Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

 

"I want to stay in a winning team and be in the same city"

 

Hadde vært kanon med Hazard - Costa - Sanchez, selv om jeg har mine tvil om overgangen. På en annen side blir han 29 år og klubben han er i oser det ikke vinnermentalitet av. Tipper han stikker om Wenger blir.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Sannsynlighet for at han bytter klubb i sommer er relativt stor, tviler på at han resignerer med Arsenal, og at da Arsenal vil cashe ut på han.

Lenke til kommentar

Så kampen nå, Hazard var god i første omgang, men ble usynlig i 2. Costa hadde sine sjanser, litt irriterende at vingene heller gir ballen til midtstopperne for å legge inn, når dette er deres jobb. Men uansett godt kjempa av gutta.

 

Snytt for straffe også!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Here's how the Blues line-up this evening:

 

Thibaut Courtois, Kurt Zouma, David Luiz, Gary Cahill ©; Cesar Azpilicueta, N'Golo Kanté, Cesc Fàbregas, Marcos Alonso; Pedro, Diego Costa, Eden Hazard.

 

Subs: Asmir Begović, Nathan Ake, John Terry, Nemanja Matic, Ruben Loftus-Cheek, Willian, Michy Batshuayi.

 

COME ON CHELSEA! ?

Lenke til kommentar

Litt rykter:

According to Italian journalist Massimo Marianella, Romelu Lukaku and Alexis Sanchez will both play for #Chelsea next season. [sky Italia]

 

Marinella: "Lukaku’s #Chelsea move is almost a done deal and Alexis Sanchez will also play for them. Many others could follow.“ [sky Italia]

Lenke til kommentar

Faen, hva skal vi med Lukaku? Han er ikke i nærheten av å være en erstatter for Costa engang. 

Om vi skal ha Lukaku og Costa drar, MÅ vi ha Sanchez. Ellers blir vi et one-man-attack neste sesong. 

 

Jeg vet Lukaku er toppscorer, men han har det samme problemet han har hatt i alle år og han har en forferdelig attitude. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...