Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil sende Ivanovic på "dør" basert på kamper jeg har sett han på backen. Han var ikke så god som alle skal ha det til, men JT var en bauta. Ivanovic var utrolig dårlig i mange kamper, men han scoret mål og Chelsea vant kamper, dermed ble det heller aldri et tema. Jeg har mange innlegg tilbake da også hvor jeg kritiserer Ivanovic. Ivanovic er bedre som stopper enn back imp. 

 

https://twitter.com/GlideLikeBoga/status/618783701489614848

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har hatt et konstant spissproblem siden Drogbas nedoverkurve startet, kun avløst av høstformen til Costa i fjor. Det jeg har sett av Remy, Falcao og Costa så langt i år lover ikke akkurat om roser og grønne enger. Greit nok at forsvaret vårt ikke har vært bra nok, men vi er pinadø ikke dødelig nok på andre banehalvdel heller.

Lenke til kommentar

Kampen igår var katastrofe:

Dette laget virker SLITNE og altfor forutsigbare, ingen kreativitet og ingen lidenskap for å vinne kampen. 

 

Azpi hjelper Hazard altfor lite på kanten, tror ikke jeg så en eneste overlapp for å hjelpe Hazard. Og når Azpi først er høyt oppe på banen, må han stoppe opp spillet for å legge inn med høyrebeinet.

 

Ivan er alltid høyt oppe på banen, men hva hjelper det når fyren ikke kan slå et F## innlegg. Fyren må benkes neste kamp. fyren har fysikk og er god på huet, bruk han som midtstopper..

 

Cahill og JT, hvorfor ble JT bytta ut? Cahill som gjorde det veldig enkelt for Aguero igår. Vi trenger en ny stopper, Stones? Varane hadde vært drømmen..

 

RAMIRES, greit fyren kan løpe og har stamina, men det er faen meg det eneste han kan å. Klønete, klarer ikke å legge inn, please ikke bruk han på høyrekant igjen. Fyren er best uten ball.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

TV2 hadde et godt eksempel på hvordan Terry hadde mye skyld i 1-0 målet.
Uansett, byttet  var ikke jo ikke et "Terry ut bytte", men mer et "Zouma inn bytte".

Nesten så jeg savner Luiz, han var iallefall ikke redd for å gå opp i motstanderne (om til tider hodeløst).

 

Håper Rahman får spilt seg inn på venstrebacken med Dave på høyre, Hazard trenger hjelp.

 

Alt i alt, en forferdelig kamp, men også mest sannsynlig den vanskeligste kampen vi spiller denne sesongen. 

Forhåpentligvis er vi bare nede i en liten slump, noe alle lag har hver sesong, så får vi håpe den går over kjapt.

Et WBA som ikke spiller særlig bra neste helg bør gi gode muligheter til den første seieren på 9 kamper  :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...