Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kampen ferdig nå, og PEDRO for en digg digg spiller passer perfekt inn, god med ballen, godt overblikk også.

Skal vi ha høy linje så kan ikke JT spille, han er altfor treig, og Ivan må benkes nå, eller få han tilbake i midtstopperplassen. Falcao vil jeg ikke si noe om ennå, la han få 90min først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Juventus sin direktør har bekreftet at Cuadrado kommer i morgen for et sesonglangt lån.

Samtidig er det fyr og flammer i Pogba til Chelsea på Twitter, men kan ikke se noe av nevneverdig kredibilitet. 

Lenke til kommentar

Like greit, Cuadrado passer ikke inn i Chelsea laget, virker stressa og helt forvirra når han har vært utpå banen. 

Hvorfor var ikke Ramires eller Baba på benken igår? 

Vi hadde trengt, en som er god begge veier på midten, savner en spiller som løper inn boksen(Lampard) og som kan være partnern til Matic når vi forsvarer oss. Så kan Cesc flyttes opp i 10er rollen, fordi han er ikke no særlig god defensivt. 

PEDRO! på tide at vi fikk en høyreving som kan slå innlegg og skåre mål. Forsvaret må bli mye bedre, sluppet inn 7 mål på 3 kamper! Er Stones løsningen? 
Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er faktisk uenig angående Fabregas, syns ikke noe om han i en 10er rolle.

Vi ha tross alt sett det noen ganger, og iallefall jeg er ikke imponert.

Han greier å ha en større påvirkning dypere i banen. 

Riktignok er han absolutt ikke noe Matic hva det gjelder å forsvare seg, men mot de dårligere lagene bør det holde med Matic.

I toppkampen blir jo mye Ramires brukt pga. han er mer enn boks-til-boks spiller. 

Lenke til kommentar

Vet ikke hvem som gir meg mest hodepine Ramires eller Ivan. Ja, Cesc er best dypere på banen når han kan slå stikkere, men når Matic ikke har dagen, så trenger han også hjelp på midten, og Cesc bidrar ikke spesielt mye der da. Vi får nok se Cesc både dypere og høyere opp på banen avhengig av motstanderen som du sier.

Lenke til kommentar

Er så utrolig lei Ramires. Han spiller ti dårlige kamper på rad og plutselig er han dritgod i neste, jeg blir gal. Han holder ikke høyt nok nivå for oss, og tar alltid feil avgjørelse under press.

Iva er en av mine favorittspillere, har alltid hyllet han. Men vi merker godt at cesc og iva har ansvar for å forsvare seg på høyrekanten. Jeg mener Dave må over på høyre, jeg stoler mye mer på han.

Zouma må spille mer, Willy må starte som cam (ikke Oscar) og jeg håper Pedro fortsetter å levere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...