Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fult fortjent at vi taper. Patetisk forestilling av spillerne. Tenk å tjene millioner på hobbyen sin også daffe sånn rundt.

 

I tillegg vil jeg slakte Mourinho for måten han tar ut laget på. Spillere som har prestert rævva i åpningen får fortsette. Det er et fint ord for det: klippekort

Lenke til kommentar

For de neste kampene ønsker jeg å se:

1) Baba som venstreback og Azpi over på høyre. 

2)  Oscar er frisk igjen og starter for Willian.

3) At Hazard skyter når han har muligheten til det!

4) La Remy eller Falcao starte istedenfor Costa siden han virker å være mer opptatt av å syte og klage over dommeravgjørelser som ikke går hans vei.

5) La Loftus Cheek start over Fabregas eller Matic neste kamp. 

6) Om de etablerte spillerne ikke presterer så sett de på benken. Vis de at det ikke er noe klippekort for å spille kamper. Presterer du ikke så er det andre som får muligheten.

Endret av colert
Lenke til kommentar

Cesc? Er partnern hans som har vært på bærtur. Matic og Ivanovic har vært sesongs dårligste spillere imo. Prestert langt under hva som er akseptabelt. Mourinho er feig som ikke bytter eller vraker spillere.

 

Som i går, Bolasie går med ballen og Ivanovic GÅR etter. Det er igjen minutter og vi trenger et mål. I min bok er det god nok grunn til å utelatte han fra kamptroppen mot Everton. Kan faen ikke godta at spillere har en så laber holdning. Blir skuffet over Mourinho om Ivanovic starter neste kamp. Håper å se dette laget neste kamp:

 

TBO

Zouma - Cahill - Terry - Azpi

Cesc - RLC

Kennedy - Hazard - Willian

Costa

Lenke til kommentar

Mot Everton:

 

TBO

Azpi Zouma JT Baba 

RLC Matic

Kendey Hazard Pedro

Costa

 

IVAN!!! må benkes, vil ikke se han spille som HB lenger. Få inn Baba i laget nå, og flytt Azpi tilbake.

Cesc og Hazard er ikke vært noe særlig imponerende, Willian treffer ikke mål, Costa skal krangle med alle. Pardew gjorde hjemmeleksa si og angrep stort sett fra høyresiden vår og de vant kampen.

 

Men tviler på at JM endrer noe som helst og vi starter med samme 11`ern!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En ting er iallefall sikker, jeg venter til jeg har hørt lagoppstillingen før jeg bestemmer meg for å se neste kamp.

Får 2 visse spillere sjansen igjen, får bare hele kampen være  :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...