PrettyBoy Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Mot Arsenal vil jeg se dette. TC Azpi Luiz Cahill Moses Kante Cesc Alonso Pedro Costa Hazard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Banna høyt når jeg så Costa skulle ta det, Luiz burde så absolutt tatt det ettersom vi bytta ut Hazard rett før (uheldig). Luiz MOTM for meg, bunnsolid selv med vondt i kneet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Luiz og Kante. Vanskelig å velge. Kante var overalt i går. For en fantastisk god spiller han er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Luiz og Kante. Vanskelig å velge. Kante var overalt i går. For en fantastisk god spiller han er. https://twitter.com/SaturdayOnCouch/status/826549668003905536/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw Du har et poeng. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Lovren hadde jo 100% uttelling da mot Kante sin 87% suksess. Setter det litt i perspektivt kanskje?? Lenke til kommentar
Psnp33 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Lurer på om det er mange chelsea fans her inne? Etter at mr "Chelskie" kom og tok over chelsea ble alt mye bedre, men jeg har noen spørsmål om hva dere mener om dem? Virker det ikke litt rart at dem kjøper de spillerne di har lyst på, og ikke tenker på pengene? Er Mourinho den rette mannen?, virker han ikke alt for sjølgod? Blir det gull i premier og champions league i år? Hvem er topp 3 av spillerne og hvem er de dårligste? hvem blir de neste spillerne di kjøper? Håper det er mange chelsea fans her da!? 7172899[/snapback] Svar på spørsmålene dine: 1. Nei, det er ikke rart. Klubben driter penger. 2. Absolutt ikke. Mourinho er en drittsekk. 3. Gull? Ikke faen. Du er heldig hvis du ser dem i semifinale. 4. Mikel, Makalele, Gallas (Av den enkle grunn at de er svarte). Den dårligste spilleren må være Lampard, fordi han heter Frank til fornavn. 5. De har ikke råd til flere, så en 'neste spiller' skal du få vente lenge på. 6. Ingen Chelsea fans her, nei. Nettopp fordi Chelsea er og forblir en drittklubb i mine, og alle andres øyne. Unntak: Et fåtall i London. True Blue siden 72 Har vært med på nedturer og oppturer. Mange nye supportere etter at Russeren kom inn å reddet Chelsea. Mange andre suporeter fra andre lager femdels sure over at Chelsea ble reddet. Men som man ser så sitter de fleste i samme bås nå selv om det ikke ser ut til å hjelpe les Man city, man utd, tottenham, Arsenal... Conte er den rette treneren for chelsea. Knall hard med diplin men en fin fyr. Har fått chelsea inn på rette sporet. Mourinho gjordfe masse bra første periode. Nå er han bare en suttrende ufin fyr som ødelgger Man utd..Helt ok. Chelsea vinner ligane i år Alltid like bra å komme til The brigde å se de spilel live. Nå ser det ut til at Stamford Bride blir stengt i 2-3 år da den skal utvides å bli super fin. Da blir cheløsesa sin bane Wembely! Go Chelsea The CHAMPS!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Her tror eg vi snakker rekord.... Du siterer faktisk innlegg fra før eg ble medlem på diskusjon 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Morsomt.At det ikke ringer en bjelle når det er snakk om Makelele, Gallas, Mourinho og Lampard. Endret 1. februar 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Super Frank legger opp! ?? Håper han kommer tilbake til Chelsea og hjelper der. For et fantastisk menneske og spiller han har vært for klubben. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Drogba, Lamps og JT MÅ få noen roller i klubben Ivan har tatt turen videre til Zenit, fantastisk spiller på sitt beste, men i de siste sesongene har han gitt meg hodebry. Endret 3. februar 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1759598 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Føler det kun er Tottenham som kan ta fra oss gullet nå. Hvis ikke må vi gå på en skikkelig smell. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Gullet har Chelsea så godt som sikret. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Sjukt frispark av Brady da Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 For svak innsats av for mange i dag til at vi skulle ta 3 poeng. Så kampen sett under ett gjør at 1 poeng er helt ok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Moses får altfor mye skryt. Må snart ha flere hender for å telle antall mål han har skylden for at vi slipper inn. Endret 25. februar 2017 av Emils. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Vinner vi ikke denne tar Tottenham og City innpå oss og det begynner å bli virkelig spennende igjen. Det vi har prestert i det siste er rett og slett ikke godt nok om vi skal ta gull. Endret 25. februar 2017 av Mos Def Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Moses får altfor mye skryt. Må snart ha flere hender for å telle antall mål han har skylden for at vi slipper inn. Et eller to han er skyld i nå da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Conte burde ta av Moses etter hvordan han følger Llorrente. Står igjen. Fy faen dette er jævlig dårlig og labert av Moses. Idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå