D'Amico Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jo da, det har du helt rett i, men jeg rangerer fremdeles Real Madrid foran Villarreal, Werder, Lyon og Bayern, og Inter foran de to sistnevnte. Men som sagt, at det kan gi en pekepinn på hvilke lag man skal se opp for i CL, er jeg enig i Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vel at de velger Liverpool og United er jo stort sett kommersielle grunner, best seertall betyr mest cash i lomma. At de enkelte ganger velger bort Engelske lag til fordel for slike må ha noe med produseringen å gjøre, for jeg kan ikke se andre grunner. Jeg tror de har gjort seg en bjørnetjeneste ved å kun sende de to lagene, siden det har ført til at få nøytrale seere orker å følge med på sendingene deres. Sist CL-sending valgte flere å se på Paradise Hotel enn CL. Trist, men sant. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vel at de velger Liverpool og United er jo stort sett kommersielle grunner, best seertall betyr mest cash i lomma. At de enkelte ganger velger bort Engelske lag til fordel for slike må ha noe med produseringen å gjøre, for jeg kan ikke se andre grunner. Jeg tror de har gjort seg en bjørnetjeneste ved å kun sende de to lagene, siden det har ført til at få nøytrale seere orker å følge med på sendingene deres. Sist CL-sending valgte flere å se på Paradise Hotel enn CL. Trist, men sant. Skandale, rett og slett. Ikke bare fordi man aldri, aldri velger bort en CL sending, men Paradise hotell da... Er det mulig ?!? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vel at de velger Liverpool og United er jo stort sett kommersielle grunner, best seertall betyr mest cash i lomma. At de enkelte ganger velger bort Engelske lag til fordel for slike må ha noe med produseringen å gjøre, for jeg kan ikke se andre grunner. Jeg tror de har gjort seg en bjørnetjeneste ved å kun sende de to lagene, siden det har ført til at få nøytrale seere orker å følge med på sendingene deres. Sist CL-sending valgte flere å se på Paradise Hotel enn CL. Trist, men sant. Vel dette er jeg ganske uenig i, stort sett alle har et forhold til enten Liverpool eller United om man følger med på fotball. Så at det er mindre nøytrale seere som vil se på Liverpool enn Chelsea m/fl har jeg liten tro på. I tillegg har jeg mine tvil om at majoriten av de som ser Champions league er innen målgruppen til Paradise hotel. Men ja er trist at noen bruker tid på slikt uansett. Men at sendingene blir ganske ensporet å dermed nok vil miste litt appeal er jeg enig i. Spesielt i studio må de bli bedre å trekke info rundt de andre kampene inn. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Det er ikke det at folk ikke har et forhold til Liverpool eller United som er problemet til mange. Jeg vil tro problemet er den enveiskjøringen av dårlig partisk kommentering, enda verre og mer partiske analyser osvosvosv. Og jeg vil anta at Chelsea har flere fans i Norge enn Bourdeux eller Cluij? Endret 21. mars 2009 av HenHau Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Legg til at Paradise Hotel og CL ikke går på samme kanal. Det er veldig mange som ikke lenger får inn Viasat 4 siden kanalen kun sendes digitalt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Et utrolig spennende oppgjør med Liverpool i en nær fremtid, men idag er det Tottenham som er motstander. Overkjøring? Målfest? Defansive lag på hver side av banen? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal forvente av dagens oppgjør, det er virkelig en kamp jeg gleder meg til å se. Liker den russeren med det lange navnet til Tottenham, han imponerte i EM som vel egentlig hele Russland gjorde. Og jeg er spent på å se Modric mot vår midtbane, har ikke fått sett mye Tottenham kamper i år og vet egentlig ikke om den gutten har slått så bra igjennom som mange håpet. Trur og håper på at det blir en målrik kamp, hvor Chelsea ender opp som den seirende siden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skjedde med at kampen deres er utsatt a? Mistenkelig bil? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) "Rykter sier at det er en dyr model fra BMW med Spurs klistremerker i ruta....... Ikke rart politiet reagerer og klassifiserer dette som mistenkelig" - Vinje @ Chelseafc.no Edit: Vel noen målfest ble det ikke i hvert fall. Jaja, typsik det når vi har sjansen til å ta igjen litt på Manchester United. Endret 21. mars 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Et lite håp ble tent i meg på lørdag, omtrent frem til pausen på White Hart Lane - før den ved fulltid var brått forsvunnet. Ved kampstart lå nemlig alt til rette for en massiv innhenting av United og Liverpool poengmessig: Fulham ledet med én mann mer og Liverpool skulle møte et sterkt Villa-lag neste dag. Plutselig kunne vi bli dead on med i tittelinnspurten igjen - meget overraskende også, tatt i betraktning sesongens talløse begredelige kamper. Men ... vel, takket være enda en skuffende forestilling ser det nesten vanskeligere ut enn noensinne. All right: Alt kan skje, fotballen er rund og det er fremdeles noen kamper igjen, men sjansen for at både United og Liverpool skal skli tilstrekkelig for at vi kan passere dem før sesongslutt, anser jeg som meget liten. Derfor stiller jeg meg for tiden - noe motvillig, siden det fremdeles er en mikroskopisk mulighet for Chelsea-gull - spørsmålet om hvem jeg unner PL-trofé: United eller Liverpool. Heldigvis kan ikke begge vinne, og det hadde smertet meg å se Gerrard løfte pokalen i mai, men på grunn av Uniteds "enevelde" de siste årene, heller jeg nesten mot Liverpool. The lesser of two evils og så videre ... Hva synes dere? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ...og det hadde smertet meg å se Gerrard løfte pokalen i mai... Hvorfor...? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sikkert fordi han er en jævla pikk.. Hypocrite.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ...og det hadde smertet meg å se Gerrard løfte pokalen i mai... Hvorfor...? Hvorfor ikke...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vet ikke om han har mest moral eller dobbeltmoral. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ...og det hadde smertet meg å se Gerrard løfte pokalen i mai... Hvorfor...? Fordi Gerrard spiller for Liverpool og Liverpool er et konkurrerende lag. Ikke mer innfløkt enn det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sikkert fordi han er en jævla pikk.. Hypocrite.. Det lønner seg og ta det litt roligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sikkert fordi han er en jævla pikk.. Hypocrite.. Du er så søt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 "Rykter sier at det er en dyr model fra BMW med Spurs klistremerker i ruta....... Ikke rart politiet reagerer og klassifiserer dette som mistenkelig" - Vinje @ Chelseafc.no Vel, spør du meg så er det vel så mistenksomt som det kan bli. Spurfans har bedre smak enn å kjøre BMW. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Som jeg skule sagt det selv Wisbatov. Virker som 90% av postene til Latias er kun for å øke postcount. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men det er vel ikke noe nytt? Man har jo sett det i kjempemange tråder. Emnet har også blitt diskutert i samtlige av trådene til Latias, og tråder som Latias har deltatt i. Han skriver rundt 3000 innlegg i måneden.. Det er SYKT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå