Roger Roger Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I tilfelle noen av dere er lei Mourinho, så er denne kjekkasen her arbeidsledig btw. 4 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det dummeste Chelsea kan gjøre er å få seg enda en ny manager. JM er en særing, men det er mange sære managere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 https://instagram.com/unicogelatocaffe/ Zola har åpnet en iskremsjappe Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 10. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Zola er altså en fantastisk god fotballspiller som spilte i Chelsea sent 90-tall / tidlig 2000-tall. Tenkte jeg bare skulle klargjøre det for folket her inne ettersom han ga seg før 2004. Endret 10. november 2015 av banansplitt™ 11 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Det er jaggu ikke rart folk her inne begynner å gå lei store deler av United-supporterne som hele tiden skal være så fantastisk morsomme med de samme uorginale vitsene sine i andre sine klubb/kamp-tråder. Minner mye om den klassiske far i 40-50 års alderen som hele tiden skal være morsom for kameratene til sønnen sin. 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 United fikk høre det under Moyes, Liverpool (vel, de har alltid vært ræv) så de har alltid hørt det. I år er det vår tur 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hæ? Må gjerne si at vi er dårlige osv. Det jeg refererte til var de fantastisk dårlige vitsene som hele tiden skal frem, og som sjeldent gir mening. Jeg synes det har vært mange av dem i fra United-leiren i det siste, og det har jeg sett flere kommentere. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Kjipe folk, kjipe vitser. Get used to it. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 fra United-leiren i det siste, o Det er vel Mr.P som var litt for aktiv i LFC-tråden (og noen flere) for litt siden og fikk beskjed (nå antar jeg) om å roe ned. Det gjorde han, hvis folk er misfornøyd enda får de ta det med moderator. Så har vi banansplitt som har skrevet morsomheter to (2) ganger i denne tråden de siste to ukene. Ellers er det kun LFC- og Arsenal-supportere som har skrevet morsomheter. Om de artig eller ikke får du vel bestemme sjøl, personlig syns jeg gamlefar hadde to enormt morsomme innlegg. Poenget var vel at det er ikke mesteparten av Utd-gjengen som bedriver dette. Det er noen få. Dere har Emils som liker å hygge seg, men du ser ikke ofte at noen her inne omtaler hele Chelsea gjengen negativt av den grunnen. Er lei av at mange her inne skal dømme en hel gjeng ned i støvlene for noe noen få bedriver. Det fører til dårlig stemning og mindre skriving her inne. Tap-tap, det er tross alt et forum. Jo mer syting, jo mer dømming, jo mer hakking (jo mer trolling) - desto mindre skriving her inne. Tap-tap. Er man ikke fornøyd med noe, bruk moderatorene. Det er en grunn til at de er her, så får de sette en grensen når ting går for langt eller hvis folk er veldig lei noe(n). 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 What? Misfornøyde med meg? Jeg synes ikke at jeg har skrevet så veldig mange morsomheter om Chelsea de siste ukene. Skrev en ting i PL-tråden, men da hoppet jeg bare på toget. Jeg har til og med ytret min sympati til Chelsea-manager Jose Mourinho. Believe that. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Skrev store deler, men kunne nok holdt meg til deler. Dere er mange flere enn oss, og da er det naturlig nok flere av typen som banansplitt og gjengen. Jeg mener at i motsetning til feks Moyes-vitsen her tidligere så er banansplitt sin så oppbrukt, uorginal og gir så lite mening at han er ute etter å provosere. Det kan være min tolkning som er feil, men om jeg feks går inn i Liverpool-tråden og ut av det blå omtaler de som Loserpool, så er ikke det så veldig kult. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Skal ikke si meg uenig med deg. Dere har fått høre akkurat dette ganske lenge nå. Jeg ville bare igjen slå ned på generaliseringer av en hel gruppe her inne, hvor de aller fleste faktisk aldri sier noe som helst i andre sine tråder. Forstår frustrasjonen, kan selv være med på å skape det til tider, men ta det med moderator. De har sagt at se ønsker å være mer aktiv her inne og alle gangene jeg har vært i kontakt med de om noe har de ryddet opp rimelig hurtig, rett og slett fantastisk arbeid. @Mr.P: Jeg sier ikke at noen er det, det ble bare satt i sammenheng med at du (og noen fler) var enormt aktiv for ca en måned siden med morsomheter i LFC- og Arsenal-tråden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ser ut som RLC har gått ut og sagt at han ønsker et utlån pga lite spilletid. Vet ikke helt hva jeg synes om det, der jo bra for hans utvikling men skulle ønske han kunne få mer spilletid hos oss denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg og. RLC ble et diskutert tema blant de norske supporterne når jeg var på Villa kampen. En av de beste spillerne i første omgang, men ble likevel byttet ut i pausen. Og så vidt meg bekjent, så fikk vi aldri vite om noen skader i etterkant. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er vel JM som mener at han ennå ikke er god nok for førstelaget. Uansett så håper jeg vi får se mer av Solanke, RLC, Chalobah og Kalas i framtiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Gjør noe riktig ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 https://twitter.com/Mourinholic/status/665928895921831938 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Why? Sånn at noen kan ta den og selge den på eBay? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå