Emils. Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Jo. Kilden: https://instagram.com/p/9A6aO9j0nM/ Noen hevder også at teksten på bildet ble endret etter at Hazard likte det. Endret 22. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Tipper Hazard blir her to sesonger til og stikker til Madrid, Ronaldo er vel da 32/33.. Hazard skal tåle kritikk og det tror jeg han gjør også, men at JM skylder på Hazard og gjør han til syndebukken for at målene renner inn er ikke greit. Vi har spilt gørrkjedelig fotball lenge nå, håper dette snur seg rimelig kjapt. Spillerne våres er så langt nede på banen at når vi vinner ballen så er det jo 1000m til motstanderens mål.. La Hazard få litt frihet på banen så kommer han nok til å blomstre igjen,. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Meh, kun blest i media fordi han har blitt kritisert / benket 1 kamp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Ser ut som at de er på linje. Nok en gang utrolige marginer. Millimeter i fra scoring også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Hva er det som skjer med det laget her. Så lite innsats bakover at det er til å få vondt av. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Falcao inn ja. Da er vi tydeligvis fornøye med 2-1 tap. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Huff. Det er tungt nå. Spillet er bedre enn på lenge, men ting går jo virkelig i mot oss. Snytt for scoring. Ball som er cm fra å være inne. Får vel flere gule kort mot oss i dag + rødt kort på Matic. Elendige klareringer fører til 2 mål. 3 fra trenerstabben sendt på tribunen. Men det positive er at Mikel virkelig viser klasse og Zouma, DU er klubbens høyreback. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 For en KJIP start på sesongen, flere spillere som må benkes, håper JM roterer litt på laget nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Når vi først snakker om marginer: Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2015 Carlo Ancelotti: "Last year they won by a mile, now they are more relaxed. Don’t worry, Mourinho will sort it out. He is the right man." Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Spillerne virker som sagt utbrente og NULL kreativitet framover på banen, bakover så lekker det jo som bare det. Lei av å se samtlige spillere starte hver kamp, og imorra er det ligacup og da håper jeg vi ser en annen startoppstilling feks denne: Bego Azpi Zouma Bodji Baba RLC Mikel Willian Oscar Kenedy Costa Med Mikel så får vi en som er flink til å balansere laget og skaper ihvertfall litt ro på midten. Med vinger som trekker seg inn sentral så MÅ backene våres komme høyere opp på banen for å skape bredde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Vil heller se Falcao / Remy istedenfor Costa. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Vil heller se Falcao / Remy istedenfor Costa. Er ikke Remy skadet? Er han frisk så skal han starte, Falcao vil jeg aldri se starte igjen.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 What??? Kampen vises ikke imorra? De viser Sheff-Arsenal på hovedkanalen, greit nok men de to andre kanalene skal vise reprise fra helgens kamper..WTF!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Vil heller se Falcao / Remy istedenfor Costa. Basert på hva? Costa jobber iallfall og skaper sjanser. Det Falcao har vist i Chelsea-trøya har vært til å grine av. Remy presterer ikke på et høyt nok nivå. Ikke god nok for Chelsea. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Ser ryktene om en mulig sparking av Mourinho når nye høyder. Hiddink og Ancelotti nevnes som mulige erstattere, sammen med Guardiola og Simeone som er aktuelle fra sommeren. Hva mener dere i leiren her? Bør Mourinho sparkes og hvem bør evt ta over? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Ikke pga forrige kampen i hvertfall. Synes det er streng å skylde på han pga at Matic får seg selv utvist og linjedommer driter seg ut. Syntes vi spilte mye bedre enn det vi har gjort tidligere helt til alt gikk tits up. Og selv etter det var det mye brukbart. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 Simeone. Det er bare en trener i verden jeg ville hatt i min klubb hvis jeg ikke fikk Klopp, og det er Simone. Mannen er et beist av en trener. Han utretter også mirakler. Dessuten passer han godt inn i rekken deres med managere som ser ut som mafios. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Mye rykter ja, tap mot Pool kan være hans siste kamp ryktes det om.. Måten JM oppfører seg på når ting går imot er rett og slett usmakelig. Han er frontfiguren til Chelsea og med han som frontfigur så ser det ikke bra ut p.d.d, virker som om han prøver å gjøre alt feil kun for å få sparken. Og at vi spiller gørrkjedelig fotball gjør ikke saken bedre. Vil jeg at han skal bli sparket: Nei, la han få tid til å rette på dette her, så håper jeg at han innser at han må rotere på laget, bruke Azpi på HB, la backene presse høyere opp for å skape bredde, Valencia igår feks var så høyt oppe på banen at JM hadde nok svimt av hvis en av Chelsea backene hadde gjort det der. Og nei, det hjelper ikke at Ivan er høyt oppe, ikke kan han drible, og ikke kan han legge inn. Vil ikke ha JM ut, men en del ting som må forandres på. Endret 26. oktober 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå