Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Alonso var litt "meh" for å være helt ærlig, men tar han over Ivanovic av den enkle grunn at det er magisk å ha Azpi på høyre.

Første kampen i England på lenge også.

RLC var grusom, håper det var slutten på spisseksperimentet. Sånn utover det har han fysikken til å være en fantastisk spiller, men det skinner igjennom at han mangler alt for mye spillforståelse på dette nivået.

Chalobah hadde det relativt komfortabelt etter at han kom inn slik som kampen utspilte seg, relativt overbevist om at han ikke erstatter Matic med det første.  

 

Jeg håper på nesten det samme mot Arsenal, men Moses > Willian.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Akkurat det har jeg savnet, backer som blir med opp og som KAN slå innlegg. Vi har Pedro, Moses, Willian som kan spille høyresiden hvem av dem som er best..Aner ikke. Syns ingen av dem er spesielt gode. Hadde håpet på Kenedy skulle blomstre og ta den plassen men men..P.d.d så er kanskje Willian den beste så lenge han ikke tar cornerne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

I forhold til Willian, kan det være interessant å se han spille nå han ikke må demme opp for Ivanovic, godt mulig at han blir litt mer direkte da han ikke trenger å være like redd for å miste ballen. 

 

Men jeg syns Moses bidrar med mye av det Willian har manglet i det siste, spesielt med intensitet i angrep.

Stod på i 120min i går, og var etter min mening banes nest beste. 

Lenke til kommentar

Takk for linker. Hadde inntrykk av at slikt alltid ble slettet fra youtube veldig fort. Highlights som WAGNH linket til løpende på twitter i går kveld ble slettet like fort som de kom opp. 

 

Snakker om marginer på den kampen. De tre første målene ble jo alle "reddet" rett innenfor streken. Det tredje ville jo gått inn pga Luiz uansett, men fascinerende greier. Kjekt med mållinjeteknologi! 

 

Gud bedre for en scoring fra Azpi. Og for et angrep på Fabregas' første! Mye morsom fotball i går kveld, ser det ut til. Jeg skjønner plutselig hvorfor Fabregas ble brukt som spiss i 2012-EM, hehe. (Eller var det i 2014-VM kanskje?) 

Lenke til kommentar

Enig ang høyrevingen. Synes Willian skaper nada med sjangser. Løper mye, og når han nærmerseg mot mål fra høyresiden. Stopper han alltid opp også slå en støttepasning..
Men det kan jo også vær fordi Chelsea har så lite mannskap innenfor 16-metern. Synes iallefall jeg når jeg ser de fleste kampene. Der savner jeg Lampard som kommer i 45 graders innleggs posisjon å smeller til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En spiller av Willian's kaliber burde i teorien skape farlige situasjoner av seg selv, slik som Hazard gjør på sitt beste når han skjærer inn i banen.

Har ikke kilde, men var vel et klipp tidligere hvor flere av spillerne sa at Willian var den som det var vanskeligst å ta ballen fra på laget, pga hurtighet og teknikk.

Det ser vi sjeldent noe av, han utfordrer jo nesten aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...