Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Beste kampen til Fabregas på over 1 år?

"Fabregas ran the show in second half. We couldn't get near them." - Alan Pardew

Lenke til kommentar

SKal til London den 23.jan dagen etter så møter vi Arsenal har sjekka et par nettsider for billetter men FY...så dyrt, tips til nettsider eller hvor jeg kan få billige billetter fra? Er det mulig feks å dra til Brua å kjøpe billetter til bortekampen derifra?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har kun forholdt meg til de lovlige og offisielle kanalene, så har lite å komme med.

Så et par som forsøkte å selge billetter ute på Fullham Road når jeg var på Villa kampen i høst, men av dem hadde aldri jeg kjøpt, det er risikosport det.

Du kan få falske billetter, du kan bli tatt, bøtelagt og utestengt, osvosv. 

Lenke til kommentar

SKal til London den 23.jan dagen etter så møter vi Arsenal har sjekka et par nettsider for billetter men FY...så dyrt, tips til nettsider eller hvor jeg kan få billige billetter fra? Er det mulig feks å dra til Brua å kjøpe billetter til bortekampen derifra?

Jeg tviler sterkt på at du kommer til å få tak i billetter på så kort varsel. Arsenal borte tipper jeg er en av de aller mest ettertraktede kampene, så den blir nok utsolgt lenge før den når lave loyalty points-nivåer.

Til neste gang: Bli true blue-medlem, registrer deg på chelsea.no og prøv å låne ut TB-medlemsskapet ditt så du får noen loyalty points. Da kanskje du får billetter til attraktive kamper. Hvis ikke må du nok betale dritdyrt.

Lenke til kommentar

Helt latterlig dyrt på Emirates. Skulle tro at de klarte å holde prisene lavere når stadion fikk sponsornavn, men nei. Chelsea hjemme er også veldig dyrt, de billigste billettene starter på rundt 50 pund som er verst i ligaen. Får håpe ikke ny stadion skrur prisene ytterligere opp.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

BREAKING: Didier Drogba has retired from professional football and will join Hiddink's coaching staff. #CFC (L'equipe)

Lenke til kommentar

Hjemmekamp og vi møter Scunthorpe  fra League One, dette skal være overkjøring!

West Brom på onsdag og Everton på lørdag, mange kamper som skal spilles og kampen idag er en fin kamp for benken vår å spille.

Vanskelig å tippe hvem starter denne:

TC

Ivan Cahill Bodji Baba

RLC Matic

Kenedy Cesc Pedro

Traore

Falcao, Remy, Hazard er ute med skade. La Costa hvile.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Begovic

Ivan Zouma Cahill Azpi

Ramires Cesc

Willian Oscar Pedro

Costa

Chelsea subs: Courtois, Terry, Baba Rahman, Mikel, Loftus-Cheek, Kenedy, Traore. #CFC

WTF? Hvorfor ikke teste ut unggutta i en kamp som dette!! RLC, Baba og Kenedy skulle ha spilt 90min idag.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...