Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra VG.no:

"Chelsea-Kante: - Mourinho ringte meg

N'Golo Kante var en av de aller største stjernene da Leicester stakk av med en sensasjonell Premier League-triumf forrige sesong. I vår ble han linket til flere klubber, men Chelsea pekte seg tidlig ut. Det var også der Kante endte opp til slutt - men nå avslører han til Sky Sports at også Manchester United var på banen for å forsøke å få franskmannen til Old Trafford - via en personlig telefon fra José Mourinho. 

- Det var utrolig at Mourinho ringte meg, selv om jeg hadde fått et hint på forhånd om at det kunne skje. Jeg lyttet til argumentene hans for hvorfor jeg burde komme til United. Men på den tiden sto valget mellom å bli i Leicester eller gå til Chelsea, og samtalene med Chelsea var godt i gang. Jeg hadde en god følelse med Antonio Conte, sier han. "

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Neste kamp er mot Arsenal, og denne skal vi F! ikke tape. Arsenal har ikke tapt siden åpningsrunden :mellow: JT er klar til denne kampen? Håper Alonso får spille fra start, fordi nå er jeg rimelig lei av å se Ivan på HB plassen, fyren kan ikke en dritt. Og Sanchez kommer til å ha en meget enkel dag på jobb hvis han møter på Ivan. Er egentlig Willian best av Pedro og Moses :hmm: ?  

 

 Mot Arsenal:

 

         TC

Azpi JT Luiz Alonso

Kante Cesc Matic

Willian Costa Hazard

 

Matic må få fyrt av flere skudd fra midtbanen, han har en god skuddfot, Kante kan bare drite i å skyte. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Håper Ivanovic blir henvist til benken veldig snart, ja, han har gjort mye bra for klubben, men forsetter dette her så vil navnet ha en vond ettersmak.

Et par andre spillere som jeg reagerer på:
TC: Syns generelt sett at han ikke leverer som vi håpet, gjør mye feil (ref. div. utvisninger) og er langt ifra noe mirakel mellom stengene. I ettertid hadde det nok vært bedre å beholdt Cech i et par år til. Mulig det svarer seg på sikt.
Alt i alt syns jeg han leverte bedre i sin tid hos AM.

Matic: Ikke vært noe særlig siden vi vant serien, burde vært benket de siste kampene, da det strengt talt ikke har vært behov for selv en Matic i toppform. Det er riktignok mer feilslått taktikk, en Matic sin feil etter min mening.

Willian: Syns fyren er håpløs i angrep, og hvor mange satans dødballer skal han sende rett i fanget på nærmeste motstander? Vil påstå at mye av grunnen til at han er førstevalget er for å demme opp for Ivanovic. Mye heller sett at vi satset på Pedro.

Hazard: Formen til Hazard virker ut til å være latterlig avgjørende for hvordan resten av laget presterer, som nødvendigvis ikke er Hazard sin feil, men et stort problem klubben har.

Oscar: Overflødig? Ser iallefall ikke vits å Kante, Matic og Oscar på banen mot et svakt Swansea. Og om Matic absolutt skal brukes, bør Oscar droppes. 

Lenke til kommentar

Sanchez mot Ivan lover ikke godt, så jeg håper Conte benker han. Enig i det du sier, på tide at TC får litt konkurranse om plassen. Syns Matic har vært helt OK, men vi vet at han kan være så mye bedre. Løper mye, og har tom bidratt med 2 assist, det som er dritt med Matic er at han dveler litt for mye med ballen. At Willian ikke klarte å komme forbi Milner! ga meg hodepine, og ja han må slutte å ta cornerne ihvertfall. men så konkurrerer han mot Moses/pedro om plassen..La Cesc starte mot Arsenal!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, iallefall for oss supportere er det vanskelig å se hvorfor ikke Fabregas starter.

 

Skal ikke påstå jeg har "heila vede", vi har jo sett at 3 forskjellige managere har gjort mye av de samme valgene (priotere TC, Willian, Ivanovic osv.)
Så det ligger vel noe i det. 

Lenke til kommentar

Kampdag og jeg må ty til stream :realmad: 

 

Tipper Leicester bruker et reservelag, de skal møte United på lørdag og Porto på tirsdag, så her skal nok flere av spillerne hviles.

Det gir oss en fin mulighet til å rotere litt på laget, håper ikke Conte kjører samme 11`er i alle kamper. Vi møter Arsenal på lørdag så her vi kan godt spare på noen av våres nøkkelspillere Hazard, Kante, Costa. Men er usikker på om Conte forandrer så mye på laget, er nok ganske sugen på en seier her.

 

Mitt lag:

 

        Begovic

Azpi Cahill Luiz Alonso

      Matic Cesc

Moses RLC Pedro

       Batsman

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...