Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Dratt ut av kontekst, alt Terry ba om var å få spille den siste kampen på brua, og at han kunne byttes ut etter 26 min, for å ikke stjele for mye tid fra de som faktisk ska spille FA-cup finalen.

Er det egentlig så fryktelig mye å be om?

 

Var ikke sånn at han sa til lagkameratene: "og så må dere stå guard of honour for meg", slik som den tweeten skal ha det til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det er det som har kommet fram ja, at det var han som organiserte guard of honor for seg selv...

Hvor da? For jeg kan nemlig ikke finne noe annet enn at han arrangerte å bli byttet av etter 26 min.

 

Ta denne f.eks.:

http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/chelsea/john-terry-reveals-guard-of-honour-was-his-idea-as-david-moyes-confirms-sunderland-agreed-to-chelsea-sendoff-35738957.html

 

Helt løk tittel, som ikke stemmer overens med det de har faktisk skrevet i artikkelen. 

Media på sitt beste, og folk går jo 5 på.

Lenke til kommentar

 

Det er det som har kommet fram ja, at det var han som organiserte guard of honor for seg selv...

Hvor da? For jeg kan nemlig ikke finne noe annet enn at han arrangerte å bli byttet av etter 26 min.

 

Ta denne f.eks.:

http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/chelsea/john-terry-reveals-guard-of-honour-was-his-idea-as-david-moyes-confirms-sunderland-agreed-to-chelsea-sendoff-35738957.html

 

Helt løk tittel, som ikke stemmer overens med det de har faktisk skrevet i artikkelen. 

Media på sitt beste, og folk går jo 5 på.

Takk for info. Stemmer nok dette ja, burde lest artikkelen bedre. 

Lenke til kommentar

Da er sesongen over. Kjedelig avslutning, men sesongen har vært en gedigen opptur. Hadde forventninger om topp 4, så ligagull og 30 seire er absolutt over all forventning.

 

Man ser tydelig at vi må forsterke. Vi slipper inn altfor mye mål og samtidig altfor lette mål. Moses er en god squad player, men ikke fast i startoppstillingen. Mulig Azpi kunne vært bedre som vingback og vi får på plass en raskere stopper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Føler vi sliter med 3-5-2 formasjonen når vi er presset, om Conte mener det er formasjonen eller spillerne vi bruker gjenstår å se. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den Costa sagaen... Selv når AM får signeringsnekt og Costa sier han ikke vil dra til Kina, så kommer nå Conte og sier han ikke ønsker Costa lenger. Hvor lur er Costa da? Jo, han sier det like så godt foran 1000000 journalister...

 

Plx, bli ferdig med den. Wannabe-Pogba.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...