Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Batsman tviler jeg på at blir noe under Conte. Om han ville bruke han hadde han helt sikkert spilt når Costa var på bunn.

I går var han ikke med i troppen engang, hjemme mot et lag som ligger på 19. I tillegg ønsker Conte å erstatte Costa om han drar. Dvs. at Batsman ikke er god nok til å ta over spissplassen, og personlig tror jeg han aldri heller blir det. 

 

Videre tror jeg Begovic stikker og Zouma på lån. Resten håper jeg blir, og da spesielt Hazard og Costa. Man glemmer fort hvor mye vi sleit med gode spisser før Costa og skal han dra må han erstattes av noen på lik linje, men det tror jeg ikke vi får tak i på markedet.

 

Lukaku er jeg skeptisk til. God på sitt beste, men holdninger og bunnivå som ikke ligner rakkeren. Vi har også sett hvordan Lukaku presterer mot lag som ligger lavt og hvor det kreves mer. Jeg ser Conte foretrekker Belotti og Morata fremfor han, og det er vel det også en grunn til. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Costa er jeg innstilt på at forsvinner, alt annet blir bare et pluss.

 

Det der en altfor god reserve til at det er realistisk etter min mening, til tross for at kun Naingolan og Lukaku er nye kjøp.

Vi sliter jo litt med det samme allerede i år, med både Fabregas og Willian på benken i senere tid. Naingolan og Lukaku gjør det regnestykket bare enda verre. 

 

Ja, det blir flere kamper neste år, men Conte virker ut til å være typen til "if it's not broken, don't fix it", så han starter de samme spillerne så langt det lar seg gjøre.

 

Vi trenger mao. spillere som er gode nok til å gå rett inn og ta plasser i starteleveren vi har i dag.

 

TC

 Azpi Luiz Cahill

Ny Kante Matic Alonso

Pedro Hazard

Ny

 

 

Begovic

Zouma Christensen Ake

Moses Cesc Kenedy

Willian Batsman

 

Mener jeg er mer realistisk og der forventningene mine ligger.

Vi har også et par allsidige spillere (Azpi, Moses, Luiz, tildels Cesc, Ake), så vi trenger ikke oppdemming på hver eneste posisjon. 

Lenke til kommentar

Om flere så post-sendingen på TV2 i går er jeg i stor grad enig med dem om at Cesc er et klokere og bedre valg i kamper som i går fremfor både Kante og Matic. Vi kommer til å trenge begge deler til neste år også. Hvorav Cesc burde starte alle kamper mot lag vi kommer til å kjøre over og hvor Kante - Matic kan brukes sammen i kamper som er jevnere. 

 

Det vil være behov for å hvile henholdsvis de to på midten, da de løper enormt mye og er viktige å holde skadefri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Tanker eller erfaringer rundt Dominic Solanke? Noe tess?

Ikke noe spesielt med ham, greide ikke markere seg i Eredivisie. Virker som han er høy på seg sjæl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...