Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Dratt ut av kontekst, alt Terry ba om var å få spille den siste kampen på brua, og at han kunne byttes ut etter 26 min, for å ikke stjele for mye tid fra de som faktisk ska spille FA-cup finalen. Er det egentlig så fryktelig mye å be om? Var ikke sånn at han sa til lagkameratene: "og så må dere stå guard of honour for meg", slik som den tweeten skal ha det til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Vel. Andre hevder at han ordnet guard of honour også, så? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Det er det som har kommet fram ja, at det var han som organiserte guard of honor for seg selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Det er det som har kommet fram ja, at det var han som organiserte guard of honor for seg selv... Hvor da? For jeg kan nemlig ikke finne noe annet enn at han arrangerte å bli byttet av etter 26 min. Ta denne f.eks.: http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/chelsea/john-terry-reveals-guard-of-honour-was-his-idea-as-david-moyes-confirms-sunderland-agreed-to-chelsea-sendoff-35738957.html Helt løk tittel, som ikke stemmer overens med det de har faktisk skrevet i artikkelen. Media på sitt beste, og folk går jo 5 på. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 For en som hadde Gary Cahill på FPL, så var det en nydelig taktikk. Eneste som fikk clean sheet 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Pytt, legender fortjener det! 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Det er det som har kommet fram ja, at det var han som organiserte guard of honor for seg selv... Hvor da? For jeg kan nemlig ikke finne noe annet enn at han arrangerte å bli byttet av etter 26 min. Ta denne f.eks.: http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/chelsea/john-terry-reveals-guard-of-honour-was-his-idea-as-david-moyes-confirms-sunderland-agreed-to-chelsea-sendoff-35738957.html Helt løk tittel, som ikke stemmer overens med det de har faktisk skrevet i artikkelen. Media på sitt beste, og folk går jo 5 på. Takk for info. Stemmer nok dette ja, burde lest artikkelen bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Potensielt gode nyheter i forhold til å behold Costa: http://www.skysports.com/football/news/11095/10892132/chinese-fa-announce-shock-tax-on-foreign-player-signings Men det blir vel litt samme problematikken som vi har med FFP, at så lenge straffen er å betale bare enda mer penger, så er det ikke noe problem for de klubbene det gjelder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1774879 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Da er sesongen over. Kjedelig avslutning, men sesongen har vært en gedigen opptur. Hadde forventninger om topp 4, så ligagull og 30 seire er absolutt over all forventning. Man ser tydelig at vi må forsterke. Vi slipper inn altfor mye mål og samtidig altfor lette mål. Moses er en god squad player, men ikke fast i startoppstillingen. Mulig Azpi kunne vært bedre som vingback og vi får på plass en raskere stopper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Føler vi sliter med 3-5-2 formasjonen når vi er presset, om Conte mener det er formasjonen eller spillerne vi bruker gjenstår å se. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hazard ute i 3mnd!! Ankelbrudd. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Kjedelig, men om det først skulle skje, så er jo dette nesten det perfekte tidspunktet. Får håpe at han kommer tilbake 100% Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Leit å høre. Nesten ganske utrolig at Hazard ikke har blitt mer/ofte skadet mtp hvor mye han blir taklet i hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Den Costa sagaen... Selv når AM får signeringsnekt og Costa sier han ikke vil dra til Kina, så kommer nå Conte og sier han ikke ønsker Costa lenger. Hvor lur er Costa da? Jo, han sier det like så godt foran 1000000 journalister... Plx, bli ferdig med den. Wannabe-Pogba. Endret 8. juni 2017 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hva får vi for Costa nå, ikke mye nå som alle vet at han ikke er ønsket i klubben. Tipper vi ender opp med Lukaku. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Veldig synd før en sesong med CL. Lukaku kommer ikke til å gjøre at vi hevder oss i hverken PL eller CL denne sesongen, om vi får han naturligvis. Håper Conte vet hva han holder på med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Costa tar vel en Arda Turan, og sitter på tribunen i et halvår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Tipper jeg også. Håper i så fall vi stiller i stand en avtale med Griezmann, Koke eller Saul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå