Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tammy Abraham kalt opp til England U.21, hatt en fantastisk start på sesongen.

En annen spiller som har hatt en godt start på sesongen er T.Hazard, 7mål på 10 kamper, og vi har en billig utkjøpsklaus bør vi aktivere den i januar? 

Selg gjerne Pedro og hent Hazard tilbake. Fyren har teknikk og en god innleggsfot noe vi har savnet på vår høyreside. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det noen her som har kjøpt billetter via den norske supporterklubben som vet sånn ca når billettene kommer før kamp?

Gjorde det når jeg var på kamp for ganske nøyaktig et år siden.

Husker ikke nøyaktig hvor lenge i forkant, men mener jeg fikk de før jeg reiste til USA i 2 uker -> 1 uke hjemme -> London, så iallefall 3 uker. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ellers er det ikke de beste plassene (rett ved cornerflagget på Shed End) i forhold til å til hvor mye du ser, men god stemning (forbered deg på å stå hele kampen)!

Lenke til kommentar

Hvilken kamp skal du se Emils? Var der for 3 år siden og selveste Torres avgjorde kampen mot City. Fantastisk stemning!

Manchester United, 23. Oktober :)

 

Var sist på brua i desember 2011 og så Chelsea - City. Utrolig stemning når Lampars setter inn straffa som sikrer 2-1 i den 83 spilleminutt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

343 ser ut til å være veien videre, kjekt å se noe annet enn 4-2-3-1 som faktisk fungerer.

Nå Terry og Zouma er tilbake i form, så får vi vanvittig mye muligheter.

 

Mot dårligere lag kan vi kjøre på med f.eks. Moses og Willian som wingbacker, samtidig som vi har Hazard, Costa og Pedro på topp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...