Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag tar jeg av meg hatten for guttene. Vi spilte meget bra, scoret tre viktige mål og viste solide tendenser bakover (selv om man kan stille spørsmål ved markeringen på Torres-målet). Det er dog viktig å ikke bli too carried away. Liverpool er Liverpool - og Liverpool vant 4 - 1 på Old Trafford. Hva hindrer dem i å oppnå samme resultat mot oss neste uke?

Lav sannsynlighet eller ikke, altså: Jeg velger å være litt tilbakeholden med tanke på avansement og prøver etter beste evne å innse at vi ikke er i semifinalen ennå. Men vi er på god vei - og det er godt.

Lenke til kommentar
I dag tar jeg av meg hatten for guttene. Vi spilte meget bra, scoret tre viktige mål og viste solide tendenser bakover (selv om man kan stille spørsmål ved markeringen på Torres-målet). Det er dog viktig å ikke bli too carried away. Liverpool er Liverpool - og Liverpool vant 4 - 1 på Old Trafford. Hva hindrer dem i å oppnå samme resultat mot oss neste uke?

Lav sannsynlighet eller ikke, altså: Jeg velger å være litt tilbakeholden med tanke på avansement og prøver etter beste evne å innse at vi ikke er i semifinalen ennå. Men vi er på god vei - og det er godt.

Forskjellen er jo at United var og er helt ute av fom. De spilte dårlig i mnd i forveien, samt har tapt mot Fulham og spilt dårlig siden.

Chelsea går videre nå. Selv Liverpool klarer ikke dette.

Lenke til kommentar
Var godt å være Chelsea supporter i går også RBK siden de vant :)

Skal godt gjøres om Liverpool skal greie å ta igjen dette resultatet på Stamford Bridge ved retur oppgjøret.

Jeg vil gå så langt som å si at det rett og slett ikke skjer. Det har like stor sannsynlighet som at vi skulle slå pool med 2 mål på Anfield i CL kvartfinale. Et sånt lynnedslag slår ikke ned to ganger på en uke. Chelsea skal til øst-spania om noen uker, det står skrevet i sten.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan greie det er det nettopp vi, Liverpool. Trenget bare litt av spiriten fra CL finalen 05, så er vi der. Forvørig hyggelig og se dere har tatt avansementet på forhånd da, så kan vi se tilbake på det innlegget og le litt senere.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Vil nå gjerne påpeke det at jeg ikke snakker for noe felleskap, så det er ikke noe "dere" å le av senere, det er ene å alene meg. Og det viste jeg godt når jeg skrev det, om Liverpool klarer å putte 3 mål på brua uten at vi scorer så skal jeg være med å le av meg selv. For en utrolig humor det altvitende vesnet i himmelen har i så fall.

Lenke til kommentar

Aaaah det var deilig seier over Liverfools, men Terry ute neste kamp, kan bli litt vanskelig, mn Liverfools må score 3 mål noe de ikke burde greie,.Anyway bra spilt av Essien, og kjipt Drogba ikke scora fler, hadde noen fine sjanser,.Vi er i finalen, må bare slå Barca :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...