Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Vi har heldigvis kamp på Onsdag mot et lag vi burde knuse. Gud bedre om vi presterer å spille uavgjort eller tape den. Da er det offisielt krise i klubben.

 

Veldig irriterende å lese post-match intervjuer også. "We're sad...", "The players deserved a better result..." og "Every error is a goal against...".

 

Mulig det er bare skalkeskjul på hele situasjonen og at det tas internt i spillergruppa. Håper de samme 11 (- Ivanovic) spillere på Onsdag og får selvtillit til Lørdag. Om vi bruker Ivanovic på Lørdag er det bare å cappe Sanchez på Fantasy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cesc har vært krise defensivt denne sesongen som har gjort det utrolig vanskelig for Matic. Oscar er skadet. Han er kanskje klar til onsdag. Føler ikke det laget vi har brukt i det siste kan vinne noe som helst. La spillere som Kenedy, Baba, Falcao eller RLC få prøve seg i Israel. Ikke alle på en gang så klart, men kanskje det kan føre til litt mer konkurranse i laget.

Lenke til kommentar

Pff, kan ikke se for meg Ivan stoppe Sanchez, Sanchez kommer til å terrorisere Ivan. 

Tror ikke Ivan klarte å legge inn en eneste gang, alt ble blokkert, lykke til med å legge inn når Monreal og Sanchez er på deg.

 

Edit: Hva skjer med Chelsea og cornere, før i tiden så var cornere nesten garantert mål eller ihvertfall store målsjanser..Vi hadde 14 cornere mot Everton og ingen av dem var noe særlig farlig..WOW!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått det sa han "fucking hell", som kan oversettes til "faen i helvete" eller lignende. Standard prosedyre er visst at bortelaget sin manager tar pressekonferansen først slik at de kan komme seg av gårde. Nå er ikke det Martinez sin feil, men Mou banner heller ikke i mot han som dramaet oppstår fra. Hadde han sagt fuck you hadde det vært noe annet. Allikevel er det så klart unødvendig av han og avbryte en pressekonferanse for å klage over noe så trivielt, men jeg leser det som, og håper det slik, at Mourinho er forbannet over situasjonen klubben er i. Vi har ikke så veldig god dybde, og litt skader, men det han har sagt så langt er at han stoler på laget som leverte tittelen forrige sesong. Det laget har ikke levert så langt, så han burde være forbannet.

 

Nå håper jeg han tar et tak, og åpner en mulighet for konkurranse i laget. Vi er bare fem kamper inn i sesongen, så at han burde gi seg, eller sparkes, finner jeg latterlig. Men han må greie å gjøre noe her.

Lenke til kommentar

Ikke dumt å gjøre slikt i tider hvor fotballen ikke er helt venn. I følge The Telegraph i dag, så får ikke spillerne lov til å spøke å ha det gøy på trening lengre inntil fotballen de leverer er blitt bedre. Kan tenke meg til at dette vil være en intergalaktisk megaboost av moralen.

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/11864969/Chelsea-ban-player-banter-in-bid-to-save-their-season.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...