Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer Mourinho å snu denne skuta ila de neste kampene så kan Chelsea bli håpløse å ha med å gjøre. 

 

Jeg nekter faen meg å avskrive dem i noe som helst ennå. Litt marginer mot seg (West Ham, City f.eks) og flere spillere med total formsvikt - snur det, så... ja.

 

Det irriterer meg at United ikke har møtt Chelsea ennå, men må vente til jul når vi garantert vil se et bedre Chelsea-lag enn nå, uavhengig av hvem som er manager. 

 

Liverpool-kampen neste helg er veldig, veldig interessant, også for alle som følger PL men ikke Pool eller Chelsea. Begge lags managere bør egentlig begynne å ta trepoengere fortere enn fy.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Pep = Troféer.

Greit nok at det kan bli veldig kjedelig med masse ballbesittelse, men når angrepene er perfekte så er det en fryd å se på.

I Bundesliga så legger nok alle seg bak og da blir det sikkert kjedelig av og til, men i PL så tror jeg flere lag hadde prøvd å være litt offensive,og dermed hadde det kanskje åpnet seg for flere angrep.

En så god manager som Pep må selvfølgelig prøve seg i PL! Han er relativt ung så jeg blir veldig overrasket hvis han aldri tar over et lag i PL før han legger opp.

 

Men så skal det sies at både Barca og Bayern hadde meget gode staller da han tok over.

Lenke til kommentar

Pep vil jeg ikke ha i engelsk fotball.

Greit nok jeg klager på TSO og bussen hans, men Pep fotball er verre en døden.

 

Jeg storkoste meg med å se BM spille fotball før han kom og tok over...

Helt enig. Tar heller bussen til Mourinho enn støttepasningene til Pep.

 

Ser ikke for meg at Mourinho får sparken. Roman gir han sjansen, og om vi mister CL ett år. Hva så? United spilte ikke der i fjor og se på dem i år. Ja, pengene uteblir, men jeg tar heller et år i ubalanse fremfor 10 år i ubalanse igjen.

 

Nå skal det riktignok sies at Mourinho ikke fikk hentet spillere han ønsket seg i sommer. Stones og Pogba for å nevne noen. Og når vi er inne på det, ser dere hvor mye vi sliter på de posisjonene de to spillerne skullle gått inn? Nettopp, Mourinho kartla dette før vi evnet å se noe. Samme som han gjorde med Navas og Casillas i RM.

 

Mourinho er rett mann for klubben, men styret må ta sin del av kaka for at Chelsea ikke har 30 poeng nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er som det står på reddit: Dette er det beste Chelsea-laget jeg har sitt, og samtidig det verste  :tease:

 

Jeg har tro på Mourinho greier å snu skuta, en god start er å få slutt på all den fokusen som har vært på det usportslige i det siste. 

Lenke til kommentar

Det er ikke noe nytt at Mourinho er veldig krevende å jobbe med. Kan nesten sammenlignes med Tom Nordlie.

 

Synes spillerne får uvanlig lite kritikk i forhold til hvordan flere av de har prestert. Matić, Hazard og Diego Costa kom alle tilbake fra ferie ute av form, der både Hazard og Diego Costa kom tilbake overvektige. Spillere som Cahill, Fábregas, Willian og Oscar er ikke spillere som skal lede laget, de er mer spillere som fungerer godt i et kollektivt lagt. 

 

En annen ting som jeg har merket meg er hvor lite spillerne løper. Willian, Hazard og Ramires sprang mindre enn Gary Cahill i helgen. Det sier litt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...