Emils. Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 For en fantastisk spiller. God for Hazard å få en assist Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 ok+ frispark det der ja. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 For en fantastisk spiller. God for Hazard å få en assistlolwut, assist? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Hazard skaffa frisparket, så ish assist ? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Hazard=gamechanger!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Mourinho ble rørt. For et fantastisk publikum på brua i dag. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Azpi og Baba må vi fortsette med, god kamp av backene våres, og Willian!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Sykt deilig frispark av Willian! Fint hvordan Chelsea-fansen støttet Mou mot slutten mens media har gjort ham til syndebukk for "alt" som er galt i Chelsea om dagen. Synes virkelig synd på fyren, håper virkelig at Roman og styret ikke sparker ham. Sikker på at de vil ende opp med å angre hvis det skulle skje. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Synd? Mourinho er en kuk som har godt av få seg en i ansiktet og få en realitetsvekker. Næh, Jose står han av tenker jeg. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Kan du ikke bare legge den kampen bak deg? 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Jeg vet ikke hvilken kamp du tenker på, han var vært lik seg selv i temmelig mange år. For hans egen del tror jeg denne nedturen på sikt kan gagne han. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Zouma: https://streamable.com/wumt Willian: https://streamable.com/i7ns Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg vet ikke hvilken kamp du tenker på, han var vært lik seg selv i temmelig mange år. For hans egen del tror jeg denne nedturen på sikt kan gagne han. Oh du vet nok Men seriøst, ja han har ikke akkurat vært godt likt nei, men å miste ham vil svekke ligaen. Uten tvil. I tillegg er det morsomt med slike profiler selv om det kan være sykt irriterende og frustrerende når lagene hans legger seg bak. Men for å være ærlig så hadde jeg nok gitt blanke faen hvis jeg var Chelsea-supporter så lenge han skapte resultater. Det har han gjort. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Mourinho's siste kamp ikveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Mourinho's siste kamp ikveld. http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2015/11/6/9678586/mourinho-getting-sacked-or-maybe-not-update Til info, så er det samme fyr som meldte at Mourinho måtte ryke og reise uansett resultatet etter kampen i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Good news Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Mourinho skal ingen steder, tipper det blir 3p idag, Norwich 3p Tel Aviv 3p Spurs 1p Porto1p Også har vi Leicester, Sunderland, Watford dette er kamper vi skal få 3p på, før vi møter United, som vil bli en tøff bortekamp og som vil bli årets siste kamp. Spennende å se hvor vi ligger på tabbelen etter United kampen.. Endret 7. november 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Bør ta 3 poeng mot mestscorende Leicester. Okey Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 City har vel skårt fler. Leicester har vel hatt enkel program hittil selvom de har imponert, de har kun møt Spurs og Arsenal av topplaga og det fikk dem 1p ut av mot Spurs. Vi slår dem! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Håper på Leicester Stoke, tror det blir Chelsea-seier. Endret 7. november 2015 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå