Mr. President™ Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Spurs er et mye bedre lag enn oss for tiden, blir utvilsomt en vanskeligere kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Håper han får 5 kamper han også. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Blir nok heller 3kamper. Mye verre å tråkke på hodet. Forstår at Rojo blir irritert på "den nye diving Young", men horribelt uansett Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Rett og slett idioti av Rojo. Så heldigvis ikke alvorlig ut. Blir ikke overrasket om han slipper unna, så inkonsekvent FA har en tendens til å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 https://streamable.com/38oib Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Haha, nydelig av Willian!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Huff, det virket som Costa hadde skjerpa seg litt denne sesongen. Men nei, mot United og første kvarteret nå mot Stoke har han vært grusom EDIT: Fortsatt bare skrik, grin og skuespill. Er så mye morsommere å se på gode spillere når de konsentrerer seg om å spille fotball. Endret 18. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Så sjukt fortjent seier. Stoke hadde en taktikk, få Costa utvist. Men gode 3 poeng før pausa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Huff, det virket som Costa hadde skjerpa seg litt denne sesongen. Men nei, mot United og første kvarteret nå mot Stoke har han vært grusom EDIT: Fortsatt bare skrik, grin og skuespill. Er så mye morsommere å se på gode spillere når de konsentrerer seg om å spille fotball. Vil påstå det har veldig mye å si hvordan de 2 siste lagenes taktikk og spillestil har vært. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Huff, det virket som Costa hadde skjerpa seg litt denne sesongen. Men nei, mot United og første kvarteret nå mot Stoke har han vært grusom EDIT: Fortsatt bare skrik, grin og skuespill. Er så mye morsommere å se på gode spillere når de konsentrerer seg om å spille fotball. Vil påstå det har veldig mye å si hvordan de 2 siste lagenes taktikk og spillestil har vært. Costa skjønner at han kommer til å møte fysisk sterke stoppere som vil vise hvem som er sjefen i disse to oppgjørene selvsagt, og blir sur når han blir satt på plass i duellene. Men i dag var det veldig mye skuespill og grining, som er kjedelig. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Haha! Rart at jeg ikke så den, da jeg så kampen igår Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 I starten kan jeg være enig, men etter hvert gikk det over til å bli så opplagt på hva Stoke ønsket. Forsvaret gikk inn for å få Costa utvist og var konstant på etterskudd med spark og greier for å prøve på det. Synes Costa tok seg sammen etter pause og lot de bare holde på og det endte jo med rødt til Stoke. Synes Taylor gjør en svært dårlig kamp og han mister kampen veldig tidlig. Oliver lot ikke United sparke ned Hazard så altfor lenge før de måtte spille med 10 mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Tror slike lag må finne en annen taktikk, Costa har vel enda til gode å bli utvist i en ligakamp?Kunne riktignok godt blitt det et par ganger, for å være litt diplomatisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Løst rykte foreløpig, tipper ikke det ligger så mye i det enn så lenge. Endret 22. mars 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Etter sesongen som var kan jeg tenke meg mange var demotiverte. Håper Conte klarer det Mourinho ikke klarte. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) KANTE http://www.dagbladet.no/sport/ngolo-kant-begynte-a-le-da-lagkameraten-sa-han-ville-spille-i-europa-en-dag---aldri-i-livet/67414081 Til sommeren: TC må fornye kontrakten sin, 2år igjen siden Madrid er ute etter vår golden boy. JT sin kontrakt går ut, men håper han får en rolle i klubben, ser for meg at Christensen kan ta steget opp. Rykta en del til denne karen, noen som har fulgt med på han? Tiemoué Bakayoko Endret 24. mars 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Kanté bør få årets spiller i PL. Tåpelig sammenligning i grunn, men de highlighter i det minste hva Christensen gjør bra og ikke fullt så bra. Har ikke følgt med på Bakayoko, men det sies at han er en yngre Matic, det i seg selv er ikke fryktelig overbevisende for min del, for vi trenger strengt talt ikke en til Matic. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Gullit: "Chelsea won't sell Hazard at any price. From what I've heard, they're planning a summer bigger than 2004." (FoxSports NL) Gullit: "He (Roman) wants Chelsea to be up there. He wants Chelsea to be a force in Europe. He wants nothing more than to win the CL again." It's happening.. Roman Abramovich masterclass this summer... #CFC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå