Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at han er bedre enn Karius i mål også.

Det er det nok mange utespillere som er. Mannen kan jo ikke plassere seg riktig på frispark engang. Det er faen meg noe av det første man lærer som keeper, etter "hvordan ta imot ballen". Forøvrig enig i at Azpi er ligaens beste defensive potet.

 

Om det viser seg at Oscar dealen er done må jeg si meg veldig imponert over salgene deres. 50 mill for David Luiz og 60 mill for Oscar! Sykt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke uenig i at det er i den morale gråsonen, og at noen helt sikkert setter foten ned til slutt.

 

Men når det er sagt, så må jo klubber få tjene penger på et eller annet vis, og dette er absolutt ikke det verste metoden etter min mening.

Iallefall jeg mener at det er trist om vi aldri skal få noen nye store klubber (Chelsea og City), fordi regelverket rett og slett ikke gjør det mulig.

 

Er du en liten klubb, og gjør det bra i ligaen et år (les: Leicester), ender du bare opp med at storklubbene kjøper de beste spillerne. 

På denne måten får man aldri en langsiktig stabilitet i tabelltoppen, som er essensielt for å gå fra liten til stor klubb, som f.eks. United og Liverpool har nytt godt av fra gammelt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...