oOF Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Herregud. Kineserne er gale. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 To relativt bra redning fra Tbo i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hva er greia med Hazard? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Fikk en smell mot WBA i helgen. Ble nok bare spart i kveld. Endret 14. desember 2016 av Emils. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Ganske sikker på at han er bedre enn Karius i mål også.Det er det nok mange utespillere som er. Mannen kan jo ikke plassere seg riktig på frispark engang. Det er faen meg noe av det første man lærer som keeper, etter "hvordan ta imot ballen". Forøvrig enig i at Azpi er ligaens beste defensive potet. Om det viser seg at Oscar dealen er done må jeg si meg veldig imponert over salgene deres. 50 mill for David Luiz og 60 mill for Oscar! Sykt! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Synes det minner aller mest om hvitvasking av penger jeg da ... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Om det skulle komme fram senere er jo det en annen sak, men all den tid det ikke finnes noen beviser eller indisier på det velger jeg å tro at Chelsea bare er latterlig gode til å selge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Har vært en og annen meget mistenkelige deal! Edit flertallskluss Endret 15. desember 2016 av Jotun Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Hvilke dealer refererer du til? Og da snakker jeg om mistenkelig på en annen måte enn bare at spilleren er solgt til overpris (da er det ganske mange dealer som er mistenkelige, ikke bare i Chelsea.) Endret 15. desember 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 2xluis er jo det første som faller meg inn. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hva spesifikt med det? Det er vel ikke første gang en spiller har blitt kjøpt tilbake til gammel klubb etter managerbytte? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Føler også noe er rottent i Chelsea sitt system, spesielt utlånspolitikken de kjører. De fleste er vel enig i at det er moralsk på kanten, men jeg har på følelsen at det skjer snuskete saker selv om jeg ikke kan peke på hva eller har noe grunnlag for å hevde noe. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Det der bekrefter jo bare det alle sier; Gullgruve økonomisk, forkastelig moralsk -> En styggedom for fotballen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Bra video! Synd at det er sånn. Burde det ikke vært en regel på hvor mange utlån man kan ha til enhver tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Ikke uenig i at det er i den morale gråsonen, og at noen helt sikkert setter foten ned til slutt. Men når det er sagt, så må jo klubber få tjene penger på et eller annet vis, og dette er absolutt ikke det verste metoden etter min mening. Iallefall jeg mener at det er trist om vi aldri skal få noen nye store klubber (Chelsea og City), fordi regelverket rett og slett ikke gjør det mulig. Er du en liten klubb, og gjør det bra i ligaen et år (les: Leicester), ender du bare opp med at storklubbene kjøper de beste spillerne. På denne måten får man aldri en langsiktig stabilitet i tabelltoppen, som er essensielt for å gå fra liten til stor klubb, som f.eks. United og Liverpool har nytt godt av fra gammelt av. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Men er det ikke nettopp gjort grep med FFP for å stimulere til økt investering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå