Herr Brun Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 OK, Må nesten kjøpe 2 medlemskap da, er vel ingen garanti for at man får sitte sammen eller? Edit: hvis noen av dere har 2 medlemskap og har lyst til å tjene en ekstra slant så er det bare sende meg en PM. Det er strengt forbudt å kjøpe billetter til andre gjennom CSN sin billettløsning, som er den eneste måten å være relativt sikker på å få billett på. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) OK, Må nesten kjøpe 2 medlemskap da, er vel ingen garanti for at man får sitte sammen eller? Edit: hvis noen av dere har 2 medlemskap og har lyst til å tjene en ekstra slant så er det bare sende meg en PM. Det er strengt forbudt å kjøpe billetter til andre gjennom CSN sin billettløsning, som er den eneste måten å være relativt sikker på å få billett på. Oops. Da misforstod jeg denne setningen fra deg: (forsøke å finne andre som kan dra på ditt kort, eller kjøpe gjennom CSN). Fjerner teksten nå. Endret 16. juni 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 OK, Må nesten kjøpe 2 medlemskap da, er vel ingen garanti for at man får sitte sammen eller? Edit: hvis noen av dere har 2 medlemskap og har lyst til å tjene en ekstra slant så er det bare sende meg en PM. Det er strengt forbudt å kjøpe billetter til andre gjennom CSN sin billettløsning, som er den eneste måten å være relativt sikker på å få billett på. Oops. Da misforstod jeg denne setningen fra deg: (forsøke å finne andre som kan dra på ditt kort, eller kjøpe gjennom CSN). Fjerner teksten nå. Ja de to var ment som alternativer til hverandre. Enten kan du få noen til å reise på ditt kort (så du opptjener loyalty points), eller så kan du kjøpe billett gjennom CSN. Du kan ikke få andre til å kjøpe billett gjennom CSN, de billettene er streng personlige. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/hevder-conte-kan-forlate-chelsea-i-sommer/3423349811.html La Conte kjøpe de spillerne han selv ønsker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Krisemaksimering. https://weaintgotnohistory.sbnation.com/2017/6/15/15813682/all-aboard-the-chelsea-panic-train-choo-choo-ka-choo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Ok, da henger jeg med. Det blir gjennomført stikkprøver på stadioen. Resier du med et CSN som ikke er registrert på deg risikerer hele supporterklubben å ikke få billetter til Chelsea-match. Som vil si at alle oss i Norge får det langt vanskeligere med å komme på kamp. Sjansen for å sitte sammen er god vil jeg si. Du får som regel det ønske oppfylt, men det garanteres ikke. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ser ut som Caballero er bankers for oss som 2keeper, men hvorfor når vi nettopp har fornyet kontrakten til Eduardo? Dumt å bruke non HG på 2 og 3dje keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Forstår heller ikke greit greia med Eduardo, han startet 70 kamper Dinamo Zagreb de 2 årene han var der før han kom til Chelsea. Kan umulig være så dårlig, og til tross for ikke et eneste minutt på banen, er det den første spilleren vi (re)signer for sommeren. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Alex Sandro has reportedly agreed terms with Chelsea ahead of a summer switch to Stamford Bridge! ? Deilig spiller! Alonso som backup, hva med Ake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Blir ganske dyrt, men for å sette det litt i perspektiv, så er det samme som vi fikk for Oscar. Har ikke følgt han noe særlig, så er spent på hvordan han vil levere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Matic på vei til United... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) Matic var god når han kom, men syns han har blitt dårligere med tiden, får vi 40-45 mill så er det en god deal. Da håper jeg bare Bakayako virkelig leverer varene. Endret 26. juni 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg frykter han likevel som sittende anker uten offensivt ansvar under Mourinho. En midtbane med Matic, Herrera og Pogba bli tøff å møte for de aller fleste. Jeg forstår ikke hvorfor vi så enkelt selger til direkte rivaler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Mourinho ville ikke selge Ba til Arsenal, men visstnok selger vi Matic til United. Matic - Pogba - Herrera.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Mourinho hadde rett i noen ting. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ake er solgt til B'mouth... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Deilig spiller. Synes det er rart ikke Conte ville beholde han. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Blir han kjempegod, så har vi tilbakekjøpklaus. Med Sandro på vei inn og en ny midtstopper, så blir det vel trangt om plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Avhenger av stopperen. Med mindre det er Bonucci, Boateng eller liknende som kommer inn så er det meningsløst å selge Aké. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå