Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det bare tullerykter som stammer fra en shit avis i Spania? Uansett, om det er hold i ryktene snakker vi en god del penger. Mer enn vi ga for Torres feks.

 

Also,

 

And,

Har ikke Costa vært linka tilbake til AM siden dagen han ble Chelsea-spiller?

 

For ikke å glemme,

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Forstår ikke hva som foregår, ryktene om at vi skal leie ut Baba, Lukaku og det er utenfor min begripelse at vi skal ha noen problemer med å holde på Costa. 

Lenke til kommentar

Selger vi Costa, selger vi mulighet for å vinne PL.

Per nå mener jeg vi har et godt nok lag (med unntak av enkelte svakheter i forsvaret) til å vinne PL.

 

Keeperplassen er vel udiskuterbar. Vi har en av de 5 beste keeperne i verden.

 

I forsvar er kun Cahill (Eller skal vi kalle han for Backhill?) for svak. Zouma, Ivanovic, Azpi, Terry og Baba er gode nok. Litt håpløst å leie ut sistnevnte imo. Men vi burde skaffe en til som kan ta over for Cahill.

 

Midtbanen har vært mer en god nok, også i fjor, men med Kante inn har vi flere valg der. 

 

Spissplassen har vi også en verdensklasse spiss i Costa. Selger vi Costa mister vi en notorisk målscorer. Costa hadde 12 mål og 6 assist i fjor, en sesong hvor alle mente han var "borte" og hvor laget var langt under pari. Med Costa i et lag som spiller som vi skal spille forventer jeg lett over 20 mål. 

 

Et salg på Costa er ikke bare katastrofalt mtp. alle målpoeng laget mister, men også attitude forsvinner. Vinnerskaller ala Costa masseproduseres ikke (noe som er rart mtp. jobben deres er å leve ut en drøm). Han gir alt, uansett kampens betydning. Alle lag elsker slike spillere, og han er en cunt. Viktigst av alt er han vår cunt. 

 

Lukaku er god for maks 10 mål i en god sesong for Chelsea. En betongmur har smidigere mottak en Lukaku og en vegg har bedre mentalitet og attitude. Jeg sitter heller og ser på en vegg med maling tørke enn å se Romelu Lukaku i en Chelsea-trøye.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...