Windows8 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Scolari og Hiddink er landslagstrenere, bare at Scolari er en bedre landslagstrener spør du meg. Dere trenger en klubbtrener! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Synes Scolari peker på noe vesentlig i intervjuet som det stod referert til på db.no i dag. Chelsea trenger vingspillere som kan fungere i et 433-system. Hverken Anelka eller Drogba vil spille ving, og Malouda og Kalou mangler det lille ekstra. Skulle aldri solgt Robben i 2007. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skulle aldri solgt Robben i 2007. Ikke glem det faktum at Robben for det første ville bort av egen vilje - og dessuten var meget skadeforfulgt. Jeg tror Chelsea ønsket å beholde han, men siden situasjonen nettopp var slik den var, gjorde de det eneste rette ved å la han gå. En angivelse salgssum på 24 millioner pund var heller ikke verst. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det Scolari sa i intervjuet var i hovedsak at Chelsea manglet en/flere kreative spillere som var i stand til å bryte ned lag. Han var tydelig på at Robinho var tiltenkt den "rollen" i laget. Han sa også at han slet med å komme i kontakt med spillerene utenfor banen og at han ikke hadde et forhold til gutta. I jobbene som trener for Portugal og i Brasil hadde han et tett forhold til spillerne og deres familie, som som gjorde båndene sterke. Dette er helt alfaomega for trivsel og lagmoral. Her har jeg bare lyst til å nevne SAF med engang. Om du har problemer med noe utenfor banen, kan du banne på at han vet om det og vil hjelpe til. Det er slike bånd man ikke skaper over natta, men som tar år og bygge opp... Endret 14. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Cech Mancienne - Alex - Ivanovic - Ashley Cole Lampard - Ballack - Mikel - Kalou Anelka - Drogba Subs: Hilario, Di Santo, Quaresma, Ferreira, Deco, Belletti, Stoch Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Cech Mancienne - Alex - Ivanovic - Ashley Cole Lampard - Ballack - Mikel - Kalou Anelka - Drogba Subs: Hilario, Di Santo, Quaresma, Ferreira, Deco, Belletti, Stoch Terry og Bosingwa er vel borte på landskamper? Nokon som veit om kampen i morgen går på TV? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Cech Mancienne - Alex - Ivanovic - Ashley Cole Lampard - Ballack - Mikel - Kalou Anelka - Drogba Subs: Hilario, Di Santo, Quaresma, Ferreira, Deco, Belletti, Stoch Terry og Bosingwa er vel borte på landskamper? Nokon som veit om kampen i morgen går på TV? Kampen i morgen? Kampen blir spilt nå! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Cech Mancienne - Alex - Ivanovic - Ashley Cole Lampard - Ballack - Mikel - Kalou Anelka - Drogba Subs: Hilario, Di Santo, Quaresma, Ferreira, Deco, Belletti, Stoch Terry og Bosingwa er vel borte på landskamper? Nokon som veit om kampen i morgen går på TV? Kampen i morgen? Kampen blir spilt nå! Haha Den går vel ikkje på TV då? Kva er stillinga no? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Viasat Sport, 0-0 etter 35 minutter. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har ikkje den kanalen... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sluttresultat: 1 - 3. Hattrick av Anelka. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Glimrende Anelka er tilbake på scoringslista Endret 14. februar 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Svar på tiltale etter at jeg kritiserte han i Chelsea-United tråden. Haha, hattrick. Er enten eller med Anelka. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Villa spiller bedre enn Chelsea. Endret 21. februar 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Å gode gud for et mål av Chelsea, rett og slett genialt av Lampard! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg bøyer meg i støvet Genialt! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gleder meg over ledelsen til pause. Glimrende mål Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Veldig pent av Lamps og Anelka, ja. Blir spennende å se om Villa klarer å utlikne. Så noen tendenser på slutten av omgangen. Vinner dere ikke denne er dere helt hektet av mtp. seier i ligaen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Kjedelig å se at det går så tregt, skjønner jo gjerne at laget vil vinne, men å vinne med kanskje 10min av kampen som "drøyd tid" er litt kjedelig. Men, "winning's winning" som en vis mann en gang sa i en teit film. Men får vi en baklengs nå har vi oss selv å takke for at det bare blir 1-1. Endret 21. februar 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ser ut som Chelsea vinner dette greit ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå