Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Azpi lar Lukaku gå lett forbi, Ivan sklir? Og Cahill snur seg vekk fra ballen, WOOW!!

For en undervurdering av Lukaku og målet hans. Jeg tror faktisk det er det fineste målet jeg har sett i år. Lukaku viser at han behersker absolutt alt:

- Han viser enorm styrke

- Han viser enorm teknikk og ballkontroll

- Han viser sitt repertoar av finter

- Han avslutter perfekt.

Målet er ren og skjær perfeksjon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han roter seg alltid bort i slike situasjoner, så mitt utsagn handler om mye mer enn bare denne situasjonen. Får se om spyttingen får noen konsekvenser, men tviler.

Veldig glad for at det ikke er slike spillere i Dortmund.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Selvfølgelig roter vinnerskaller seg bort i slike situasjoner.

Costa er ikke unik her på noen måte. Du blir aldri en spiller på toppnivå om du har væremåten til Martin Ødegaard.

Den tyske ligaen er drit kjedelig fordi den mangler karakterer.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

My wishes for neste sesong..

Spissplassen:

Ut: Falcao, Pato, Remy, da sitter vi igjen med Costa og Traore. Falcao og Pato :wallbash: Remy ser helt lost ut når han spiller, fyren må komme seg til en annen klubb. Inn: Icardi eller Lacazette. 

Off.midtbane:

Ut: Oscar, (Pedro) Kurven til Oscar har gått rett ned, bidrar med veldig lite bortsett fra en takling her og der, kjipt at vi solgte De Bruyne men ingen kan spå framtiden. Pedro vil jeg også ha ut, men kanskje han skal få en sesong til :hmm: ...Hazard vil jeg beholde og håper han kommer sterkere tilbake. La han spille i 10 rollen. Kenedy må spille som ving og ikke VB. 

Def.midtbane:

Ut: Hvem skal ut på midtbaneplassen svaret må bli Cesc. Vi sliter når han spiller som def.midtbane og ikke er han effektiv nok til å spille som off.midtbane. Matic har vært dårlig i det siste men jeg vil fortsette med han fordi når han er god så er han den beste defensive midtbanespilleren som finnes(min mening). Mikel for bli som en backup. RLC er framtiden. Inn: Naingolan eller Vidal.

Forsvar:

Ut: Terry/kontrakt. Cahill får bli bare fordi vi trenger engelske spillere Trenger også en ny VB som er bedre enn Baba og det skal ikke være vanskelig når halve laget er foran han i køen. Inn: Laporte eller Stones, ny VB Gaya kanskje.

Keeperplassen:

Ingen endringer la Begovic spille cupene kanskje.

Oppsummering:

TC

Azpi Zouma Stones Gaya

Naingolan Matic

Willian Hazard Kenedy

Costa

Begovic

Ivan Cahill Miazga Baba

Mikel RLC

Pedro Musonda Traore

Icardi

Vi skal ikke spille i CLeller EL, så vi trenger ikke den bredeste troppen. Men en spiller til jeg kunne ha tenkt meg inn er Isco, vi har også en haug med spillere på lån: Salah, Cuadrado, Papy, Marin, Ginkel, Moses, som vi kan få en god slant for. 

Lenke til kommentar

Costa er ikke unik her på noen måte. Du blir aldri en spiller på toppnivå om du har væremåten til Martin Ødegaard.

Det er ingen selvfølge at vinnerskaller roter seg bort i slike situasjoner. Hva med Messi? Ingen vinnerskalle? Nettopp. Og det er ikke slik at vi bare har 2-3 vinnerskaller der ute, og at man må være en gjennomført drittsekk for å kunne kalles en vinnerskalle.

Ingen karakterer i Bundesliga? Hva mener du med det? At det er få eller ingen apekatter som Diego Costa? Det er isåfall utelukkende positivt. Profiler derimot, det er det nok av. Det eneste som evt gjør Bundesliga kjedelig er at ligaen mangler litt bredde, men alt i alt en solid liga.

Hvis fansen elsker Diego Costa, så sier det ganske mye om fansen. Jeg ville ønsket ham solgt hvis jeg var Chelsea-supporter.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Azpi lar Lukaku gå lett forbi, Ivan sklir? Og Cahill snur seg vekk fra ballen, WOOW!!

For en undervurdering av Lukaku og målet hans. Jeg tror faktisk det er det fineste målet jeg har sett i år. Lukaku viser at han behersker absolutt alt:

- Han viser enorm styrke

- Han viser enorm teknikk og ballkontroll

- Han viser sitt repertoar av finter

- Han avslutter perfekt.

Målet er ren og skjær perfeksjon!

Fint gjort av Lukaku ja, men syns spillerne ga han en enkel jobb, Azpi  gjør ikke mye, Ivan SKLIR!! noe jeg ikke skjønte bæret av hvorfor han ruser ut der og sklir, Mikel står og ser på,og Cahill som snur seg VEKK fra ballen. 

Lenke til kommentar

Hvis fansen elsker Diego Costa, så sier det ganske mye om fansen. Jeg ville ønsket ham solgt hvis jeg var Chelsea-supporter.

DIEGO!! Skjønner at motstanderen hater han, men han er en kriger og det er det jeg liker med han. Seff liker jeg ikke alt det tullet han driver men når jeg ser en spiller gi 110% for klubben så er det vanskelig å ikke like personen! 

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Fint gjort av Lukaku ja, men syns spillerne ga han en enkel jobb, Azpi  gjør ikke mye, Ivan SKLIR!! noe jeg ikke skjønte bæret av hvorfor han ruser ut der og sklir, Mikel står og ser på,og Cahill som snur seg VEKK fra ballen. 

Fair enough! Jeg som tolket at du mente at målet var enkelt! :)

DIEGO!! Skjønner at motstanderen hater han, men han er en kriger og det er det jeg liker med han. Seff liker jeg ikke alt det tullet han driver men når jeg ser en spiller gi 110% for klubben så er det vanskelig å ikke like personen! 

Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg støttet ikke all dritten med Roy Keane eller Cantona, men jeg elsket aggressiviteten og at de alltid ga 100% for klubben. Forstår absolutt at du digger Costa, selv om han er ufin til tider! De fleste klubbene i England mangler en sånn spiller, så på innsatsen er jeg ganske misunnelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp. Mot PSG så man verdien av Costa. Han hater å tape. 

Det er riktig at Messi er en vinnerskalle, men i de kampene hvor Barcelona er rævva så er ikke Messi spillerne som klarer å tenne hele laget. Han gjør ting på eget initiativ, og av og til funker det, men ikke alltid. Spillere som Costa får med seg hele laget, supporterne og alt mellom himmel og helvete. Det er iallfall det jeg elsker med Diego Costa. Den ufyselige oppførselen kommer som en følge av væremåten hans og engasjementet Costa bærer med seg. Jeg elsker Diego Costa og, jeg elsker enda mer hvor forhatt han er blant enkelt at de får dem neste til å komme med drapstrusler mot han. DET er slike spillere klubber trenger og de finner ikke i Tyskland  ;)

En av de kampene jeg husker best for å beskrive vinnerskaller må vel være 4-1 mot Napoli. Forferdelig utgangspunkt, men fy faen hvor deilig det er å se spillere som blør for drakta. 

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ingen klubber trenger personligheter som Diego Costa. Man trenger kapteiner som for eksempel Javier Zanetti. Man kan være energisk og få med seg laget uten å være en gjennomført c***.

:cry:

Lenke til kommentar

Chelsea have until the end of next month to decide whether they wish to make Falcao's loan move from Monaco permanent for an agreed fee of £38 million.

http://www.goal.com/en/news/1862/premier-league/2016/03/14/21309032/-

Hvis klubben skulle finne på å kjøpe han her :realmad:

Conte er ferdig med landslaget etter EM:

http://www.skysports.com/football/news/12022/10205744/chelsea-managerial-target-antonio-conte-to-quit-italy-job

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...