invalid_user Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Oooooog, det var poenget mitt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva var det som var så småbra med den? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ironi er et nytt fenomen for deg, ser jeg. Du kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Heyheyhey! Samme link brukte jeg for en uke siden til danielzu! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er litt usikker på hvem som bør lese om hva eg, men.... Dårlig var den okke som Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror du bør kikke litt på iRoni selv, iRoman. (ding) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jaså, hvordan da? Gratulerer med det ordspillet der, du er nesten like flink som VG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jaså, hvordan da? Fordi du ikke tok ironien min. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Way to go, everybody. Folk snakket om tragiske ordspill i aviser, så jeg henviste til et SkySports-ordspill jeg så her om dagen som jeg syns var "småbra" (det er her ironien lå, hvis du ikke skjønte). Ingen skjønte hva SS mente med det utsagnet, så jeg henviste til de vanlige "Beware of the dog"-skiltene. Deretter sier Latias at "ja, den var jo bra" - med en ironisk smiley ved siden. Det han ikke hadde tenkt over var at jeg var ironisk in the first place. Skjønner egentlig ikke hvordan dette her utviklet seg til en så opphetet diskusjon hvor folk attpåtil må ty til personangrep. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjapp rydding er gjennomført, henviser til innlegget ovenfor meg. Diskusjonen går videre på andre emner fra og med nå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Glad me gjekk vidare. Såg ikkje kampen fordi eg ikkje har tilgang til Viasat Sport. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bare synd det ikke ble annerkjent det første målet til Drogba. Det var jo ikke vanskelig å se at den mest sannsynlig var inne fra hvor kameraet satt, så hvordan linje dommer kunne ungå å se det, stiller jeg meg uforstående til. Men det var et veldig ungt dommer lag som dømte var det ikke? Virket som i hvertfall hoved dommeren var yngre en ja Del Piero og Ballack. Kanskje litt dårlig av meg å dømme dommeren fordi han ser ut om en ungutt, men autoritet personer pleier som regel å være eldre folk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er det ikke i det hele tatt viktig at det aldri var frispark, eller? Var jo bryst og bare bryst, no hands. Endret 12. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det ikke i det hele tatt viktig at det aldri var frispark, eller? Var jo bryst og bare bryst, no hands. Men alikevel , det skal jo dommeren se ;D kanskje enda en grunn for videodømming Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det ikke i det hele tatt viktig at det aldri var frispark, eller? Var jo bryst og bare bryst, no hands. Det er viktig, men ikke for at jeg føler meg litt snytt for en seier, feildømming på frispark skjer flere ganger i løpet av en hver fotballkamp. At et mål, selv om det målet kommer fra noe som kanskje ikke skulle vært et frispark, som var inne ikke blir godkjent er noe sjeldnere man se. Jeg syntes ikke det blir helt rettferdig å si at det er greit det ikke var mål fordi Chelsea skulle ikke hatt frispark uansett, for når man først klarer å putte på en slik sjanse som blir gitt av dommern, hvor man sikkert 7/10 ganger eller noe bommer eller sløser den bort, så fortjener man målet. Det er hvertfall min mening, og jeg kommer vel til å påstå noe annet om det er f.eks pool som gjør det samme MOT Chelsea engang, men sånn er nå enn livet som supporter:P Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe, ser den altså. Men en annen ting er at det er nesten umulig å se om hele ballen er inne med mindre linjedommeren klarer å komme seg helt cornerflagget, noe han ikke gjør og Sky beviste i går. Og ballen, hvis den var inne, var nesten 99 prosent inne, ikke faktisk 100%. En avgjørelse som bør egentlig gå veien til Juventus når den er så tvilsom. Dette er bare min mening altså. Lenke til kommentar
the-dream Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gleder meg til kampen deres i morgen, dere har en sjanse å ta innpå oss (Utd) nå som vi tapte i går. Får håpe våre byrivaler gjør det vanskelig, ikke minst bare for å få se på en god fotballkamp. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Personlig håper jeg på en reprise av tilsvarende oppgjør i fjor, da vi mildt sagt feide City av banen med 6 - 0. Det blir neppe like lett denne gangen, dog - City-laget er for det første styrket og jeg tipper Bridge og SWP - og ikke minst Robinho - ønsker å vise seg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå