Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Haha, ballguttene skjønner ikke hvem de skal gå med, så Fabregas driver og ordner opp! Uno, Dos.. Haha, Fabregas is magic!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Forstår ikke hvorfor Norges største Chelsea-hater skal kommentere hver eneste Chelsea match på Viasat. Kommer så tydelig frem hver eneste kamp. Makan! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Helvetes Ivanovic Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Willian! Endret 29. september 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Flott av Willian, selv om Casillas ikke går etter ballen en gang. Ivanovic svikter igjen på målet i mot. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hazard får kritikk for å hoppe over motspillere istedet for å falle og få soleklar straffe. Vet ikke om jeg er enig eller uenig, men dette er ikke mye til mannlig sport. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Enig der. Synes Hazard er en fair mann! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Snytt for straffe og rødt der.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Tragisl møkkdommer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dommeren ved siden av mål er helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Helt enig, men for å oppsummere. Vi vinner ingen kamper før Ivanovic har sluttet å spille. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jaja. Fortjent forsåvidt, men den straffen og det røde de skulle hatt gjorde det verre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Om Ivanovic spiller mot Southampton så gir jeg opp. Første målet er 100% Ivanovic sin feil. Det andre målet er dårlig av Ramires og hvorfor står det ingen på første stolpe? Begge målene er dritt mål. Til og med Terry må vel være bedre på backen enn Ivanovic. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvordan spilte Rúben Neves? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 At dere ikke får straffe er nok et resultat av at dere fortsatt har Costa på laget. Vi hadde det samme med Suarez til slutt, fikk omtrent ikke straffe eller frispark uansett hva folk gjorde nettopp grunnet ryktet sitt. Skal ikke se vekk ifra at Costas oppførsel i PL kommer til å koste dere dyrt. Synd på en måte, men er "karma". Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Fikk ikke sett kampen, men leser at Ivan er NOK engang syndebukken!!! Aaaah!! Endret 29. september 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvordan spilte Rúben Neves? Hadde assist på cornern, men kan ikke si jeg noterte meg så mye mer av han. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 At dere ikke får straffe er nok et resultat av at dere fortsatt har Costa på laget. Vi hadde det samme med Suarez til slutt, fikk omtrent ikke straffe eller frispark uansett hva folk gjorde nettopp grunnet ryktet sitt. Skal ikke se vekk ifra at Costas oppførsel i PL kommer til å koste dere dyrt. Synd på en måte, men er "karma". Godt mulig det er noe i dette, men dette tror jeg ikke noe på. Hadde det vært en takling så kunne jeg kjøpt det, men hands har vel ikke noe å si hvem som er nest sist på ballen? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Branislav Ivanovic's game by numbers vs Porto: 10 misplaced passes 10 tackles attempted 1 tackle won 0 aerial duels won 0 crosses completed Edit; litt sen der ja Endret 29. september 2015 av TurtelWar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå