Consigliere Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette var fine greier. Gratulerer til alle Chelsea fans og alle United fans. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I dag tar jeg av meg hatten for guttene. Vi spilte meget bra, scoret tre viktige mål og viste solide tendenser bakover (selv om man kan stille spørsmål ved markeringen på Torres-målet). Det er dog viktig å ikke bli too carried away. Liverpool er Liverpool - og Liverpool vant 4 - 1 på Old Trafford. Hva hindrer dem i å oppnå samme resultat mot oss neste uke? Lav sannsynlighet eller ikke, altså: Jeg velger å være litt tilbakeholden med tanke på avansement og prøver etter beste evne å innse at vi ikke er i semifinalen ennå. Men vi er på god vei - og det er godt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gratulerer med en OVERBEVISENDE knuseseier. Ble ikke mindre bekymret for PL og Chelsea nå. Barcelona - Chelsea kan tegne seg til å bli en sinnsyk kamp. Lenke til kommentar
Consigliere Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I dag tar jeg av meg hatten for guttene. Vi spilte meget bra, scoret tre viktige mål og viste solide tendenser bakover (selv om man kan stille spørsmål ved markeringen på Torres-målet). Det er dog viktig å ikke bli too carried away. Liverpool er Liverpool - og Liverpool vant 4 - 1 på Old Trafford. Hva hindrer dem i å oppnå samme resultat mot oss neste uke? Lav sannsynlighet eller ikke, altså: Jeg velger å være litt tilbakeholden med tanke på avansement og prøver etter beste evne å innse at vi ikke er i semifinalen ennå. Men vi er på god vei - og det er godt. Forskjellen er jo at United var og er helt ute av fom. De spilte dårlig i mnd i forveien, samt har tapt mot Fulham og spilt dårlig siden. Chelsea går videre nå. Selv Liverpool klarer ikke dette. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gratulerer med seieren idag. Fortjent, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vi savnet Mascherano i dag, ingen tvil. Dere dominerte midtbanen vår, samtidig som Essien tok Gerrard ut av kampen. Dere gjorde oss ræva samtidig som vi ikke ville en dritt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fantastisk kamp av dere i dag. Var konge å se Pool bli grust på Anfield Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gratulerer. Fullt fortjent! Vi spilte jo totalt ræv gjennom så og si hele kampen, kanskje med unntak av på starten. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Utruleg bra resultat! Det var ein veldig god kamp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Gratulerer med "seieren" igår. Essien er en fantastisk spiller som passet godt på Gerrard. Han gjorde en fremragende innsats igår og fortjener virkelig mye skryt. Dessuten er han nøkkelspilleren deres. Endret 9. april 2009 av RePaC Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Var godt å være Chelsea supporter i går også RBK siden de vant Skal godt gjøres om Liverpool skal greie å ta igjen dette resultatet på Stamford Bridge ved retur oppgjøret. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Var godt å være Chelsea supporter i går også RBK siden de vant Skal godt gjøres om Liverpool skal greie å ta igjen dette resultatet på Stamford Bridge ved retur oppgjøret. Jeg vil gå så langt som å si at det rett og slett ikke skjer. Det har like stor sannsynlighet som at vi skulle slå pool med 2 mål på Anfield i CL kvartfinale. Et sånt lynnedslag slår ikke ned to ganger på en uke. Chelsea skal til øst-spania om noen uker, det står skrevet i sten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er det noen som kan greie det er det nettopp vi, Liverpool. Trenget bare litt av spiriten fra CL finalen 05, så er vi der. Forvørig hyggelig og se dere har tatt avansementet på forhånd da, så kan vi se tilbake på det innlegget og le litt senere. Endret 9. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vil nå gjerne påpeke det at jeg ikke snakker for noe felleskap, så det er ikke noe "dere" å le av senere, det er ene å alene meg. Og det viste jeg godt når jeg skrev det, om Liverpool klarer å putte 3 mål på brua uten at vi scorer så skal jeg være med å le av meg selv. For en utrolig humor det altvitende vesnet i himmelen har i så fall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Carlo Ancelotti blir manager neste sesong? http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.6562099 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 - Chelsea forbereder rekordbud på David Villa http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135 Meget interessant. Kunne David Villa blitt en hit i Chelsea og engelsk fotball forøvrig? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Aaaah det var deilig seier over Liverfools, men Terry ute neste kamp, kan bli litt vanskelig, mn Liverfools må score 3 mål noe de ikke burde greie,.Anyway bra spilt av Essien, og kjipt Drogba ikke scora fler, hadde noen fine sjanser,.Vi er i finalen, må bare slå Barca Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 - Chelsea forbereder rekordbud på David Villa http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135 Meget interessant. Kunne David Villa blitt en hit i Chelsea og engelsk fotball forøvrig? Til den prisen sier jeg nei til Villa. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det gjør tydligvis ikke Roman Abramovitsj. Lenke til kommentar
Consigliere Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bullshit news. Tviler på at Villa går til Chelsea eller til et engelsk lag i det hele tatt. Mannen har ettertrykkelig uttalt ved flere anledninger at han ikke vi spille i PL. Tipper han går til.... Og her kommer sjokket......Real Madrid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå