Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Syns det var et greit intervju når det er tvang å stille.

Hva skal han si? Det samme han har sagt nå i 2 måneder? Fansen vil ikke høre mer om ditt og datt, de vil se en endring. 
Derav "Fansen er ikke dumme". 

 

Og jeg må si det er jævla mye bedre enn en managere som i intervjuet etter en tapt kamp sier "We showed great character" etc. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg og. Det som bekymrer meg mest er mangelen på skikkelige ledere i troppen. Vi har mistet både Lampard, Cech og Drogba på kort tid. Nå er det egentlig bare Terry igjen da jeg ikke føler noen har vokst frem i den samme rollen. Costa kan nok være en motivator, men det er ikke så lett når han blir begrenset av språket. Kjipt at ikke Drogba ble som assistenttrener, men når man ser hvordan han herjer i statene er det forståelig at han vil fortsette. Håper han eller Lampard snart vender tilbake.

Lenke til kommentar

Mange å skylde på i år, styret, JM, spillerne..Men har fortsatt trua på at JM klarer å snu dette. Neste kamp MÅ vi vinne for å få 2.plassen. Tel Aviv skal vi klare å slå, men er usikker på om vi klarer å slå Porto. Så la oss vi denne, vil se dette laget:

 

Bego

Azpi Zouma Cahill Baba

Mikel Matic

Willian Oscar Kenedy

Costa

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Eneste logiske grunnen til å sparke Mourinho er om det er et spilleropprør mot han og han har mistet garderoben. Skjønner uansett ikke poenget med å sparke han nå. Ikke som om han som kommer inn vinner samtlige kamper ut sesongen og fører dere opp til CL-plass. 

 

Når CL blir målet med tanke på ligaposisjonen, er vel Mourinho den beste manageren å ha. Jævla teit å ha en caretaker manager ut året da det ikke er noen ledige managere i verdensklasse (tror ikke Ancelotti gidder Chelsea igjen. Sa jo nei til Milan i tillegg fordi han ville ta en pause.) 

Lenke til kommentar

For å være ærlig så håper jeg Mou blir, ikke fordi jeg tror at Chelsea vil forbli dårlige til ihvertfall kampen mot United helt i slutten av desember, men fordi kvaliteten i ligaen uten tvil synker uten ham og at han med litt mer tid sannsynligvis kan snu trenden.

 

Blir veldig naivt å gjøre ham til syndebukk for alle problemene i Chelsea om dagen. Han er jo uten tvil en taktisk mastermind og har vist at han vet hva han gjør. Spillerne må ta en stor del av skylden også hvis man ser på enkeltprestasjoner. 

Men det er selvfølgelig mye lettere å bytte ut en manager enn et helt lag, og det blir ikke lettere hvis garderoben har vendt ham ryggen.

 

Håper uansett at han blir i PL selv om det er ganske usannsynlig. Kanskje han har lyst på en ordentlig challenge i f.eks. Spurs? De er et lag som har potensiale til å i det minste kjempe om 4. plassen og kanskje også ta den, de er også en London-klubb så han trenger ikke å flytte på seg og for å ikke snakke om at de er Arsenals erkefiender :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...