Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, vi vinner og Liverpool fortsetter nedgangen. Man. U spiller som vanlig ikke, og jeg håper de taper neste kamp. Et tap mot Liverpool kampen etter det, og vi har spenning igjen.

Skal riktignok sies at jeg lenge har trodd at PL-seieren går til Man. U i år, men det skader ikke å drømme litt.

Lenke til kommentar

Et tilfredsstillende resultat og tre viktige poeng i en kamp vi mildt sagt skuffer i. Kanskje det var på grunn av banen og været, men Pompey hadde flere store sjanser og vi evner ikke å sette noen av de nokså store sjansene vi hadde i første omgang. Det samme var tilfelle mot Wigan på lørdag. Vi vinner etter slit og en porsjon flaks. Det er ikke beroligende nok for min del. :p

Lenke til kommentar
Haha, gratulerer. Dere får prøve å nå oss igjen med sider med deres ny fans på forumet :p

Er det nå jeg skal være lei å skrive; "Kvalitet > Kvantitet"? :p

Det er i hvert fall det jeg håper på her på forumet. Er ikke akkurat tilfellet på chelseafc.no, til tider.

Får vel bare dra den slutningen at Chelsea ikke er populært blant oss nerdene, og håpe på at den store skaren av Chelsea supportere her i Norge er den generasjonen nerder som vokser opp med Drogba og Terry som sine helter og ikke har den fjerneste anelse om hvem Desailly, Petrescu, Di Matteo, Vialli og Zola osv som jeg vokste opp med er/var. Om 5år kanskje ser vi nok en hel haug av små Chelsea fans luskene rundt her på forumet. Men den tid den sorg ;)

Er litt av sjarmen for meg å være en minoritet og egentlig, noe av grunnen til at jeg startet med Chelsea var vel det at alle andre i klassen heiet på Arsenal og Tottenham. Og det er fortsatt litt artig å være den ene Chelsea supporteren på studenthuset på en CL-kveld mens det sitter 17 andre der å heier på Liverpool :)

Lenke til kommentar
Haha, gratulerer. Dere får prøve å nå oss igjen med sider med deres ny fans på forumet :p

Jeg slenger meg på "kvalitet fremfor kvantitet"-holdningen til kvitrafn, da 90 % av United-tråden er reposts av ymse YouTube-filmer av CL-finalen i '99 og krangling dere i mellom om Ronaldo er velkommen i klubben eller ikke. :p

Lenke til kommentar
Det er få av oss her på forumet.

I morgen er det omkamp mot Juventus borte.

Gleder meg til den :D

Får håpe det blir mål fra Drogba igjen :cool:

Jaaaa, håper de vinner hele ChmpLeauge,

Det får me håpe :)

Bra at Hiddink har satsa meir på Drogba etter at Scolari fekk sparken. Men Anelka har imponert denne sesongen.

Lenke til kommentar
Det er få av oss her på forumet.

I morgen er det omkamp mot Juventus borte.

Gleder meg til den :D

Får håpe det blir mål fra Drogba igjen :cool:

Jaaaa, håper de vinner hele ChmpLeauge,

Det får me håpe :)

Bra at Hiddink har satsa meir på Drogba etter at Scolari fekk sparken. Men Anelka har imponert denne sesongen.

yeeep Anelka er skadet ikveld, kjedlig, var snakk om Advocaat skulle ta over Russiske landslaget, og Hiddink permanent,.På tide med en trener som varer over en sesong ihvertfall :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...