Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper Hazard blir her to sesonger til og stikker til Madrid, Ronaldo er vel da 32/33..

 

Hazard skal tåle kritikk og det tror jeg han gjør også, men at JM skylder på Hazard og gjør han til syndebukken for at målene renner inn er ikke greit. Vi har spilt gørrkjedelig fotball lenge nå, håper dette snur seg rimelig kjapt. Spillerne våres er så langt nede på banen at når vi vinner ballen så er det jo 1000m til motstanderens mål.. La Hazard få litt frihet på banen så kommer han nok til å blomstre igjen,.

Lenke til kommentar

Huff. Det er tungt nå. Spillet er bedre enn på lenge, men ting går jo virkelig i mot oss. 

 

Snytt for scoring. Ball som er cm fra å være inne. Får vel flere gule kort mot oss i dag + rødt kort på Matic. Elendige klareringer fører til 2 mål. 3 fra trenerstabben sendt på tribunen. 

 

Men det positive er at Mikel virkelig viser klasse og Zouma, DU er klubbens høyreback.

Lenke til kommentar

Spillerne virker som sagt utbrente og NULL kreativitet framover på banen, bakover så lekker det jo som bare det. Lei av å se samtlige spillere starte hver kamp, og imorra er det ligacup og da håper jeg vi ser en annen startoppstilling feks denne:

 

Bego

Azpi Zouma Bodji Baba

RLC Mikel

Willian Oscar Kenedy

Costa

 

Med Mikel så får vi en som er flink til å balansere laget og skaper ihvertfall litt ro på midten. Med vinger som trekker seg inn sentral så MÅ backene våres komme høyere opp på banen for å skape bredde. 

Lenke til kommentar

Mye rykter ja, tap mot Pool kan være hans siste kamp ryktes det om..

 

Måten JM oppfører seg på når ting går imot er rett og slett usmakelig. Han er frontfiguren til Chelsea og med han som frontfigur så ser det ikke bra ut p.d.d, virker som om han prøver å gjøre alt feil kun for å få sparken. Og at vi spiller gørrkjedelig fotball gjør ikke saken bedre.

 

Vil jeg at han skal bli sparket: Nei, la han få tid til å rette på dette her, så håper jeg at han innser at han må rotere på laget, bruke Azpi på HB, la backene presse høyere opp for å skape bredde, Valencia igår feks var så høyt oppe på banen at JM hadde nok svimt av hvis en av Chelsea backene hadde gjort det der. Og nei, det hjelper ikke at Ivan er høyt oppe, ikke kan han drible, og ikke kan han legge inn.

 

Vil ikke ha JM ut, men en del ting som må forandres på.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...