PrettyBoy Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Matic mister markeringen sin helt, hva skjer men den fyren der...Han var dårlig utpå der, samme med Oscar for en drittkamp han hadde. Godt å se Hazard gradvis finne formen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ganske uenig i byttene også, skulle gjerne sett noe sånn som:Oscar -> Rahman (flyttet Kenedy opp på banen)Matic -> Mikel eller Traore -> Willian Costa -> Pato Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vi var heldig som fikk 3 poeng mtp hvor mye Norwich presset på slutten. Utrolig deilig at vi vinner i det minste. Godt å se Costa herje i PL om dagen. Gjør meg lykkelig å se. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Touchet hans sitter bedre, driblingene, løpene. God kamp av Costa. Neste kamp er mot Stoke, viktig å hvile noen spillere her slik at alle er 100% fit mot PSG. Hvile Costa og Cesc ser jeg for meg. Så tipper jeg Pato og RLC starter neste kamp. Endret 2. mars 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Har vanvittig mye å si for Costa at Fabregas er i form også, nå har han jo faktisk baller å løpe etter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Viktig kamp på onsdag, håper vi stiller no slikt: TC Azpi Ivan Cahill Baba Mikel Cesc Traore Hazard Willian Costa Baba er et tryggere valg enn Kenedy på backplassen, Matic eller Mikel er jeg usikker på men velger Mikel fordi Matic har rota det til par ganger. Håper ikke de to spiller sammen og dytter opp Cesc bare. Traore er i form akkurat nå. Men tviler på at Hiddink lar han starte i en så viktig kamp. Oscar har vært dårlig i det siste men blir ikke overasket om han skulle starte. Skader: Zouma, JT, Falcao. Litt usikker på om Pedro er klar til denne. Endret 7. mars 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Bytt Traore med Kenedy Forøvrig så ser det ut som det blir en liten samling på Champs i Stavanger, ser virkelig frem til kampen nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Muligens Matuidi og Verratti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Håper iallefall Verratti er ute, for en liten jævel. Endret 8. mars 2016 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Går rykter om at Verratti er tilbake til kampen mot dere. Håper det Edit: Flere som skriver det samme. Endret 8. mars 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 For en tøff kamp dette blir, er sikker på at vi slipper inn mål, derfor blir det 2-1 til fulltid. 3-1 til oss etter ekstraomganger. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 JT trente ikke med laget igår, kan bli stygt uten han. Costa er klar for kampen ikveld! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Som en outsider gleder jeg meg som faen til denne kampen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 JT trente ikke med laget igår, kan bli stygt uten han. Costa er klar for kampen ikveld! Muligens Pedro også? Synd han fikk en skade, spilte veldig bra de siste kampene før skaden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Leste at Pedro trente med laget igår, så vi får se hvem Hiddink velger bak spissen. WIllian og Hazard er bankers. Oscar, Pedro, Traore eller Kenedy? Oscar har vært ræva i det siste, Pedro som sagt var god men vært ute av laget par kamper nå. Kenedy og Traore har spilt bra i det siste han har ihvertfall valgmuligheter. Håper Cesc har en fantastisk kamp ikveld, når han er god så spiller han hele laget gode. Kan godt hende vi får se dette laget: TC Azpi Ivan Cahill Baba Mikel Matic Willian Cesc Hazard Costa Vi trenger et mål, og kan godt hende vi spiller rolig, tålmodig fotball der vi venter på den ene sjansen også tette igjen bakover. Men PSG med alle de raske tekniske spillerne deres er jeg sikker på at de klarer å skåre et mål. Endret 9. mars 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Som en outsider gleder jeg meg som faen til denne kampen. Den blir kul ja. Store forskjeller på Mourinho sitt Chelsea og alle andre sitt Chelsea. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Chelsea team to play PSG... Thibaut Courtois; Cesar Azpilicueta, Cahill, Ivanovic ©, Kenedy; Mikel, Cesc Fàbregas; Pedro, Willian, Eden Hazard; Diego Costa. Subs: Asmir Begović, Baba Rahman, Matic, Ruben Loftus-Cheek, Oscar, Traore, Remy. COME ON CHELSEA! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fy faen for et latterlig forsvarsarbeid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 HERREGUD DIEGO COSTA! Fy faen for et deilig mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå