www.realmadrid.com/en/news/2017/07/official-announcement-morata?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=organico

Offisielt, ryktes om 58-60 millioner pund, bra pris i dagens markedet om det stemmer.

Jeg har vært veldig usikker på Belotti og Morata, førstnevnte har hatt 1 god sesong og den andre har ikke spilt fulle 90 minutter på år og dag. 

Eneste jeg var sikker på, var at jeg ikke ville ha Lukaku tilbake igjen.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Tror Morata kan være bra. Viktig at vi har en spiss som er god med ryggen mot mål også. Selv om Costa scoret ufattelig med mål, ødela han også store sjanser på dårlig touch, pasninger etc. Der kan Morata virke som en fin oppgradering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Fornøyd med Morata, sterk, rask, god med ball, kan utfordre, kan holde ball og jobber også bakover. Det negative han skal ta over draktnummer 9???

Negative?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Utklasser Arsenal i første omgang, var på tide at det ble mål nå !

Edit: Og et til !

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...