Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 "Mourinho is one [coach I'd like to work with]. [Then] Guardiola and Wenger... in this order" -Romelu Lukaku; Source: Sport/Foot Magazine Lol. Lukaku sier så mye dumt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Tar av meg hatten for Mourinho. Benker Zouma, lar Ivanovic fortsette og starter med Falcao på topp. Vi har 8 poeng etter denne runden er ferdigspilt. Endret 3. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1687754 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Som forventet. 3-1 tapet reflekterer ikke kampen som helhet etter min mening. Vi spilte bedre, men det betyr ingenting. Vi lekker så hinsides bakover. Det må finnes spillere i klubben som er interessert i å jobbe for tre poeng hardere enn de tre bak? Azpilicueta gir 100%, men han har ikke kapasitet til løpe for tre til. Endret 3. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hadde fort vært 5-1 hadde dommer fulgt med. Sykt at dette laget dominerte forrige sesong. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nå blir Mourinho utestengt. Fyrer løs på dommer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) I dag synes jeg ærlig talt synd på dere. Som brann og Liverpool supporter vet jeg hvor jævlig det er å være på felgen, og vet hvordan det er å ha et lag som kollapser totalt av nerver i en kamp. Snytt for to straffer også.. Endret 3. oktober 2015 av AllFather Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Lekker bakover og skaper ikke en dritt framover!!Der har du oss.. En uke til vi møter A.Villa fiks laget..Lurer på om JM vil få sparken, starter med Ivan!! Benker ikke de som bør benkes, snakker dritt om dommern, Eva og han andre duden krangelet.. Endret 3. oktober 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Mot Villa vil jeg se disse: Azpi Zouma Bodji Baba Mikel Matic Willian Oscar Pedro Ikke Falcao.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Tror det ville vært friskt å prøvd et nytt forsvar ja.. Hehe. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Og jeg skal på Villa kampen, håper det blir vendepunktet. Ellers er jeg glad jeg har hatt 2 uker fri fra fotballen, for noe dritt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan jo godt hende at det snur etter landslagspausen. Jeg har ikke noe tro på at dette fortsetter, selv om jeg gjerne hadde sett Mourinho sparket. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fantastisk video av målet til Willian https://twitter.com/TweetChelseaFC/status/650702505693847552 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Det var deilig å se på. Endret 4. oktober 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Club believes in manager and squad Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Strategisk å gå ut i media med det. Nå slipper avisene å skrive mer piss om at Mourinho skal ut, og laget får konsentrert seg om det som er viktig: å vinne kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå