Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Beste kampen til Fabregas på over 1 år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Beste kampen til Fabregas på over 1 år? "Fabregas ran the show in second half. We couldn't get near them." - Alan Pardew Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Oh yes, Cesc involvert i alle målene og styrte midtbanen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hiddink: 'Mikel played very well, he's the ideal player to bring balance to the team. He knows the game very well and how to cope.' #CFC Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) SKal til London den 23.jan dagen etter så møter vi Arsenal har sjekka et par nettsider for billetter men FY...så dyrt, tips til nettsider eller hvor jeg kan få billige billetter fra? Er det mulig feks å dra til Brua å kjøpe billetter til bortekampen derifra? Endret 4. januar 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg har kun forholdt meg til de lovlige og offisielle kanalene, så har lite å komme med. Så et par som forsøkte å selge billetter ute på Fullham Road når jeg var på Villa kampen i høst, men av dem hadde aldri jeg kjøpt, det er risikosport det. Du kan få falske billetter, du kan bli tatt, bøtelagt og utestengt, osvosv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 SKal til London den 23.jan dagen etter så møter vi Arsenal har sjekka et par nettsider for billetter men FY...så dyrt, tips til nettsider eller hvor jeg kan få billige billetter fra? Er det mulig feks å dra til Brua å kjøpe billetter til bortekampen derifra? Jeg tviler sterkt på at du kommer til å få tak i billetter på så kort varsel. Arsenal borte tipper jeg er en av de aller mest ettertraktede kampene, så den blir nok utsolgt lenge før den når lave loyalty points-nivåer. Til neste gang: Bli true blue-medlem, registrer deg på chelsea.no og prøv å låne ut TB-medlemsskapet ditt så du får noen loyalty points. Da kanskje du får billetter til attraktive kamper. Hvis ikke må du nok betale dritdyrt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Takk for svar, ser den nok på en eller annen skjerm i London. 3000,- for en billett var altfor mye! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Prisen å betale for bortebilletter. Iallfall når du skal på Emirates i tillegg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Helt latterlig dyrt på Emirates. Skulle tro at de klarte å holde prisene lavere når stadion fikk sponsornavn, men nei. Chelsea hjemme er også veldig dyrt, de billigste billettene starter på rundt 50 pund som er verst i ligaen. Får håpe ikke ny stadion skrur prisene ytterligere opp. Endret 4. januar 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nå i våre tunge tider så er det alltid noen få videoer som kan få meg i godt humør, og det er ingen ringere enn denne lille luringen (Selv om vi nå begynner å spille en god del bedre) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 BREAKING: Didier Drogba has retired from professional football and will join Hiddink's coaching staff. #CFC (L'equipe) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3387415/Chelsea-defender-Cesar-Azpilicueta-suffered-double-cheek-fracture-Crystal-Palace-forced-wear-protective-mask.html For en badass! Men er vel på tide at CFC selger disse maskene i megastoren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 BREAKING: Didier Drogba has retired from professional football and will join Hiddink's coaching staff. #CFC (L'equipe) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Hjemmekamp og vi møter Scunthorpe fra League One, dette skal være overkjøring! West Brom på onsdag og Everton på lørdag, mange kamper som skal spilles og kampen idag er en fin kamp for benken vår å spille. Vanskelig å tippe hvem starter denne: TC Ivan Cahill Bodji Baba RLC Matic Kenedy Cesc Pedro Traore Falcao, Remy, Hazard er ute med skade. La Costa hvile. Endret 10. januar 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Begovic Ivan Zouma Cahill Azpi Ramires Cesc Willian Oscar Pedro Costa Chelsea subs: Courtois, Terry, Baba Rahman, Mikel, Loftus-Cheek, Kenedy, Traore. #CFC WTF? Hvorfor ikke teste ut unggutta i en kamp som dette!! RLC, Baba og Kenedy skulle ha spilt 90min idag. Endret 10. januar 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Costa bør ikke bli skadet eller suspendert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Det gikk jo fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Spoke to soon. Costa usikker mot WBA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå