Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ser på det som en liten ære at vi er laget som skal gi Alan Shearer hans første nedelag som manager. Det blir en artig lørdag og på tv for en gangs skyld for meg :) Gleder meg til en herlig kamp i morgen med forhåpentligvis noen spillere som er sultne på en premier league kamp igjen.

Et Newcastle som er litt oppildnet av managerbytte kan vel kanskje by på bra motstand i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om det hadde vært tippeligaen så hadde Newcastle vunnet.

:p

Men et toppet Chelsealag skal nok vinne imorgen ja.

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i at Shearer er en bra kar, og en enda bedre fotballspiller. Men er akkurat det, han har sagt nei til manager jobben før, og jeg har mine tvil til hvor bra det er bare å sette en lokal legende inn i rollen som manager og håpe på det beste. For meg virker det mer som en person som fansen kan samle seg bak og gi støtte til klubben i en vanskelig tid (kanskje også nedrykk, håper ikke for newcastle har jo en lang historie her i PL ) fremover.

Har ikke tru på at Shearer ordner opp i det sportslige i klubben rett og slett, har han noe erfaring som manager eller trener i heletatt?

Lenke til kommentar

Shearer sin erfaring strekker seg vel ikke lengre enn diverse kurs, som han ikke har blitt ferdig med ennå. Mener dog han var mer som en assistent under Roeder, mens Shearer selv spilte. Men Shearer sin rolle blir vel først og fremst en motivator, noe som sårt trengs for øyeblikket. I tillegg er det som du sier at fansen har hans støtte nærmest uansett.

Lenke til kommentar

Vel, ser ut til å bli en dårlig påske dette her. Om ikke mirakler skjer på Onsdag. Hva har vi egentlig å stille opp med slik som vi har spilt, mot hvilket som helst lag i Champions League? Merker pesimismen begynner å sige inn over meg, jeg elsker laget mitt, men jeg merker jeg får mindre å mindre tru på noe sølvtøy i år.

Lenke til kommentar

Med mindre angrepet vårt gjennomgår store forandringer til onsdag, er det bare én ting som kan holde oss fra å ryke på hodet ut av CL: Et godt forsvar. Og det har vi. Klarer vi å holde nullen på Anfield har vi et meget godt utgangspunkt før oppgjøret på Stamford Bridge - langt bedre enn jeg tror vi realistisk sett kan håpe på.

Lenke til kommentar
Med mindre angrepet vårt gjennomgår store forandringer til onsdag, er det bare én ting som kan holde oss fra å ryke på hodet ut av CL: Et godt forsvar. Og det har vi. Klarer vi å holde nullen på Anfield har vi et meget godt utgangspunkt før oppgjøret på Stamford Bridge - langt bedre enn jeg tror vi realistisk sett kan håpe på.

Du fikk med deg at det er Liverpool dere møter?

Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg komenterer live mål, men at Ivanovic scorer er herlig. Håper dette øker selvtilitten hans såppas at vi kan se den spillern han tydligvis var i Lokomotiv Moscow. Kampen har vært mer spennende enn forventet fra første stund egentlig :O

Edit: Ja, 70min er gått... 1-3... hadde aldri i mine villeste drømmer trudd dette men fy faen som jeg jubla og sølte øl utover stuegulvet når Ivanovic scoret mål nummer to.

Det har kan gå veien gutter!

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Liverpool er rystet! Chelsea har skjerpet seg veldig i andre omgang. Håper dette holder helt ut, så er dere nesten sikrert avansement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...