Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mourinho sa han tok av Terry siden han ville spille med en høyere forsvarslinje og Zouma er den raskeste midtstopperen vi har og Terry den tregeste. Synes Zouma var god og gav bra innsats, sammen med Begovic som faktisk burde ha potensiale til å konkurrere med Courtois nå. Ellers var kampen elendig. City overkjørte oss totalt, spesielt i første omgang. Synd Oscar var skadet da jeg foretrekker han på banen og Fabregas ved siden av Matic istedet for Ramires. Baba inn høres bra ut, men ser ikke helt for meg at han kommer til å være førstevalget fremover. Men det sa vel de fleste/alle når Azpilicueta kom og. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Baba er vel venstrefot så vidt jeg vet. Dermed kan det være muligheter for bedre innlegg på venstre om han spiller der og Azpilicueta på høyre. Ivanovic har vel aldri hatt et vellykket innlegg. 

Ja, eneste er at Luis var også venstrebeint, og vi så jo hvordan det gikk. 

Lenke til kommentar

Virket som Luis ikke passet inn i gruppen. Han var heller ikke nevneverdig god i de kampene jeg så han. Nå var fjorårssesongen preget av at det var lite bytting på laget, men slik ting ser ut bak, så burde man ha gode muligheter for å spille seg inn. Eneste jeg se på som en klar favoritt er Azpilicueta. 

Lenke til kommentar

Litt mere rotasjon fra Mourinho takk, spillerne virker slitne og lite kreativitet, Baba er venstrebeint, men er nesten like god med høyre etter det jeg har forstått. 

Azpi JT Zouma Baba hadde vært fint å teste ut mot WB, men vi får se om JM forandrer så mye på backrekka hans..

Mikel Matic

Willian Cesc Hazard

Costa 

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var det jeg mente ja, ikke at de ikke klarer å løpe i 90min..

Men, også fordi vi kjører på med samme start 11`ern i nesten alle kamper, litt rotasjon hadde skapt litt mere konkurranse om plassene.

Er ikke det slik Mourinho kjører i alle klubbene sine. Det blir bra slitasje på de som spiller mest over en periode på et par år.

Lenke til kommentar

Pedro på vei til Chelsea..Rask hardtarbeidende ving noe JM liker. Men trenger vi han?

I utgangspunktet ikke, men Pedro er en veldig god spiller. Han kan fort være den spilleren som revitaliserer troppen og bidrar til å sikre et nytt trofé. Jeg tror han vil ha noe lignende effekt som Sanchez hadde i Arsenal (nei, sier ikke at han er bedre enn Sanchezu).

Et solid kjøp hvis dere signere han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...