Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, men hva er problemet hans? Han kunne vært i Chelsea og konkurrert, men valgte da å løpe fra problemene sine. Han sier nå det samme om Everton som han sa om Chelsea i sin tid, sånn ish iallfall. Spillere som ønsker å vinne titler kan ikke ha en sånn mentalitet. Nei takk, det finnes bedre og mer motiverte alternativer. 

 

Det å evt. gå fra Costa og ned til Lukaku er uansett for stor forskjell. Lukaku vil ikke være i stand til å skyte et lag til medaljer. 

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Han hadde dårlig utvikling i Chelsea. Han var andrevalg etc. Han har hatt veldig godt av oppholdet sitt i Everton egentlig, men nå er det på tide å skifte pga. lite konkurranse der. Han følger hjerte sitt om å dra tilbake til Chelsea, det mener jeg er latterlig dumt av han. Skulle likt å sett han i en klubb som kan ta han til et nivå høyere e.g. Atletico Madrid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Det å evt. gå fra Costa og ned til Lukaku er uansett for stor forskjell. Lukaku vil ikke være i stand til å skyte et lag til medaljer. 

Det jeg og mener, diskuterte ganske med en kollega om nettopp det for en måneds siden. (Ringt for min del om han returnerer. :hrm: )

Pga. den typen spiller han er, så vil han ha vanskeligheter med å gjør det bra på et lag eier presset, mao. han fungerer dårlig når han har lite rom. 

 

Forstod på Everton fansen at de var ganske pissed på han også, ikke ulikt det vi var før han forlot oss til fordel for Everton.

Disse utsagnene er helt latterlige. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg er usikker på hva vi burde gjøre på stopperplassen. Zouma er bankers i mange år og Christensen har tatt store steg, derfor er det kjipt om vi kjøper en stopper som fratar Christensen muligheten til å spille seg inn i 2017.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Payet er 29 år. Det er nok bare piss. Og om Payet vil til en større klubb blir nok summen langt lavere enn £60M, mannen er ikke akkurat Luis Suarez.

 

Payet var forøvrig erstatteren til Hazard i Lille. Hadde vært jævlig ironisk om det samme skjedde i Chelsea, men Hazard skal ingensteds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...