Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God med 3 poeng! Azpilicueta er 10 x den spilleren Ivanovic er. Baba gjorde det også bra. Håper vi da slipper å se Ivanovic på en stund, selv når han vender tilbake fra skaden. RLC var veldig bra i 45 min. Merkelig å bytte han ut. Costa må spille. Vi har ingen backup til han, så det må kjøpes i Januar. Remy er OK, men ikke mer. Falcao er den dårligste spilleren vi har i troppen. Burde spille resten av oppholdet på Junior/Guttelaget. 

 

Ellers, godt med 3 poeng. Gjør en ok forestilling. Skaper mye, og slipper til mindre enn vi har gjort. 

Lenke til kommentar

Noen som så presse-konferansen etter kampen??

Hvorfor får Hazard skylda?? Er ikke han som er høyrebacken vår, hele laget har vært ræva utenom Azpi, Willian og Ramires. 

 

Mourinho: "I left out Hazard because we are conceding lots of goals. We need to defend better"

 

At Mourinho gjør Hazard til syndebukken for at vi slipper inn mål!! Herregud ass!!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

It was just a tactical decision, leaving super quality on the bench, but bringing tactical discipline and hoping that the team could be solid.

"Willian and Pedro did amazing defensive work and allowed the (central) midfield players to be very comfortable.

Hazard will be left out until he makes the same defensive contribution as Willian and Pedro.

Read more at http://talksport.com/football/dropped-eden-hazard-must-improve-workrate-says-chelsea-manager-jose-mourinho-151017170949#gB8ixAwPsLUXjdu5.99

Lenke til kommentar

Dæven, ikke verst! Spent på hvor lenge han tørr å holde Hazard ute av laget. Hvis det varer over en lengre periode setter jeg pengene på at han forsvinner til Real neste sommer. Hazard vil aldri noen gang legge inn like mye defensivt arbeid som Willian, ikke mange som klarer det.

Lenke til kommentar

Det er nok heller ikke sant. Problemet er at Hazard ikke presterer slik som i fjor, og året før. Jeg kjøper ikke unnskyldningen om at Hazard benkes pga. defensive ferdigheter. Om så er tilfelle, kan han like så godt dra en unnskyldning om at Costa benkes pga. han ikke er god nok i mål. Hazard er ikke problemet defensivt. Spesielt mtp. 99% av alle målene komme fra andre siden.

 

Mourinho må også gi seg meg "Alle-mann-i-forsvar"-taktikken. Vi har Costa, vi har Hazard, vi har Fabregas, Willian, Pedro, Oscar, Matic, Ramires, RLC.. Vi kan for svarten angripe og score mål. 

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Satt på Shed End i helgen med den norske supporterklubben, ikke den beste kampen jeg har sett, men deilig med 3 poeng!

 

Fantastisk stemning under hele kampen og etter !  :wee:

Lenke til kommentar

Et veldig åpent og ærlig intervju av Mourinho I The Daily Mail i dag. Kan leses her; http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3279755/JOSE-MOURINHO-living-different-world-don-t-power-m-lonely-guy-modern-age-Chelsea-boss-opens-ve-never-seen-before.html
 

 

Jeg er veldig enig i det han sier om Brendan Rodgers. Nå kan man vel spørre seg selv om han forsøker å dempe presset på seg selv, men budskapet er uansett veldig bra. Hvorfor yte mer for en ny manager? 
 
" 'I'm not speaking about Jurgen, I've a good relationship with him and nothing will change that. I'm speaking about the circumstances that made Brendan Rodgers lose his job. I don't like people being excited that a new manager is coming. I don't like a player to say, "Now, we are going to give extra to prove to the new manager". Give to Brendan! Not to the new manager."

 

 

Edit: En ting mange ser ut til å glemme og som faktisk kanskje er den viktigste brikken til suksess, ja det er kontinuitet. Ikke gi opp selv om man ikke vinner ett år eller tre. SAF, tidenes manager i fotball, brukte vel 7 år på å vinne ligaen! Det sier sitt. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Edit: En ting mange ser ut til å glemme og som faktisk kanskje er den viktigste brikken til suksess, ja det er kontinuitet. Ikke gi opp selv om man ikke vinner ett år eller tre. SAF, tidenes manager i fotball, brukte vel 7 år på å vinne ligaen! Det sier sitt. 

 

Ferguson hadde ikke fått den tiden i dag. Du trenger jo ikke å se lenger tilbake enn Moyes for å se hvor lenge ledelsen i klubben ventet før de byttet manager pga manglende resultater. Hodgson fikk heller ikke så mye tid på seg. Fellestrekket for de tre var vel også at de fikk supporterne mot seg og da blir det vanskelig å lede en klubb.

 

Hvordan det var med Ferguson husker jeg rett og slett ikke og det interesserer meg heller ikke :)

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på hvilket utgangspunkt man går ut ifra. Moyes tok klubben fra 1. plass til 7. plass og jeg kjøper ikke det at det er fordi han ikke fikk bruke penger. For det gjorde han, men han klarte ikke å hente noen andre enn Fellaini til x antall millioner dyrere enn om han hadde hentet ham tidligere den sommeren. Og manglende kjøp er uansett en dårlig unnskyldning når man faller 6 plasser. Mange som plutselig ble mye bedre under LvG som f.eks. nettopp Fellaini og Young.

 

Sir Alex måtte rydde opp i et stort kaos (drikkekultur bl.a.). Det var ingen som forventet at han skulle ta klubben til seriegull med det første. United var ikke et vinnerlag på den tiden.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om Perdo?

 

L'Equipe meldte i går at Hazard ønsker å forlate Chelsea til sommeren. Om så er tilfelle må vel klubben som skal kjøpe han ut med vanvittig mye penger. 4 år igjen av kontrakten. 25 år gammel til sommeren. Vil anta vi snakker godt over en milliard mtp. Bale kostet opp mot 900 millioner, og Hazard er et nivå over han igjen. 

 

Veldig synd om det er noe i ryktene, men at Hazard kom til å være i Chelsea over mange år var vel urealistisk fra fra dag 1! Vi får se det positive i det, får vi en milliard kan vi kjøpe 2 stk Fernando Torreser eller 3 stk Andy Caroller eller 6 stk Luis Suarezer, eller min favoritt, 14 stk Azpilicuetaer.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...