Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2015 Rapporter Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Ja, men i forkant, så burde Terry ha gjort langt mer for å stoppe David Silva. http://streamable.com/dm9f Edit: Trodde Kenedy var i boks, fikk arbeidstillatelse sist uke. Endret 17. august 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2015 Rapporter Del Skrevet 17. august 2015 Så Kenedy er offisielt Chelsea spiller? Skjønner at Terry kunne ha presset litt mer ja, Cesc plasserer seg riktig ihvertfall noe som gjør at Terry kunne ha pusha på litt mer..Men men Silva, Toure og Aguero er gode på små flater.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2015 Rapporter Del Skrevet 17. august 2015 Ikke helt offisielt visstnok, men er nok bare snakk om litt tid:http://bleacherreport.com/articles/2547706-chelsea-transfer-news-latest-on-kenedy-and-baba-rahman-rumours Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. august 2015 Rapporter Del Skrevet 17. august 2015 Mourinho sa han tok av Terry siden han ville spille med en høyere forsvarslinje og Zouma er den raskeste midtstopperen vi har og Terry den tregeste. Synes Zouma var god og gav bra innsats, sammen med Begovic som faktisk burde ha potensiale til å konkurrere med Courtois nå. Ellers var kampen elendig. City overkjørte oss totalt, spesielt i første omgang. Synd Oscar var skadet da jeg foretrekker han på banen og Fabregas ved siden av Matic istedet for Ramires. Baba inn høres bra ut, men ser ikke helt for meg at han kommer til å være førstevalget fremover. Men det sa vel de fleste/alle når Azpilicueta kom og. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2015 Rapporter Del Skrevet 17. august 2015 Baba er vel venstrefot så vidt jeg vet. Dermed kan det være muligheter for bedre innlegg på venstre om han spiller der og Azpilicueta på høyre. Ivanovic har vel aldri hatt et vellykket innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Baba er vel venstrefot så vidt jeg vet. Dermed kan det være muligheter for bedre innlegg på venstre om han spiller der og Azpilicueta på høyre. Ivanovic har vel aldri hatt et vellykket innlegg. Ja, eneste er at Luis var også venstrebeint, og vi så jo hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Virket som Luis ikke passet inn i gruppen. Han var heller ikke nevneverdig god i de kampene jeg så han. Nå var fjorårssesongen preget av at det var lite bytting på laget, men slik ting ser ut bak, så burde man ha gode muligheter for å spille seg inn. Eneste jeg se på som en klar favoritt er Azpilicueta. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Litt mere rotasjon fra Mourinho takk, spillerne virker slitne og lite kreativitet, Baba er venstrebeint, men er nesten like god med høyre etter det jeg har forstått. Azpi JT Zouma Baba hadde vært fint å teste ut mot WB, men vi får se om JM forandrer så mye på backrekka hans.. Mikel Matic Willian Cesc Hazard Costa Endret 18. august 2015 av PrettyBoy 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Slitne etter to kamper og en preseason lover ikke godt. Har de bygget seg så mye ned så holder det ikke med rotasjon.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Virker slitne mentalt / mettet etter ligagullet sist sesong. Ser ut som de helt har mistet gnisten. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Det var det jeg mente ja, ikke at de ikke klarer å løpe i 90min.. Men, også fordi vi kjører på med samme start 11`ern i nesten alle kamper, litt rotasjon hadde skapt litt mere konkurranse om plassene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Og det var også litt poeng. Det er ikke bare å rotere seg bort fra den manglende lysten til å vinne.... Edit: manglet manglende.... Endret 18. august 2015 av Jotun Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--mourinho-far-kjpe-tre-nye-spillere/3422833883.html 3 nye spillere? Hvem tror dere disse blir? Hvis det i det hele tatt blir noen da.. Stones? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Det var det jeg mente ja, ikke at de ikke klarer å løpe i 90min.. Men, også fordi vi kjører på med samme start 11`ern i nesten alle kamper, litt rotasjon hadde skapt litt mere konkurranse om plassene. Er ikke det slik Mourinho kjører i alle klubbene sine. Det blir bra slitasje på de som spiller mest over en periode på et par år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--mourinho-far-kjpe-tre-nye-spillere/3422833883.html 3 nye spillere? Hvem tror dere disse blir? Hvis det i det hele tatt blir noen da.. Stones? Sikkert bare sprøyt. Enda flere spisser? What. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. august 2015 Rapporter Del Skrevet 19. august 2015 Ryktes at vi har lagt inn et 3dje bud på Stones for 390mill..Men budet ble avslått, gutten begynner å koste altfor mye.. og et bud på Koke for 580mill.. Intervju med Baba: https://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/08/first-words--baba-rahman.html Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2015 Rapporter Del Skrevet 19. august 2015 Håper det stemmer etter Mourinhos "kjøpelag"-snakk nylig! Ironi på sitt beste. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. august 2015 Rapporter Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Pedro på vei til Chelsea muligens. Signerte ikke Pedro ny kontrakt forrige sesong? Rask hardtarbeidende ving noe JM liker. Men trenger vi han? Endret 19. august 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2015 Rapporter Del Skrevet 19. august 2015 Kan bli litt utfordringer for medisinmannen/dama da..... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2015 Rapporter Del Skrevet 19. august 2015 Pedro på vei til Chelsea..Rask hardtarbeidende ving noe JM liker. Men trenger vi han? I utgangspunktet ikke, men Pedro er en veldig god spiller. Han kan fort være den spilleren som revitaliserer troppen og bidrar til å sikre et nytt trofé. Jeg tror han vil ha noe lignende effekt som Sanchez hadde i Arsenal (nei, sier ikke at han er bedre enn Sanchezu). Et solid kjøp hvis dere signere han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå