Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Syns det var et greit intervju når det er tvang å stille. Hva skal han si? Det samme han har sagt nå i 2 måneder? Fansen vil ikke høre mer om ditt og datt, de vil se en endring. Derav "Fansen er ikke dumme". Og jeg må si det er jævla mye bedre enn en managere som i intervjuet etter en tapt kamp sier "We showed great character" etc. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Syns kanskje en mellomting mellom Rodgers, som du nevner, og Mourinho er det ideelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Den mellomtingen har vi som sagt sett i 2 måneder. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Chelsea player: “I’d rather LOSE than win for Mourinho” Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Papy Djilobodji? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Første navnet jeg tenkte var Matić. Cesc takler ikke motgang noe særlig så kan også være han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Tipper heller det er oppspinn eventuelt noe som er sagt i kampens hete. Tror uansett Mou ryker om han taper neste PL-kamp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Ryktet sier at det er Hazard, men artiklene vil bli skrevet anonymt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Hihi! Kanon hvis det er selveste goldenboy! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Om det stemmer så synes jeg faktisk Chelsea skal gi han samme medisin tilbake. Plasser han på juniorlaget de neste 4 årene. Fortjener ikke å representere Chelsea om han har en slik innstilling. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 I call bullshit 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Tror jeg og. Det som bekymrer meg mest er mangelen på skikkelige ledere i troppen. Vi har mistet både Lampard, Cech og Drogba på kort tid. Nå er det egentlig bare Terry igjen da jeg ikke føler noen har vokst frem i den samme rollen. Costa kan nok være en motivator, men det er ikke så lett når han blir begrenset av språket. Kjipt at ikke Drogba ble som assistenttrener, men når man ser hvordan han herjer i statene er det forståelig at han vil fortsette. Håper han eller Lampard snart vender tilbake. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Mange å skylde på i år, styret, JM, spillerne..Men har fortsatt trua på at JM klarer å snu dette. Neste kamp MÅ vi vinne for å få 2.plassen. Tel Aviv skal vi klare å slå, men er usikker på om vi klarer å slå Porto. Så la oss vi denne, vil se dette laget: Bego Azpi Zouma Cahill Baba Mikel Matic Willian Oscar Kenedy Costa Endret 2. november 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Ryktes at Mou ryker etter Stoke-kampen. Uansett resultat. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Nekter å tro. Tragisk av styret isåfall. De som ikke innfridde Mous ønsker i sommer, men han ryker vel ikke på resultater. Er vel mer oppførselen og at han er på kant med spillere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Eneste logiske grunnen til å sparke Mourinho er om det er et spilleropprør mot han og han har mistet garderoben. Skjønner uansett ikke poenget med å sparke han nå. Ikke som om han som kommer inn vinner samtlige kamper ut sesongen og fører dere opp til CL-plass. Når CL blir målet med tanke på ligaposisjonen, er vel Mourinho den beste manageren å ha. Jævla teit å ha en caretaker manager ut året da det ikke er noen ledige managere i verdensklasse (tror ikke Ancelotti gidder Chelsea igjen. Sa jo nei til Milan i tillegg fordi han ville ta en pause.) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 For å være ærlig så håper jeg Mou blir, ikke fordi jeg tror at Chelsea vil forbli dårlige til ihvertfall kampen mot United helt i slutten av desember, men fordi kvaliteten i ligaen uten tvil synker uten ham og at han med litt mer tid sannsynligvis kan snu trenden. Blir veldig naivt å gjøre ham til syndebukk for alle problemene i Chelsea om dagen. Han er jo uten tvil en taktisk mastermind og har vist at han vet hva han gjør. Spillerne må ta en stor del av skylden også hvis man ser på enkeltprestasjoner. Men det er selvfølgelig mye lettere å bytte ut en manager enn et helt lag, og det blir ikke lettere hvis garderoben har vendt ham ryggen. Håper uansett at han blir i PL selv om det er ganske usannsynlig. Kanskje han har lyst på en ordentlig challenge i f.eks. Spurs? De er et lag som har potensiale til å i det minste kjempe om 4. plassen og kanskje også ta den, de er også en London-klubb så han trenger ikke å flytte på seg og for å ikke snakke om at de er Arsenals erkefiender Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Jeg ser at "We ain't got no history" har plukket opp saken og at Dan Levane er kilden. Ser dessverre ut som Mou er ferdig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 For et enormt kjedelig utfall i så fall. Liker Mourinho jeg, men dette bygger jo videre på teorien om at Mourinho totalt sliter ut de han jobber med over tid. Det må da være en sammenheng når han aldri har klart å være mer enn tre år i samme klubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå