Emils. Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Møkkmanager. Benker Fabregas igjen. Matic får starte. Herregud. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Gode gamle Eden Hazard! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Tammy Abraham fortsetter å bøtte inn mål for Bristol City i Championship, skåret første målet til City mot Villa. Står nå 2-1 favør City. Var også nest sist på ballen i deres seneste skåring. Endret 27. august 2016 av Snurreleif Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Møkkmanager. Benker Fabregas igjen. Matic får starte. Herregud. Virker som det funker, så kan vel ikke klage. Matic med assist også. Endret 27. august 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 3 av 3 seire, men klag ivei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Møkkmanager. Benker Fabregas igjen. Matic får starte. Herregud. Virker som det funker, så kan vel ikke klage. Matic med assist også. Matic sentra vel ballen inne på egen banehalvdel før Hazard løp 60 meter. Jeg klaga riktignok før kampstart. Etter kampen er jeg storfornøyd. Heaton hadde kanonmatch. Burde blitt nærmere 6-0 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Fabregas kom ikke inn engang, på vei ut? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Møkkmanager. Benker Fabregas igjen. Matic får starte. Herregud.Virker som det funker, så kan vel ikke klage. Matic med assist også. Matic sentra vel ballen inne på egen banehalvdel før Hazard løp 60 meter. Jeg klaga riktignok før kampstart. Etter kampen er jeg storfornøyd. Heaton hadde kanonmatch. Burde blitt nærmere 6-0 Så ikke selve assisten, eller kampen for den saks skyld. Men resultatene backer Conte sitt laguttak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg klaga riktignok før kampstart. Etter kampen er jeg storfornøyd. Og du klaga kampen før det igjen og, når skal du innse at valget om å droppe Fabregas har fungert? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Fabregas kom inn sist kamp og bidro sterkt til 3 poeng. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Chelsea are closing on the £23million signing of Marcos Alonso from Fiorentina. #CFCNU247 Kjenner ikke til fyren, noe å satse på? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Virker som om klubben har prøvd seg på Bonucci, Romagnoli, Kolobaby eller hva enn han nå heter..men har visstnok fått avslag på alle disse spillerne, og nå er vi ute etter Luiz, klubben skal nok ha prøvd seg på Marqinhous først men han er ikke til salgs. Likte Luiz når han var hos oss, men faen for en ustabil kar! Altfor mye svingninger i spillestilen hans. Utlån: Remy(Palace), Ginkel(PSV), Traore(AJAX), Kenedy(Watford) Baba(Schalke) Ake(Bourmouth) og en haug med andre unggutter som er på utlån. Solgt: Salah, Marin og? sikker på det er en til. Keeper: TC Begovic, Eduardo. Unødvendig å kjøpe Eduardo. Forsvar: Ivan, Zouma, Cahill, Terry, Azpi, Aina (Alonso) Midtbane: Kante, Matic, Cesc, Mikel, RLC, Oscar. Vinger: Willian, Hazard, Moses, Pedro, Cuadrado Spiss: Costa, Batsman. Tipper Matt lånes ut, og samme med Cuadrado hvis han ikke blir solgt ikveld. TC Azpi Zouma JT Alonso Kante Matic Willian Cesc Hazard Costa Begovic Ivan Cahill **** Aina Mikel RLC Pedro Oscar Moses Batsman Ikke mange kamper som skal spilles i år, så får vi se om Conte er flink nok til å rullere. Vil veldig gjerne at RLC skal få en del spilletid har trua på denne gutten. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Cuadrado lånt ut til Juve i 3 sesonger, hadde vært greit å få litt penger for han. Miazga lånes ut til Vitesse. P.d.d så er Luiz den beste stopperen i klubben, ballsikker og raskere en de som er i klubben og at han kan spille DM er også et pluss. Håper han har lært en ting eller to i PSG og at Conte kan få han til å ta det litt roligere og holde posisjon sin. Fyren er en morsom karakter i garderoben og har massevis av passion. TC Azpi Luiz Zouma Alonso Willian Kante Matic Hazard Oscar Costa Topp 4 bør være bankers nå, håper Alonso kan bli en ny Dave, etter det jeg har lest og sett så virker han solid bakover og helt OK framover. Med så mange høye og gode hodespillere i laget nå bør vi bli livsfarlige på dødballer igjen Endret 1. september 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg elsker David Luiz. Jeg tror vi overbetaler noe, men siden vi fikk lol-mye penger da vi solgte så er det greit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hehe.... Ja ka er salgssummen hvis kjøpesummen er overbetaling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå