Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ganske uenig i byttene også, skulle gjerne sett noe sånn som:
Oscar -> Rahman (flyttet Kenedy opp på banen)
Matic -> Mikel eller Traore -> Willian

Costa -> Pato

Lenke til kommentar

Touchet hans sitter bedre, driblingene, løpene. God kamp av Costa. Neste kamp er mot Stoke, viktig å hvile noen spillere her slik at alle er 100% fit mot PSG. Hvile Costa og Cesc ser jeg for meg. Så tipper jeg Pato og RLC starter neste kamp.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har vanvittig mye å si for Costa at Fabregas er i form også, nå har han jo faktisk baller å løpe etter.

Lenke til kommentar

Viktig kamp på onsdag, håper vi stiller no slikt:

TC

Azpi Ivan Cahill Baba

Mikel Cesc

Traore Hazard Willian

Costa

Baba er et tryggere valg enn Kenedy på backplassen, Matic eller Mikel er jeg usikker på men velger Mikel fordi Matic har rota det til par ganger. Håper ikke de to spiller sammen og dytter opp Cesc bare. Traore er i form akkurat nå. Men tviler på at Hiddink lar han starte i en så viktig kamp. Oscar har vært dårlig i det siste men blir ikke overasket om han skulle starte.

Skader: Zouma, JT, Falcao. Litt usikker på om Pedro er klar til denne.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bytt Traore med Kenedy :) 

Forøvrig så ser det ut som det blir en liten samling på Champs i Stavanger, ser virkelig frem til kampen nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

JT trente ikke med laget igår, kan bli stygt uten han. Costa er klar for kampen ikveld!

Muligens Pedro også? Synd han fikk en skade, spilte veldig bra de siste kampene før skaden.

Lenke til kommentar

Leste at Pedro trente med laget igår, så vi får se hvem Hiddink velger bak spissen. WIllian og Hazard er bankers. Oscar, Pedro, Traore eller Kenedy? Oscar har vært ræva i det siste, Pedro som sagt var god men vært ute av laget par kamper nå. Kenedy og Traore har spilt bra i det siste han har ihvertfall valgmuligheter. Håper Cesc har en fantastisk kamp ikveld, når han er god så spiller han hele laget gode. 

Kan godt hende vi får se dette laget:

TC

Azpi Ivan Cahill Baba

Mikel Matic

Willian Cesc Hazard

Costa

Vi trenger et mål, og kan godt hende vi spiller rolig, tålmodig fotball der vi venter på den ene sjansen også tette igjen bakover. Men PSG med alle de raske tekniske spillerne deres er jeg sikker på at de klarer å skåre et mål.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Chelsea team to play PSG...

Thibaut Courtois; Cesar Azpilicueta, Cahill, Ivanovic ©, Kenedy; Mikel, Cesc Fàbregas; Pedro, Willian, Eden Hazard; Diego Costa.

Subs: Asmir Begović, Baba Rahman, Matic, Ruben Loftus-Cheek, Oscar, Traore, Remy.

COME ON CHELSEA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...