Emils. Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Fult fortjent at vi taper. Patetisk forestilling av spillerne. Tenk å tjene millioner på hobbyen sin også daffe sånn rundt. I tillegg vil jeg slakte Mourinho for måten han tar ut laget på. Spillere som har prestert rævva i åpningen får fortsette. Det er et fint ord for det: klippekort Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Spill langs kanten og legg inn da for faen!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ser nesten ut som at dere spiller med 10 mann. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Falcao Costa ZOUMA inne i feltet, kanskje det hadde vært en IDE å legge inn fra kanten??!!? Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Åtte baklengsmål, og åtte poeng bak City på fire kamper... Mourinho er vel ikke den beste til å takle motgang heller (annet enn at han bytter klubb...), så kan bli "spennende" å se hvordan dette utvikler seg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Tja, spillerkjøp er mitt tips. Åpenbart at flere spillere ikke har konkurranse om plassene. I tillegg er Mourinho feig som bruker spillere som burde straffes med pisk. Kennedy var deilig når han fikk spille. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 taper Mourinho med vilje for å få kjøpt de spillerne han vil ha før overgangsvinduet stenger? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Eller så vil han bare ha sparken og få med den økte kompensasjonen etter at han skrev under en ny kontrakt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Everton borte neste, deretter Arsenal. Kan ende i katastrofe etter bare 6 runder for Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Er arsenal-kampen hjemme eller borte? Et det på Emirates er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Sacked. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Alle får poeng mot Arsenal når de er hjemme så det er ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar
colert Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) For de neste kampene ønsker jeg å se: 1) Baba som venstreback og Azpi over på høyre. 2) Oscar er frisk igjen og starter for Willian. 3) At Hazard skyter når han har muligheten til det! 4) La Remy eller Falcao starte istedenfor Costa siden han virker å være mer opptatt av å syte og klage over dommeravgjørelser som ikke går hans vei. 5) La Loftus Cheek start over Fabregas eller Matic neste kamp. 6) Om de etablerte spillerne ikke presterer så sett de på benken. Vis de at det ikke er noe klippekort for å spille kamper. Presterer du ikke så er det andre som får muligheten. Endret 29. august 2015 av colert Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Litt voldsomt å bytte hele laget da. Bytt ut Ivanovic og Cesc så skal det gå bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Cesc? Er partnern hans som har vært på bærtur. Matic og Ivanovic har vært sesongs dårligste spillere imo. Prestert langt under hva som er akseptabelt. Mourinho er feig som ikke bytter eller vraker spillere. Som i går, Bolasie går med ballen og Ivanovic GÅR etter. Det er igjen minutter og vi trenger et mål. I min bok er det god nok grunn til å utelatte han fra kamptroppen mot Everton. Kan faen ikke godta at spillere har en så laber holdning. Blir skuffet over Mourinho om Ivanovic starter neste kamp. Håper å se dette laget neste kamp: TBO Zouma - Cahill - Terry - Azpi Cesc - RLC Kennedy - Hazard - Willian Costa Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Mot Everton: TBO Azpi Zouma JT Baba RLC Matic Kendey Hazard Pedro Costa IVAN!!! må benkes, vil ikke se han spille som HB lenger. Få inn Baba i laget nå, og flytt Azpi tilbake. Cesc og Hazard er ikke vært noe særlig imponerende, Willian treffer ikke mål, Costa skal krangle med alle. Pardew gjorde hjemmeleksa si og angrep stort sett fra høyresiden vår og de vant kampen. Men tviler på at JM endrer noe som helst og vi starter med samme 11`ern! Endret 31. august 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 En ting er iallefall sikker, jeg venter til jeg har hørt lagoppstillingen før jeg bestemmer meg for å se neste kamp. Får 2 visse spillere sjansen igjen, får bare hele kampen være Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Og selv om han var en av våre bedre under sesongoppkjøringen, går nå Moses mest sannsynlig ut på lån igjen, denne gang til WHU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå