Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Haha. For en sutrepave. He's completely lost it. Er så jævlig karma at han får smake litt på egen medisin, den arrogante jævelen.

 

Virker ut som han har forsatt der han slapp i Chelsea.

For min del har han alltid hatt en sjarm over seg, og alltid et lurt smil på lur. 

Nå ser han bare potte-sur ut hele tiden, og det ser ut til å ha en effekt på uansett hvilke spillere han har under seg. 

Lenke til kommentar

3-4-3 er gull, er også mektig imponert over Moses og Alonso. Gleder meg til Conte får kjøpe/selge spillere slik han vil. Regner med at dette er slutten for Cesc og Oscar, vi har også Baba og Kenedy på utlån som jeg ser for meg fungere i dette systemet. T.SIlva sin kontrakt går ut denne sesongen, en mann for oss? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

T. Silva på en kort kontrakt hadde ikke vært feil, potensiell kortsiktig avtaker for Terry.

 

Men kjenner jeg United rett, så plukker nok de han opp og gir han en altfor lange kontrakt med altfor høy betaling. 

Lenke til kommentar

3-4-3 er gull, er også mektig imponert over Moses og Alonso. Gleder meg til Conte får kjøpe/selge spillere slik han vil. Regner med at dette er slutten for Cesc og Oscar, vi har også Baba og Kenedy på utlån som jeg ser for meg fungere i dette systemet. T.SIlva sin kontrakt går ut denne sesongen, en mann for oss? 

 

Er ikke så veldig lei meg over at Oscar forsvinner. Mannen har hatt en god kamp, det var vel i 2-2 kampen mot Juventus. Har fått masse tillit også som han aldri har tatt godt vare på. 

 

Kjedelig med Fabregas, men han blir vel for lett for Contes 3-4-3. Pirlo fungerte i den fotballen, men Pirlo var vel en bedre spiller enn det Fabregas er også. 

 

Noe av det deiligste med Conte fotballen må være at Costa er tam. Nesten ingen kontroversielle situasjoner lenger. Han klager ikke, irriterer seg ikke like mye og er jo blitt fantastisk. Er så deilig å se Costa og lidenskapen han har når han scorer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...