Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Stones? Han har vel ikke hatt noe god sesong totalsett? 

Ja, han er ennå ung, men mener selv at han ikke er proven nok til å være et klart førstevalg for Chelsea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, han er ennå ung, men mener selv at han ikke er proven nok til å være et klart førstevalg for Chelsea.

Han har vært dårlig denne sesongen, men hele Everton laget har vært dårlig i år, utenom Lukaku. Hvis vi skulle få han for en "billig" penge så sier jeg kjøp, han er engelsk HG, ung, rask, og god med ball i bena. Førstevalget ja, hmm hvem blir det da? Zouma og ?? Håper Zouma kommer sterkt tilbake etter skaden!

Tror dere Hazard blir solgt i sommer? Årets PL spiller ifjor, og kontrakt til 2020. Spent på om Conte og Hazard klikker sammen..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Han har vært dårlig denne sesongen, men hele Everton laget har vært dårlig i år, utenom Lukaku. Hvis vi skulle få han for en "billig" penge så sier jeg kjøp, han er engelsk HG, ung, rask, og god med ball i bena. Førstevalget ja, hmm hvem blir det da? Zouma og ?? Håper Zouma kommer sterkt tilbake etter skaden!

Tror dere Hazard blir solgt i sommer? Årets PL spiller ifjor, og kontrakt til 2020. Spent på om Conte og Hazard klikker sammen..

Med tiden, Christensen.

Virker faktisk ut som det er en plan med ham:

http://www.standard.co.uk/sport/football/chelsea-issue-hands-off-warning-to-barcelona-and-bayern-munich-over-andreas-christensen-a3223431.html

Jeg tror Hazard blir, hvem vil ha han for en fornuftig penge etter denne sesongen? 

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Chelsea selger med mindre det kommer mye penger på bordet. For utenom denne sesongen, så har Hazard helt klart vært god. Nå er det riktignok han som får veldig mye kjeft for denne sesongen. Selv om omtrent samtlige Chelsea-spillere har vært dårlig. 

Håper og tror Conte vil være et friskt puss for Chelsea, og da også Hazard. Mer offensiv fotball som uten tvil vil passe Hazard sin spillestil bedre enn det å løpe ned. 

Jeg gleder meg allerede til neste sesong. 

Lenke til kommentar

Off ja, jeg er så ferdig med denne sesongen, og neste år skal de øke prisen på PL kanalene, hvor mange Chelsea kamper kommer til å bli vist neste sesong tror dere..huff..Conte du er velkommen, og håper du klarer å lage en ny Pogba ut av RLC :w00t:

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Rykter:

Lukaku vil tilbake til Chelsea som er favorittklubben hans, men blir nok ikke billig. Kommer han inn så selger vi nok Costa. Hvis ikke Conte skal spille med 2 spisser..Tipper Conte hadde valgt Costa framfor Lukaku pga aggressiviteten og fighter mentaliteten.  

Lenke til kommentar

Conte vil ha Lukaku tilbake sier ryktene, og siden Chelsea dreit seg ut og ikke hadde no tilbakekjøpsklaus så kommer han til å koste oss mye.

Jeg sier nå drit i han, fortsett med Costa, kjøp inn Icardi og Traore som backup. Hvis Conte vil spille med 2 spisser så bør vi prøve oss på Higuain! 30 mål på 31 kamper i ligaen. Kontrakten hans går ut om 2 år, og han vil ikke fornye med klubben.

En annen spiller vi bør prøve oss på er Hummels kontrakten hans går ut 2017.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...