Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kanskje, men Costa har mest å tape på det. 

Sett i ettertid er det jo helt klart at oppførselen i fjor sommer og Januar er årsaken til dette. Chelsea kan nekte å selge om summen AM (eller en annen klubb) tilbyr er latterlig lav. Det betyr da at Costa blir i Chelsea, uten mye spilletid. Som igjen reflekterer i at Costa ikke blir tatt ut til VM i Russland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har som regel kjøpt via den norske supportklubben, det krever riktignok 2 medlemskap.

Ellers så er det å kjøpe via Chelsea sine egne sider.

Kan ikke anbefale å kjøpe "pakkereise" via f.eks. Ving, da får du av erfaring, skikkelig drittplasser.

Lenke til kommentar

Hvor er det dere kjøper kampbilletter fra? Er ikke Chelsea medlem..

Ehm, bli det da.

Må man ikke ha opptjent seg masse poeng for å få kampbilletter?

For enkelte kamper på man det jo. Løsningen på det er å dra tidlig i sesongen, forsøke å finne andre som kan dra på ditt kort, eller kjøpe gjennom CSN.
Lenke til kommentar

Bestilte via ticket for noen sesonger tilbake, det var DYRT! Men fikk det i bursdagsgave da :roll:

Bare for å sammenligne, hvis jeg skulle ha kjøpt Chelsea-Arsenal feks via supportklubben hva hadde det kostet meg?

ca 1200kr.

Du kjøper medlemskap på CSN (200kr).

Du kjøper medlemskap på TB (280kr)

Billett koster rundt 600 kr.

Så jo flere kamper du drar på ila året jo billigere blir "snitt" prisen per billett.

Registrer du deg før 1. August hos TB får du også 5 LP, som er det meste CSN krever at du har ved billetter. 

Det å kjøpe fra chelseafc.com er bare å glemme. De krever så sjukt mye LP etterhvert at man får ikke billetter.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...