El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Så kan du forklare meg hvorfor du er Liverpool supporter da? Pappan din er vel tilfeldigvis ikke Liverpool supporter, eller er vel ikke tilfeldigvis de fleste vennene dine Liverpool supportere? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Så kan du forklare meg hvorfor du er Liverpool supporter da? Pappan din er vel tilfeldigvis ikke Liverpool supporter, eller er vel ikke tilfeldigvis de fleste vennene dine Liverpool supportere? 7568887[/snapback] Alle vennene mine er scum som deg eller chelski's. Jeg har vært liverpool-supporter siden jeg så Bjørnebye og gjengen, grise dere når jeg var liten. Endret 24. desember 2006 av danno_O Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Og du er hvor gammel? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 19. Mener ikke å virke slem eller sinna. Det er jo tross alt jul, men det er jo noe av sjarmen med å ha hvert sitt lag. Anyways, god jul DennisV Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg er ikke Chelsea supporter, men jeg kan ikke glemme gode gamle Chelsea, med Vialli, Zola, Flo(ikke akkuratt den beste) osv. Det laget hadde jeg sansen for. Men nå er alt bare fucka, Bare Lampard og Terry som fortjener å være i den klubben. Er Arsenal supporter BTW. 23/12-2006 kl.15.55 Arsenal - Blackburn 6-2 (Emirates Stadium) Dette kaller jeg en fin førjulspresang. Største rundeseieren i desember. mvh. Fredrik GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 19.Mener ikke å virke slem eller sinna. Det er jo tross alt jul, men det er jo noe av sjarmen med å ha hvert sitt lag. Anyways, god jul DennisV 7568909[/snapback] Jepp. Har aldri prøvd å omvende noen Veit ikke hvorfor en Man utd og en liverpool supporter diskuterer medgangssupportere i en Chelski tråd. God Jul ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Morsomt med ManU supportere som nekter å innse at de er medgangssuportere 7568820[/snapback] Hadde vi vært medgangssupportere hadde vi tatt vår hatt og gått etter 3.plasser i ligaen og null avansement i CL. Ser en økende trend blant unge nå som holder med Chelsea United-supporter siden 95 her, husker godt finalen mot Liverpool da kongen putta kampens eneste. Endret 24. desember 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Roman Abramovitsj er bankrott nå Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Morsomt med ManU supportere som nekter å innse at de er medgangssuportere 7568820[/snapback] Kan du forklare meg hvordan man kan være medgangssupporter når man har holdt med et lag som ikke akkurat har vunnet så mye de siste årene? Du har virkelig misforstått, når man er medgangssupporter støtter man et lag fordi de vinner titler hele tiden, det har ikke United gjort i øyeblikket. Innrøm at du dreit deg der. EDIT: Tror nok Chelsea supporterne skal være veldig forsiktig med å kalle United supportere for medgangssupportere. I øyeblikket er det vel Chelsea som verver flest medgangssupportere. Endret 24. desember 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Morsomt med ManU supportere som nekter å innse at de er medgangssuportere 7568820[/snapback] Kan du forklare meg hvordan man kan være medgangssupporter når man har holdt med et lag som ikke akkurat har vunnet så mye de siste årene? Du har virkelig misforstått, når man er medgangssupporter støtter man et lag fordi de vinner titler hele tiden, det har ikke United gjort i øyeblikket. Innrøm at du dreit deg der. EDIT: Tror nok Chelsea supporterne skal være veldig forsiktig med å kalle United supportere for medgangssupportere. I øyeblikket er det vel Chelsea som verver flest medgangssupportere. 7569174[/snapback] Det han kanskje sikter til er at Man U har flest supportere i England (I verden er det Benfica). De følger mengden. Men er riktig som du sier, at man skal følge det laget som vinner, som i øybelikket ikke er Man U. Men de leder tabellen med 2 poeng, så du ikke argumentere for eller imot den påstanden. Endret 24. desember 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Morsomt med ManU supportere som nekter å innse at de er medgangssuportere 7568820[/snapback] Kan du forklare meg hvordan man kan være medgangssupporter når man har holdt med et lag som ikke akkurat har vunnet så mye de siste årene? Du har virkelig misforstått, når man er medgangssupporter støtter man et lag fordi de vinner titler hele tiden, det har ikke United gjort i øyeblikket. Innrøm at du dreit deg der. EDIT: Tror nok Chelsea supporterne skal være veldig forsiktig med å kalle United supportere for medgangssupportere. I øyeblikket er det vel Chelsea som verver flest medgangssupportere. 7569174[/snapback] Det han kanskje sikter til er at Man U har flest supportere i England (I verden er det Benfica). De følger mengden. Men er riktig som du sier, at man skal følge det laget som vinner, som i øybelikket ikke er Man U. Men de leder tabellen med 2 poeng, så du ikke argumentere for eller imot den påstanden. 7569197[/snapback] Benfica flest supportere i verden!? Hvor har du det fra? Trodde det var Real eller Juventus jeg. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Morsomt med ManU supportere som nekter å innse at de er medgangssuportere 7568820[/snapback] Kan du forklare meg hvordan man kan være medgangssupporter når man har holdt med et lag som ikke akkurat har vunnet så mye de siste årene? Du har virkelig misforstått, når man er medgangssupporter støtter man et lag fordi de vinner titler hele tiden, det har ikke United gjort i øyeblikket. Innrøm at du dreit deg der. EDIT: Tror nok Chelsea supporterne skal være veldig forsiktig med å kalle United supportere for medgangssupportere. I øyeblikket er det vel Chelsea som verver flest medgangssupportere. 7569174[/snapback] Det han kanskje sikter til er at Man U har flest supportere i England (I verden er det Benfica). De følger mengden. Men er riktig som du sier, at man skal følge det laget som vinner, som i øybelikket ikke er Man U. Men de leder tabellen med 2 poeng, så du ikke argumentere for eller imot den påstanden. 7569197[/snapback] Benfica flest supportere i verden!? Hvor har du det fra? Trodde det var Real eller Juventus jeg. 7569224[/snapback] Det står faktisk i Guinness Rekordbok at det er Benfica. Dette er målt innmeldte i supporterklubben. 1. Benfica: 197000 2: Man U: 150000 eller noe. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg trodde da United hadde flest supportere jeg, halve Asia er jo United supportere. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg trodde da United hadde flest supportere jeg, halve Asia er jo United supportere. 7569318[/snapback] Som sagt, det måles utifra innmeldte i supporterklubben. Hele Kina kan være United supportere for min del, men de er ikke innmeldte i supporterklubben. Så før de gjør det, er Benfica størst. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg trodde da United hadde flest supportere jeg, halve Asia er jo United supportere. 7569318[/snapback] Jeg har sett en statistikk et sted der Juve, ManUtd eller Real hadde flest, dette var ikke basert på hvor mange medlemmer supporterklubben hadde, men overall i verden. Vet da pokker hvordan de klarte å gjøre den undersøkelsen, men men. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg trodde da United hadde flest supportere jeg, halve Asia er jo United supportere. 7569318[/snapback] Jeg har sett en statistikk et sted der Juve, ManUtd eller Real hadde flest, dette var ikke basert på hvor mange medlemmer supporterklubben hadde, men overall i verden. Vet da pokker hvordan de klarte å gjøre den undersøkelsen, men men. 7569338[/snapback] Akkuratt, denne undersøkelsen er basert på innmeldte i supporterklubben. Så den er ivertfall troverdig Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tror nok Real Madrid, Barcelona, Man Utd og Juventus har flest FANS. Ikke supportere. Vil ikke si at de japanske chicksa er supportere av Real Madrid fordi de syntes Beckham er kjekk. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tror nok Real Madrid, Barcelona, Man Utd og Juventus har flest FANS. Ikke supportere. Vil ikke si at de japanske chicksa er supportere av Real Madrid fordi de syntes Beckham er kjekk. 7569379[/snapback] Men nå er fans noe helt forskjellig fra supportere. Fans kan ikke måles. Da må de spørre hver jævla person i hele verden, så det går ikke. Og det kan endres etter hvordan det går. En supporter er en som støtter laget i tykt og tynt. Sånt sett er Benfica på førsteplass og Man U på andre. Dette står i Guinness Rekordbok, så da kan man ikke tvile på det. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tror nok Real Madrid, Barcelona, Man Utd og Juventus har flest FANS. Ikke supportere. Vil ikke si at de japanske chicksa er supportere av Real Madrid fordi de syntes Beckham er kjekk. 7569379[/snapback] Men nå er fans noe helt forskjellig fra supportere. Fans kan ikke måles. Da må de spørre hver jævla person i hele verden, så det går ikke. Og det kan endres etter hvordan det går. En supporter er en som støtter laget i tykt og tynt. Sånt sett er Benfica på førsteplass og Man U på andre. Dette står i Guinness Rekordbok, så da kan man ikke tvile på det. 7569402[/snapback] Jepp. Med andre ord var det akkurat det jeg argumenterte for Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jepp. Med andre ord var det akkurat det jeg argumenterte for 7569413[/snapback] Jepp, ville bare være helt klar på akkuratt det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå