Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jaggu ikke rart folk her inne begynner å gå lei store deler av United-supporterne som hele tiden skal være så fantastisk morsomme med de samme uorginale vitsene sine i andre sine klubb/kamp-tråder. Minner mye om den klassiske far i 40-50 års alderen som hele tiden skal være morsom for kameratene til sønnen sin. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

fra United-leiren i det siste, o

Det er vel Mr.P som var litt for aktiv i LFC-tråden (og noen flere) for litt siden og fikk beskjed (nå antar jeg) om å roe ned. Det gjorde han, hvis folk er misfornøyd enda får de ta det med moderator.

 

Så har vi banansplitt som har skrevet morsomheter to (2) ganger i denne tråden de siste to ukene. Ellers er det kun LFC- og Arsenal-supportere som har skrevet morsomheter.

 

Om de artig eller ikke får du vel bestemme sjøl, personlig syns jeg gamlefar hadde to enormt morsomme innlegg. Poenget var vel at det er ikke mesteparten av Utd-gjengen som bedriver dette. Det er noen få.

 

Dere har Emils som liker å hygge seg, men du ser ikke ofte at noen her inne omtaler hele Chelsea gjengen negativt av den grunnen. Er lei av at mange her inne skal dømme en hel gjeng ned i støvlene for noe noen få bedriver. Det fører til dårlig stemning og mindre skriving her inne. Tap-tap, det er tross alt et forum. Jo mer syting, jo mer dømming, jo mer hakking (jo mer trolling) - desto mindre skriving her inne. Tap-tap.

 

Er man ikke fornøyd med noe, bruk moderatorene. Det er en grunn til at de er her, så får de sette en grensen når ting går for langt eller hvis folk er veldig lei noe(n).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skrev store deler, men kunne nok holdt meg til deler. Dere er mange flere enn oss, og da er det naturlig nok flere av typen som banansplitt og gjengen. Jeg mener at i motsetning til feks Moyes-vitsen her tidligere så er banansplitt sin så oppbrukt, uorginal og gir så lite mening at han er ute etter å provosere. Det kan være min tolkning som er feil, men om jeg feks går inn i Liverpool-tråden og ut av det blå omtaler de som Loserpool, så er ikke det så veldig kult.

Lenke til kommentar

Skal ikke si meg uenig med deg. Dere har fått høre akkurat dette ganske lenge nå. Jeg ville bare igjen slå ned på generaliseringer av en hel gruppe her inne, hvor de aller fleste faktisk aldri sier noe som helst i andre sine tråder. Forstår frustrasjonen, kan selv være med på å skape det til tider, men ta det med moderator. De har sagt at se ønsker å være mer aktiv her inne og alle gangene jeg har vært i kontakt med de om noe har de ryddet opp rimelig hurtig, rett og slett fantastisk arbeid.

 

@Mr.P: Jeg sier ikke at noen er det, det ble bare satt i sammenheng med at du (og noen fler) var enormt aktiv for ca en måned siden med morsomheter i LFC- og Arsenal-tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg og.

RLC ble et diskutert tema blant de norske supporterne når jeg var på Villa kampen.

En av de beste spillerne i første omgang, men ble likevel byttet ut i pausen. 

 

Og så vidt meg bekjent, så fikk vi aldri vite om noen skader i etterkant. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...