Sheasy Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Ja vel, det er jeg sterkt uenig i, og du har en innstilling som man i hvert fall ikke kan ha i en klubbledelse. Ingen av oss er med i en klubbledelse, men - uten at jeg kan si det sikkert - jeg er ganske sikker på at man ikke må være åpen for tidsreiser for å lede en klubb. Men Emils har rett, jeg er nok i feil tråd. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Så strenge som moderatorene er ved å flytte ut poster så må de være i dvale nå. Mye som IKKE er Chelsea relatert her nå. Jeg gidder ikke å gjenta meg selv igjen. Nå er det nok for min del. Jeg har sagt mitt om saken. Du får fortsette å gjenta deg selv. Flytte innlegg? Det er vel ingen som har skrevet innlegg som ikke hører hjemme i denne tråden (i hvert fall ikke som jeg har sett). Vi gjentar oss selv alle sammen. Jeg skjønner jo at dette virker provoserende for Chelsea-fans og Mourinho-tilhengere, men dette er noe som jeg har sterke meninger om. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 http://www.bbc.com/sport/0/football/35130496?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_match_of_the_day&ns_source=facebook&ns_linkname=sport Media på sitt beste. I går: "Her forlater Mourinho Cobham en siste gang"I dag: "Var det egentlig Mourinho?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ryktes om Drogba som assistent, det ville vært fryktelig positivt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Synd at Mou måtte gå og ønsker han lykke til videre, men når man ser hvor langt nede spillerne var under han er vanskelig å klage. Gøy med Hiddink tilbake. Håper vi kan få en manager som utnytter akademiet vårt, og spillerne på lån bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Ikke at jeg har noe i mot 4-2-3-1 , men håper virkelig vi få se en skikkelig 4-3-3 som Hiddink har brukt mye tidligere. Bare for å se noe annet til en forandring. F.eks.: Hazard Costa/Remy Willian/Pedro Oscar Fabregas/RLC MaticRahman Zouma Cahill/Terry Dave Courtouis/Begovic Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Synes det er uansett er patetisk og flaut hvordan SB var mot Sunderland. Bue ut Costa? Plakater hvor det står Cecs, Hazard og Costa er råtne? Herregud så flau man blir over sånt. At folk rundt dem ikke bare slår dem helseløse. Godt mulig Hazard kanskje ikke var motivert under Mourinho. Kanskje ikke Costa eller Febregas var det heller, men vet vi det? Her får toppscoreren vår fra i fjor pipekonsert av egne fans på vei ut basert på rykter. Takhøyden til Mou er høy, men for all del, vi kan ikke hetse egne spillere på bakgrunn av rykter. Om Hazard, Costa og Fabregas løfter seg flere hakk nå så vil man kunne si at årsaken var Mourinho, men Mourinho er nok en veldig vanskelig mann å jobbe med i motgang. Så at motivasjon forsvinner kan jeg forstå i grunn. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Har igrunn null forståelse for slikt. Men det skjer i alle lag.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Japp, men at de viser seg offentlig er bare tragisk. Det er slike tullinger som blir lagt merke til, både av media, andre fans og spillerne. Selv om Costa sikkert skjønner at de er i fåtall, så går det helt sikkert mer innpå han enn de som støtter han nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Jeg ble også flau når jeg hørte det hva som hadde foregått på lørdag. At folk spiser rått det så står i britiske tabloidavis er over min begripelse. Vi vett ikke hva som har skjedd i klubben, enkelt og greit. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Roman Abramovich will break the bank in an attempt to land Pep Guardiola as Chelsea's new manager this summer. #CFC [Express] Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Å dæven, hva gjør du da Emils? Ingen har vært en større kritiker av Pep enn du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Apropos britiske tabloidaviser Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Å dæven, hva gjør du da Emils? Ingen har vært en større kritiker av Pep enn du! Hva jeg gjør? Jeg fortsetter å støtte klubben. Fungerer vel som under Benitez. Jeg ønsker på ingen måte Pep, men Pep vil aldri bli Chelsea. Så saken er grei nok den. Om man skal støtte en klubb basert på hvem som trener den så vil man få et rimelig kjedelig forhold til fotballen. Bare å se på hvordan det står til i United det. "Jeg gidder ikke å støtte United før van Gaal er fjerna". Fake quotes = Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Fake? What?? Jeg trodde han sa det live på Monday Night Football på Sky Sports!!!! Skandale! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 https://twitter.com/mujjy99/status/679780771595448320 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå