Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Det er få av oss her på forumet.

I morgen er det omkamp mot Juventus borte.

Gleder meg til den :D

Får håpe det blir mål fra Drogba igjen :cool:

Jaaaa, håper de vinner hele ChmpLeauge,

Det får me håpe :)

Bra at Hiddink har satsa meir på Drogba etter at Scolari fekk sparken. Men Anelka har imponert denne sesongen.

yeeep Anelka er skadet ikveld, kjedlig, var snakk om Advocaat skulle ta over Russiske landslaget, og Hiddink permanent,.På tide med en trener som varer over en sesong ihvertfall :/

De er jo på jakt etter Frank Rijkaard ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da Drogbas frisparkmål ble feilaktig annulert, fikk jeg meget klare assosisasjoner til en viss Liverpool-kamp for noen år siden. Heldigvis viser vi dog vinnervilje under Hiddink enda en gang og scorer et par minutter etter uansett. Kanskje det fremdeles er et snev av håp igjen denne sesongen?

Lenke til kommentar
Da Drogbas frisparkmål ble feilaktig annulert, fikk jeg meget klare assosisasjoner til en viss Liverpool-kamp for noen år siden. Heldigvis viser vi dog vinnervilje under Hiddink enda en gang og scorer et par minutter etter uansett. Kanskje det fremdeles er et snev av håp igjen denne sesongen?

Vel, hadde den "gått inn" (blitt mål) så hadde det helt fullstendig latterlig fordi det var aldri i verden hands, altså aldri et frispark. Bare se på det hvor mange som helst ganger, det er brystet. Så det er absolutt ikke som Liverpool-kampen for noen år siden da ballen aldri var inne fra åpent spill; DET var kjipt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...