Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Banna høyt når jeg så Costa skulle ta det, Luiz burde så absolutt tatt det ettersom vi bytta ut Hazard rett før (uheldig). 

Luiz MOTM for meg, bunnsolid selv med vondt i kneet. 

Lenke til kommentar

Lurer på om det er mange chelsea fans her inne? 

Etter at mr "Chelskie" kom og tok over chelsea ble alt mye bedre, men jeg har noen spørsmål om hva dere mener om dem? tongue.gif

Virker det ikke litt rart at dem kjøper de spillerne di har lyst på, og ikke tenker på pengene? wink.gif

Er Mourinho den rette mannen?, virker han ikke alt for sjølgod?

Blir det gull i premier og champions league i år? 

Hvem er topp 3 av spillerne og hvem er de dårligste? 

hvem blir de neste spillerne di kjøper?

Håper det er mange chelsea fans her da!? harhar.gif

7172899[/snapback]

Svar på spørsmålene dine:

1. Nei, det er ikke rart. Klubben driter penger.

2. Absolutt ikke. Mourinho er en drittsekk.

3. Gull? Ikke faen. Du er heldig hvis du ser dem i semifinale.

4. Mikel, Makalele, Gallas (Av den enkle grunn at de er svarte). Den dårligste spilleren må være Lampard, fordi han heter Frank til fornavn.

5. De har ikke råd til flere, så en 'neste spiller' skal du få vente lenge på.

6. Ingen Chelsea fans her, nei. Nettopp fordi Chelsea er og forblir en drittklubb i mine, og alle andres øyne. Unntak: Et fåtall i London. nupe.gif

True Blue siden 72

Har vært med på nedturer og oppturer. Mange nye supportere etter at Russeren kom inn å reddet Chelsea. Mange andre suporeter fra andre lager femdels sure over at Chelsea ble reddet. Men som man ser så sitter de fleste i samme bås nå selv om det ikke ser ut til å hjelpe les Man city, man utd, tottenham, Arsenal...

Conte er den rette treneren for chelsea. Knall hard med diplin men en fin fyr. Har fått chelsea inn på rette sporet. Mourinho gjordfe masse bra første periode. Nå er han bare en suttrende ufin fyr som ødelgger Man utd..Helt ok.

Chelsea vinner ligane i år

Alltid like bra å komme til The brigde å se de spilel live. Nå ser det ut til at Stamford Bride blir stengt i 2-3 år da den skal utvides å bli super fin. Da blir cheløsesa sin bane Wembely! Go Chelsea The CHAMPS!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Morsomt.
At det ikke ringer en bjelle når det er snakk om Makelele, Gallas, Mourinho og Lampard. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...