PrettyBoy Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Tjaa, ikke så langt unna. Oscar og Ivan, er vel de eneste som er med i førstelaget. Spess Ivan som skal spille alle kampene i år. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Tenk å ville ha Mikel som backup, det er kritisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skuffende kamp i går, skylder på lagoppstillingen / taktikken vi hadde for kampen. Fra forsvar til angrep: 4 - De 4 i forsvar er som forventet, Ivanovic er treg, Zouma gjør en bra kamp, Terry gjør mye bra, men mangler hastighet, Azpi gjør det bra, til tross for å få masse høye baller mot Deeney. 2 - Mikel og Matic, her er det noe som ikke stemmer. I teorien skulle jo dette vært skuddsikkert defensivt, men det er det definitivt ikke. Syns det mangler en hel del på innsatsviljen. Syns vi virker mer defensivt solide med kun Mikel på banen (hva faen har skjedd med Matic?). 3 - Willian, Fabregas, Oscar. Fabregas passer ikke inn så høyt i banen, han har definitivt sine beste øyeblikk når han plukker opp ballen nede på vår baneandel (selv om det betydde at vi ofte sendte Matic frem -_- ). De 2 andre står iallefall på, men får det ikke helt til, Oscar gjør en fin defensiv innsats. 1 - Costa har en bra kamp, mye bra bevegelse, men trekker ofte ut vidt, som hadde vært greit om noen andre faktisk beveget seg inn i boksen. Bytte: Hazard gjør det veldig bra når han kommer inn (utenom den ene touchen foran mål), gleder med til at han er 100% matchfit. Etter min mening kom bytte for sent. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1707209 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Rykter: Chelsea have agreed a 4-year-deal worth £5.3m a season with Juventus boss Max Allegri, according to Calciomercato. #CFC Endret 4. februar 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ta med Pogba og Dybala hvis du skulle komme.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ifølge The Telegraph skal Chelsea ha takket nei til et bud på 75 millioner pund for Oscar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ser ikke for meg Oscar hadde vært særlig gira på å flytte til Kina. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvorfor byr de ikke slike summer på Rooney også? Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Enkleste måte å få tak i billetter til Chelsea-City? Ikke medlem av supporterklubb. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Enkleste måte å få tak i billetter til Chelsea-City? Ikke medlem av supporterklubb. Hadde det vært på etihad så kunne du bare møtt opp 5 min før kampstart, så hadde de stadionansatte betalt deg for å få litt liv der. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvis det er sant så ser man tydelig under kampene at de ikke betaler folk nok.... 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 De burde begynne å gjøre som lillebror. Fly inn asiatere. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Hvorfor forsvarer du City-fansen? Med dine øyne burde de jo være svikere. Endret 6. februar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Innlegget ditt ga ikke mening. Jeg kom med forslag til å løse et problem. Forsvarte ingen jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Fordi? Fordi de var Chelsea-supportere før 2009 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ha ha ha. Den var gøy. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 De burde begynne å gjøre som lillebror. Fly inn asiatere. Tipper lillebror har flere fans bare i Øst-Asia enn Chelsea og storebror har i hele verden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvem som har flest fans er jeg totalt likegyldig til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå